eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa drogi ul. M. Reja w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. M. Reja w Białogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943579100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi ul. M. Reja w Białogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d2eb27-21c1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi ul. M. Reja w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197612/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230822,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.
„Przebudowa drogi ul. Mikołaja Reja w Białogardzie”, obejmującej fragment działki ew. nr 361/3, 355 obręb 0006, m. Białogard, w zakresie:
a) wymiany istniejącej nawierzchni asfaltowej na odcinku około: dł. 77,20 m, szer. 9,80 m wraz z wymianą krawężników/obrzeży z uwzględnieniem zjazdu od strony ul. Wyspiańskiego,
b) wymiany istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej o długości 27 m, przyłącza do wpustów o dł. 4,5 m i 12 m (z ewentualną korektą w stosunku do projektowanej nawierzchni).
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
W ramach robót budowlanych (zgodnie z dokumentacja projektową) przewidziano przebudowę drogi ul. M. Reja w Białogardzie obejmującą:
1) roboty pomiarowe;
2) opracowanie i wprowadzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu;
3) inwentaryzację istniejących urządzeń i pokryw, w obecności przedstawiciela spółki RW i K w Białogardzie oraz przedstawicielem ZGK i M w Białogardzie – przed rozpoczęciem robót;
4) wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 120x80;
5) wykonanie wstępnych przekopów dla dokładnego zlokalizowania istniejącego uzbrojenia;
6) rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni i krawężników;
7) wykonanie robót ziemnych odcinkami, które zminimalizują uciążliwości związane z prowadzonymi robotami;
8) roboty rozbiórkowe kanału kanalizacji deszczowej kd200 z rur betonowych;
9) wykonanie podłoża z materiałów sypkich;
10)ułożenie nowego kanału kd200 kanalizacji deszczowej (rury z PCV o średnicy DN/OD200 mm), pozostawiając rzędne wlotów oraz posadowienia bez zmian;
11)obsypanie kanału, próba szczelności i zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu;
12)wymiana krawężników/obrzeży z uwzględnieniem zjazdu od strony ul. Wyspiańskiego;
13)przygotowanie koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
14)wykonanie nawierzchni drogi z brukowej kostki betonowej typu behaton;
15)przebudowę dojść (chodników) do przyległych budynków;
16)odtworzenie istniejącej organizacji ruchu;
17)sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
2. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy, w szczególności:
1) zorganizowanie zaplecza robót oraz urządzenie i zabezpieczenie na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp., podczas realizacji przedmiotu zamówienia, będzie ponosić Wykonawca);
2) sporządzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
3) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót;
4) zapewnienie na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót;
5) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia podziemnego, a w przypadku ich odkrycia zabezpieczenie przed uszkodzeniem zgodnie z wytycznymi i utrzymanie w należytym stanie technicznym;
6) zgłaszanie Zamawiającemu terminu zakończenia robót zanikających, jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt;
7) wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddanie przedmiotu zamówienia w terminie;
8) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie urządzeń
i materiałów w sposób nie powodujący kolizji;
9) przed wbudowaniem każdego materiału - złożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego wniosku materiałowego, dla wszystkich materiałów, przedstawienie Zamawiającemu atesty i certyfikaty potwierdzające ich właściwości;zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji;
11) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w odległości do 8 km;
12) zorganizowanie budowy w sposób zapewniający odbiór odpadów komunalnych z sąsiadujących nieruchomości (wyznaczenie miejsca lub miejsc, do których właściciele nieruchomości będą mogli swobodnie przetransportować pojemniki z odpadami w dniach ich odbioru, zgodnych z rocznym harmonogramem i poinformowanie o tym wszystkich właścicieli nieruchomości) lub odbiór i transport tych odpadów we własnym zakresie;
13)stosowanie się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych;
14)skompletowanie wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów i instrukcji przed zgłoszeniem robót do odbioru;
15) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
16)wykonanie dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych;
17)zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe;
18)po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowanie terenu budowy, oznakowanie zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu;
19)niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty wystąpienia zdarzenia;
20)ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości.
3.Wykonawca ma obowiązek sporządzić i złożyć u Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót budowlanych, zwany dalej „harmonogramem”, w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, w formie pisemnej i elektronicznej (edytowalnej), w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
4.Harmonogram musi zawierać opis podziału przedmiotu umowy na etapy, kolejność wykonywania prac, czas ich trwania i wartość każdego etapu przedmiotu zamówienia. Przedstawiony i zaakceptowany harmonogram będzie stanowił podstawę do oceny przez Zamawiającego procentowego udziału zakończonych i odebranych robót stanowiących podstawę do wystawienia faktur częściowych za wykonane roboty budowlane.
5.Harmonogram powinien być aktualizowany przez Wykonawcę w zależności od faktycznego postępu prac oraz wpływu tego postępu na powiązania z innymi pracami, a także na każde żądanie Zamawiającego.
W uaktualnionym harmonogramie należy również uwzględnić zmiany kolejności wykonywania prac.
6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji, o której mowa w §14. Będzie on także podstawą do rozliczania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza określenie przedmiotu umowy w sytuacji gdy umowa zostanie zmieniona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp. Szczegółowo zostało to opisane w § 5 ust. 5 - 7 umowy.
7.Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego niezwłocznie o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, jakość prac, opóźnienia planowanej daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom.
8.Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie bez zgody Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230822,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230822,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZTAPEL TECH, Rafał Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721550627

7.3.3) Ulica: Pomianowo 78 A

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230822,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.