eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzgówProjekt przebudowy ulicy S³onecznej w Rzgowie



Og³oszenie z dnia 2021-11-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Projekt przebudowy ulicy S³onecznej w Rzgowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rzgów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. 500-lecia 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzgów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 042 2141210

1.5.8.) Numer faksu: 042 2141207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzgow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rzgow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt przebudowy ulicy S³onecznej w Rzgowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-871f7fa3-3d4c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00256632

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004376/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Projekt przebudowy ul. S³onecznej w Rzgowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://rzgow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu
odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem
https://rzgow.ezamawiajacy.pl oraz poczty Zamawiaj±cego: pskiba@rzgow.pl,
mtrzuskowska@rzgow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê przy u¿yciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Paulina Skiba, email pskiba@rzgow.pl;
Ma³gorzata Trzuskowska , email mtrzuskowska@rzgow.pl
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê
za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem
tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na
adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê zapisu wiadomo¶ci na serwerze odbiorczym. W
przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich rejestracji na Platformie.
4. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Rzgów; https://rzgow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
11.11. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- wybrana przegl±darka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
11.12. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- zainstalowan± bezp³atn± wersjê oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub u¿ycie JAVA w wersji oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, dostêpn± na stronie https://adoptopenjdk.net;
- pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê;
- certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).
11.13. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
11.14. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
- znaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekaza³ w
niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Rzgowa (Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów). Wiêcej informacji
na stronie www.rzgow.pl lub w Biuletynie Informacji Publicznej Urzêdu Miejskiego w Rzgowie -
zak³adka Ochrona Danych Osobowych.
2) kontakt do inspektora danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Rzgowie: odo@rzgow.pl
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku - Prawo zamówieñ publicznych, dalej: Pzp, w zwi±zku z wykonaniem obowi±zku
prawnego ci±¿±cego na administratorze.
4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów prawa (np. organom
kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z zamawiaj±cym
przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest zamawiaj±cy.
5) dane osobowe wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych wykonawcy. W
przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna,
¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271/24/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 405076,00 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 62916,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ulicy S³onecznej w Rzgowie oraz uzyskanie pozwolenia na budowê / za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru remontu drogi.
D³ugo¶æ odcinka, który podlega opracowaniu projektowemu wynosi ca 550 m. Ulica S³oneczna jest drog± lokaln± ³±cz±ca ulicê Górn± (droga gminna) z ulic± £ódzk± (droga powiatowa).
Nale¿y zaprojektowaæ jako ci±g pieszo-jezdny o szer. 5 m. z kostki betonowej kategorii ruchu - KR2. Projekt powinien byæ sporz±dzony w ten sposób, ¿eby projektowana droga mie¶ci³a siê w pasie drogowym bêd±cym w³asno¶ci± gminy Rzgów.
Dokumentacja budowlana ( przedmiot zamówienia) powinien zawieraæ:
1. Projekt budowlany drogowy.
2. Projekt wykonawczy drogowy. Dokumentacja powinna zawieraæ PZT, profil pod³u¿ny, projekt odwodnienia drogi, przekroje poprzeczne, rozwi±zania wysoko¶ciowe po³±czenia drogi z istniej±cymi wjazdami do posesji oraz tabelê robót ziemnych. Wykonawca zaprojektuje elementy spowolnieni ruchu.
3. Projekt docelowej organizacji ruchu.
4. Kosztorys inwestorski.
5. Przedmiary robót.
6. STWiORB.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Us³ugi zwi±zane z budownictwem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy projekty budowy lub przebudowy drogi publicznej o d³ugo¶ci powy¿ej 500 mb. ka¿da.

2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:

a) projektanta bran¿y drogowej, posiadaj±cego uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ, który w ci±gu ostatnich 3 lat wykona³ min. jeden projekt budowy lub przebudowy drogi publicznej o d³ugo¶ci powy¿ej 500 mb. z uzyskaniem pozwolenia na budowê / za¶wiadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru remontu drogi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – Zamawiaj±cy dokument pobierze samodzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SIWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:  w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powoduj±cej zmianê zakresu robót, maksymalnie o czas trwania wymienionych okoliczno¶ci;
b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±, o czas niezbêdny do uzyskania tych dokumentów;
c) gdy w³a¶ciwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnieñ w ustawowym terminie, a tak¿e w przypadku zmiany uzgodnienia, b±d¼ wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnieñ dodatkowych wymogów skutkuj±cego konieczno¶ci± dokonania zmian lub uzupe³nieñ w projekcie;
d) konieczno¶ci dokonania korekt w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w § 2 ust, 2 umowy lub realizowanym rozwi±zaniu projektowym w zakresie wynikaj±cych ze zmiany oczekiwañ Zamawiaj±cego wynikaj±cej z okoliczno¶ci od niego niezale¿nych w szczególno¶ci zwi±zanych z czynnikiem spo³ecznym lub ze zmiany stanowiska instytucji uzgadniaj±cych (opiniuj±cych), o czas potrzebny wykonanie przez wykonawcê dodatkowych czynno¶ci lub wstrzymania wykonywania przedmiotu zamówienia na czas dokonania korekt o których mowa w zdaniu pierwszym;
e) konieczno¶ci przeprowadzenia konsultacji spo³ecznych, ustaleñ, uzgodnieñ lub innych czynno¶ci z osobami niebêd±cymi stronami umowy, o czas trwania konsultacji w przypadku, gdy okaza³o siê to konieczne podczas realizacji umowy;
f) w przypadku zmian dokonanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych czynno¶ci, je¿eli czynno¶ci tych Wykonawca nie móg³ zrealizowaæ w pierwotnym terminie wykonania umowy.
2) zmiany w zakresie p³atno¶ci-wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
3) zmian kadrowych w przypadku:
a) zmiany osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do wspó³pracy w imieniu Zamawiaj±cego.
b) zmiany osób reprezentuj±cych Wykonawcê, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;
4) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
a) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ a minimalna warto¶æ ¶wiadczenia w przypadku czê¶ciowej rezygnacji wynosi 30 % warto¶ci umowy,
b) ujawnienie lub wyst±pienie nowych okoliczno¶ci o charakterze formalno-prawnym lub organizacyjnym, których strony nie przewidywa³y z dacie zawierania umowy i które uniemo¿liwiaj± wykonanie umowy w sposób w niej przewidziany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://rzgow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.