Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00203894/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00214455/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rozwoju i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369267361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Trzech Krzyży 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-507
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrit.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mrpit.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550fee82-e8b7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099662/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Budowa Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203894
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.5.2023.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania i rozwoju Systemu Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, poprzez wykonanie usług:
1) utrzymania Systemu;
2) rozwoju Systemu;
3) asysty technicznej;
oraz udzielenie Zamawiającemu praw do produktów wytworzonych w związku z wykonaniem usługi, o której mowa w pkt 2 – na warunkach określonych w § 10 Umowy.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72243000-0 - Usługi programowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pentacomp Systemy Informatyczne S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012872179
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 179
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia wykonania przez Wykonawcę powtórnej migracji danych, o której mowa w pkt I. A.7. OPZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych oraz systemu wydruku podążającego - 10.2024.ZAM
- sukcesywna dostawa akcesoriów oraz sprzetu IT
- Modernizacja instalacji wod.-kan. w Przedszkolu nr 150 przy ul. Prałatowskiej 12 w Warszawie.
- Usługa ekspercko-doradcza w zakresie opracowania Krajowego planu renowacji budynków
- Wykonanie badania pt. "Wpływ wsparcia działalności badawczo-rozwojowej w polityce spójności 2014-2020 na konkurencyjność i innowacyjność gospodarki - etap II: badanie ex-post"
- przebudowa i remont pustostanów lok. mieszkalnych w budynkach zabytkowych, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Młynów (Bema 81 m. 10 i 15, Górczewska 15A m. 86).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie Adobe dla edukacji dla kont VIP dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Wsparcie Techniczne oprogramowania BeyondTrust na okres 36 miesięcy
- Rozbudowa Elektronicznej Platformy Korporacyjnej
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń serwerowych dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Rozszerzenie posiadanej licencji OFFICE 365 do licencji O365 Edu Sub Per User na 3050 sztuk oraz O365 A5 Edu Sub Per User w ilości 5 sztuk.
- Cyberbezpieczny samorząd - wdrożenie systemu zarządzania Cyberbezpieczeństwem w Gminie Poręba
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.