eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Opracowanie na potrzeby AWF Warszawa, wytycznych, założeń funkcjonalno użytkowych i koncepcji dwóch budynków modułowych".



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie na potrzeby AWF Warszawa, wytycznych, założeń funkcjonalno użytkowych i koncepcji dwóch budynków modułowych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie na potrzeby AWF Warszawa, wytycznych, założeń funkcjonalno użytkowych i koncepcji dwóch budynków modułowych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1292059c-89a4-403f-a75f-f049dac6804a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://awf.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://awf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Program Funkcjonalno – Użytkowy (wraz z koncepcją) jest niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie dwóch niezależnych, umieszczonych w odrębnych krańcach działki, budynków modułowych w technologii prefabrykowanych elementów modułowych o szkielecie stalowym. PFU w formie opisowo – rysunkowej, zawierającej wytyczne wystarczające do zaprojektowania budynku oraz wizualizacje – w postaci min. 5 ujęć budynków z różnych widokach oraz min dwa widoki: po 1 widoku dokładnie zwymiarowanego rozkładu każdego z pięter, przekrój oraz wizualizację przykładowych 2 pomieszczeń w budynku). W przypadku wizualizacji budynku zamieszkania zbiorowego, minimum dwie wizualizacje z uwzględnieniem istniejącego budynku „Hotelu Meksyk”.
Zamówienie podzielone jest na 2 zadania. Jedno zadanie dotyczy PFU budynku „laboratorium”, drugie zadanie dotyczy budynku zamieszkania zbiorowego – internatu.
PFU musi uwzględniać instalacje monitoringu, oświetlenia zewnętrznego i zagospodarowanie terenu przyległego wraz elementami infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania budynków (chodniki, śmietniki itp.)
Budynki powinny spełniać warunki mówiące o wysokim poziomie szczelności wyrażonym przez współczynnik n50, którego wartość nie powinna być większa niż 0,6 h-1, co jest standardem dla obiektów niskoenergetycznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 104 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Projekta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności
zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
wykonali co najmniej
- trzy usługi obejmujące swoim zakresem opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla budowy co najmniej dwukondygnacyjnego (kondygnacje naziemne) obiektu zaliczonego do kategorii IX w technologii budownictwa modułowego o konstrukcji stalowej (system modułów 3D) o powierzchni całkowitej co najmniej 1500 m2.
- przynajmniej jeden z wyżej wymienionych budynków przeznaczony jest na działalność medyczną (szpital, przychodnia).

U w a g a
Przez technologię modułową 3D rozumie się wykonanie obiektu z modułów o wysokim stopniu prefabrykacji przestrzennych jednostek kubaturowych, wykonanych z odpowiednich konstrukcyjnych elementów stalowych, wykończonych wewnątrz oraz wyposażonych we wszystkie wymagane instalacje. Moduł musi stanowić przestrzennie zamkniętą jednostkę przygotowaną technicznie do transportu oraz do ostatecznego montażu i przeprowadzenia resztkowych prac wykończeniowych.

W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN
przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje
informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego
kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje).

2) w zakresie kwalifikacji zawodowych – wykażą osoby skierowane przez wykonawcę do
realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania:
- projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń
w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej z min. 5 letnią praktyką ;
- projektanta z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej sieci, instalacji urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych z min. 5 letnią praktyką;
- projektanta z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z min. 5 letnią praktyką.
albo
równoważnych kwalifikacji uzyskanych w innych państwach członkowskich Unii
Europejskiej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w punkcie 1) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo wykonawcy łącznie spełnią wymagane doświadczenie
- warunek określony w punkcie 2) powyżej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.

W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (załącznik nr 7 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane wykonane będą przez poszczególnych wykonawców.

Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, jeżeli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.

W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego usługi , których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).

Uwaga: Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z dn. 15 kwietnia 2022 poz. 835) (załącznik nr 3 do SWZ).
2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 Ustawy (załącznik nr 5 do SWZ)
3. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w części VI pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (wzór druku załącznik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określone w części VI SWZ (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykaz robót potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SWZ).
3. Dowody określające, czy wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
4. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 10 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy)
2. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wypełniony i podpisany załącznik nr 12 do SWZ
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego jej zabezpieczenia.
W każdym przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z wzorem umowy Zał nr 11.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://awf.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.