Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148343/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00170410/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Ćmielowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ĆMIELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrowiecka 40
1.5.2.) Miejscowość: Ćmielów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmielow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cmielow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja Ćmielowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-733c2119-cd2f-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066396/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja Ćmielowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148343/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6707317,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Budowa boiska wielofunkcyjnego i skoczni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ćmielowie
Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie fragmentu terenu nieruchomości zlokalizowanej w miejscowości Ćmielów – działka Nr 1878/1, 1877/2, gmina Ćmielów – cześć terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Ćmielowie.
Działka jest zabudowana budynkami szkoły, hali sportowej, a na pozostałym terenie znajdują się obiekty rekreacyjne oraz układ wewnętrznej komunikacji.
Projekt obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego: boiska do piłki ręcznej, 2 boiska treningowe do koszykówki, 2 boiska do siatkówki, jedno boisko do tenisa ziemnego oraz skoczni do skoku w dal wraz z przyległymi chodnikami, oświetleniem i drenażem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 1575054,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 :Rewitalizacja rynku
Planowane przedsięwzięcie ma na celu rewitalizację rynku wraz z parkiem miejskim w Ćmielowie poprzez wyznaczenie nowych i przebudowę istniejących ciągów komunikacyjnych, ujednolicenie ich nawierzchni, a także wymianę obiektów użyteczności publicznej tj. ławek, koszy na śmieci, a także doposażenie terenu w dodatkowe obiekty, takie jak; fontanna wraz z zespołem stolików i ławek do wypoczynku z oświetleniem obiektów, pergole w parku, budowę „witaczy” na dojazdach do miasta, wykonanie placu zabaw na terenie przedszkola, budowę studni i kanałów technologicznych oraz sieci monitoringu, wykonanie dodatkowych nasadzeń zieleni i przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu, zgodnie z wydanymi przez gestorów warunkami technicznymi
Zakres robót zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obejmuje:
-opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na podstawie założeń niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego,
-uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych oraz dokonanie zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
-opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń,
-realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem,
-przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie świętokrzyskim, w powiecie ostrowieckim, na terenie miasta Ćmielów.
Inwestycja będzie prowadzona w m. Ćmielów na działkach o nr ewidencyjnych:
-1396/4; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-1396/5; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-1396/2; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
W rejonie planowanych robót zlokalizowane są urządzenia i sieci infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu.
Prace projektowe oraz wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej.
Niewyszczególnienie w niniejszych wymaganiach Zamawiającego jakichkolwiek obowiązujących aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy z ich stosowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71351100-4 - Usługi przygotowania i analizy podłoża
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71354000-4 - Usługi sporządzania map
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 3799677,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 :Rewitalizacja stadionu
Planowane przedsięwzięcie ma na celu rewitalizację terenu stadionu poprzez budowę skateparku oraz budowę pumptracku, wyznaczenie nowych ciągów komunikacyjnych, a także wymianę obiektów użyteczności publicznej tj. ławek, koszy na śmieci, budowę oświetlenia i monitoringu wokół skateparku.
Zakres robót zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym obejmuje:
-opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na podstawie założeń niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego;
-uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych oraz dokonanie zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
-realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem,
-opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń,
-przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie świętokrzyskim, w powiecie ostrowieckim, na terenie miasta Ćmielów.
Inwestycja będzie prowadzona w m. Ćmielów na działkach o nr ewidencyjnych:
-84/1; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-84/2; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-234; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-235/1; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-235/3; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-236/1; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-236/2; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
-236/3; obręb: Ćmielów – Miasto, jednostka ewid.: 260704_4.0001
W rejonie planowanych robót zlokalizowane są urządzenia i sieci infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71351100-4 - Usługi przygotowania i analizy podłoża
71352000-0 - Usługi badania podłoża
71354000-4 - Usługi sporządzania map
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 1332585,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1336169,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1336169,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM GB Technology Sp. z o.o. - Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GB Technology s.c. - Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9592046471
7.3.3) Ulica: Szewce
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej; „PONTIS PROJEKT” Artur Wieczorek,
Ul. Żwirki i Wigury 6 m. 26, 26-600 Radom
Dostawa i montaż urządzeń skateparku i pumptracka: TECHRAMPS Sp. z o.o. Sp. K. ul. Organki 2, 31-990 Kraków
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku i skoczni w dal: Ecoforma Hubert Wójcik, ul. Za Torem 41, 25-807 Kielce
Wykonanie fontanny i elementów małej architektury: Na tym etapie jeszcze nie wybrany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1336169,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4155225,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5325180,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4155225,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMAR S.C. M. GODZINA, P. PODESZWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 661-21-42-013
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4155225,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w części 3 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie dla części 3 unieważniono.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





