Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00010341/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrips.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w obiektach MRiPS”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fcdbab-3d59-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010680/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń w budynkach MRiPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 553713-N-2020 z dnia 23 czerwca 2020 r. Zamówienie to polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych określonych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość udzielanego zamówienia wynosi 318 969,32 zł netto, co stanowi 49,29 % wartości zamówienia podstawowego wynoszącej 647 069,10 zł netto i została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie krótszym niż 3 lata od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, tj. od dnia 18 sierpnia 2020 r. W związku z powyższym wyczerpane zostały przesłanki zastosowania trybu „zamówienia z wolnej ręki”, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/BA/WR/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń biurowych w zakresie malowania ścian, wymiany posadzek oraz prac stolarskich w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Warszawie.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy wraz z cenami jednostkowymi i podziałem na etapy robót określa załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa załącznik nr 2 do umowy – „Warunki realizacji przedmiotu umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45422100-2 - Stolarka drewniana
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214212,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214212,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214212,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): R&R Termotechnika, Tadeusz Rzepka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R&R Termotechnika Sp. z o.o. ul. Szkolna 9/7 05-090 Raszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342033330
7.3.3) Ulica: ul. Polna 9
7.3.4) Miejscowość: Mroków, Wólka Kosowska
7.3.5) Kod pocztowy: 05-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZEPKA TADEUSZ, "R & R" TERMOTECHNIKA
jakie przetargi wygrała firma
RZEPKA TADEUSZ, "R & R" TERMOTECHNIKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214212,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Wymiana podłogi w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Borkach - Kosach
- 78/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Sławutówko na działce nr 328 obr. Sławutowo"
- Przebudowa hali sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim.
- Remonty lokali mieszkalnych II
więcej: Stolarka drewniana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.