Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223932/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zadaniu "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków administracyjno biurowych Nadleśnictwa Bielsk wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym tych budynków."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. F. Żwirki i S. Wigury 61, 17-100 Bielsk Podlaski
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielsk@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsk.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bielsk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zadaniu "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków administracyjno biurowych Nadleśnictwa Bielsk wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym tych budynków."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de0546a-2761-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00058479/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zadaniu inw. pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku biurowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223932/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa, nadbudowa 2 budynków administracyjno-biurowych Nadleśnictwa Bielsk wraz z połączeniem funkcjonalno-przestrzennym tych budynków, wraz z niezbędnymi budowlami i urządzeniami budowlanymi, niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim, na działce nr 931.
Lokalizacja Inwestycji: Budynek Nadleśnictwa Bielsk usytuowany jest na działce nr 931, sklasyfikowanej jako Ls, obręb Bielsk Podlaski, położonej na terenie PGL LP Nadleśnictwo Bielsk przy ul. Studziwodzkiej 39 w Bielsku Podlaskim.
Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określony został:
1. w dokumentacji projektowej, obejmującej projekty: budowlany i wykonawczy w zakresie robót budowlanych, Projekt wykonawczy w zakresie robót sanitarnych, Projekt wykonawczy branża konstrukcyjna, Projekt wykonawczy w zakresie robót elektrycznych i telefonicznych, Projekt wykonawczy wyposażenie wnętrz, zamówienie nie obejmuje mebli przedstawionych w dokumentacji oraz zagospodarowania terenu w zakresie wymiany nawierzchni utwardzonych oraz zagospodarowania terenów zielonych i nie należy ich uwzględniać w ofercie. WW. dokumentacja dostępna jest na stronie:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/503819
2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWIORB),
3. przedmiary i oferta wykonawcy wraz kosztorysami
4. oraz projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.
Warunki wykonywania zamówienia:
a) Zakres usług pełnionych przez Wykonawcę powinien być realizowany w szczególności według wytycznych zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz zgodnie z pozostałymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
b) Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania Umowy, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
c) Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
d) Informację o zastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.
Szczegółowy opis prac do wykonania w ramach umowy opisany jest w pkt 3.6 SWZ oraz w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351411,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Instytut Zrównoważonego rozwoju Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ekoinwestycje Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050506858
7.3.3) Ulica: Elewatorska 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 116 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1741B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1740B do skrzyżowania z drogą gminną do miejscowości Bystre łącznie z przebudową mostu
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej 107184D wraz z budową chodników i ścieżki rowerowej od przejazdu kolejowego w Smolcu do drogi wojewódzkiej"
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Bisztynku" realizowanego przez Społeczną Inicjatywę Mieszkaniową KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.