eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaDostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007

1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77785600-f39e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052617/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE I - dostawy marmolady, dżemu i cukru 1 Cukier 1 700 kg, 2 Dżem wieloowocowy 1 000 kg, 3 marmolada 1 500 kg
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy.
Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 %
wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie
żadnych skutków prawnych i finansowych. 2. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - cukier - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, - dżem / marmolada - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych: - cukier w workach do 25kg - dżem / marmolada w pojemnikach o gramaturze od 10 do 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.5.5.) Wartość części: 20380,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: ZADANIE II - dostawy tłuszczów roślinnych
1 Margaryna roślinna 6 000 kg, 2 Olej rzepakowy uniwersalny 3 000 l. Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego zamówienia. W związku z
zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych.
2. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady
organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o
minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu,
pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do
siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu: - margaryna roślinna - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, - olej uniwersalny - 2 miesiące od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15431100-9 - Margaryna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15411100-3 - Olej roślinny

4.5.5.) Wartość części: 101100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy artykułów żywnościowych do Aresztu
Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem: 1 Burger rybny panierowany
mrożony 1 250 kg, 2 Farsz rybny mrożony 1 000 kg, 3 Paprykarz szczeciński 1 500 kg. Podana
ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość
dostarczanego asortymentu może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb
Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 90 % wielkości całego
zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych
skutków prawnych i finansowych. 2. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (niepożądane wady organoleptyczne: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, fragmenty obcych ciał, itp.). o minimalnym terminie przydatności do spożycia przedstawionym poniżej dla każdego produktu, pozwalającym na przechowywanie w odpowiednich warunkach, liczonym od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. Minimalny okres przydatności do spożycia asortymentu:
- burger rybny panierowany mrożony – 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, -
farsz rybny mrożony - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego, - paprykarz
szczeciński - 30 dni od dnia dostawy do magazynu Zamawiającego. Zamawiający określił gramaturę/litraż opakowań pojedynczych: - burger rybny panierowany mrożony o gramaturze od 80 go 100g pakowany w opakowania zbiorcze do 20kg - farsz rybny mrożony w opakowaniach o gramaturze od 5 do 10kg - paprykarz szczeciński w opakowaniach (puszkach metalowych z zawleczką umożliwiającą otwarcie) o gramaturze od 135 do 330g

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 33280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne następuje ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stwierdził, iż firmy składając oferty w formularzu ofertowym w pozycji częstotliwość realizacji dostaw określili dane kryterium zamiennie tj.: ilość razy w miesiącu lub ilość razy w kwartale. Po sprawdzeniu opisu w SWZ Zamawiający stwierdził rozbieżność pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, a opisem kryterium „częstotliwość realizacji dostaw”. W kryterium częstotliwość realizacji dostaw określono częstotliwość w przedziałach kwartalnych, a w ofercie i opisie częstotliwość w przedziałach miesięcznych. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie ma możliwości wyboru oferenta w związku z stwierdzona wadą w specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17861,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne następuje ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stwierdził, iż firmy składając oferty w formularzu ofertowym w pozycji częstotliwość realizacji dostaw określili dane kryterium zamiennie tj.: ilość razy w miesiącu lub ilość razy w kwartale. Po sprawdzeniu opisu w SWZ Zamawiający stwierdził rozbieżność pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, a opisem kryterium „częstotliwość realizacji dostaw”. W kryterium częstotliwość realizacji dostaw określono częstotliwość w przedziałach kwartalnych, a w ofercie i opisie częstotliwość w przedziałach miesięcznych. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie ma możliwości wyboru oferenta w związku z stwierdzona wadą w specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne następuje ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający stwierdził, iż firmy składając oferty w formularzu ofertowym w pozycji częstotliwość realizacji dostaw określili dane kryterium zamiennie tj.: ilość razy w miesiącu lub ilość razy w kwartale. Po sprawdzeniu opisu w SWZ Zamawiający stwierdził rozbieżność pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, a opisem kryterium „częstotliwość realizacji dostaw”. W kryterium częstotliwość realizacji dostaw określono częstotliwość w przedziałach kwartalnych, a w ofercie i opisie częstotliwość w przedziałach miesięcznych. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający nie ma możliwości wyboru oferenta w związku z stwierdzona wadą w specyfikacji warunków zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.