Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183467/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w ramach zadania "Modernizacja Ratusza"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227273414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w ramach zadania "Modernizacja Ratusza"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81fc1db4-16e8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001578/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja Ratusza - wymiana stoalrki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183467/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.9.2021.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105404,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ramach zadania „Modernizacja Ratusza”, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę – decyzja nr 1028/2017 z dnia 29.06.2017 r. oraz decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 664/2017 z dnia 25.05.2017 i decyzją z dnia 24.01.2020 r.
W ramach zamówienia należy wykonać:
- wymianę stolarki okiennej w całym budynku na nową drewnianą, okna skrzynkowe, skrzydło zewnętrzne z szybą zespoloną, zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi. Szkło niskoemisyjne klasy P2. Współczynnik przenikania ciepła max. U = 1,1 W/m2K.
- wymianę drzwi balkonowych na drewniane, skrzynkowe, współczynnik przenikania ciepła max. U = 1,7 W/m2K.
- wymianę witraża
- demontaż krat w oknach na parterze
- skompletowanie dokumentów do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Sanitarnego i Państwowej Straży Pożarnej
- skompletowanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie
Wykonawca i kierownik budowy są zobowiązani do uczestnictwa w kontroli przeprowadzanej przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Straży Pożarnej oraz Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego nawet po zakończeniu zadania.
Wymiary okien i drzwi należy sprawdzić w naturze. Nowe okna muszą mieć wygląd istniejących i odzwierciedlać podziały i detale. Detal stolarki i posadowienia należy wykonać według istniejącej. Okna otwierane do środka budynku.
UWAGA:
Prowadzenie prac nie może utrudnić funkcjonowania Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria, który znajduje się w budynku Ratusza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219785,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219785,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany - Stolarstwo Eksport Import Dariusz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971141806
7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
jakie przetargi wygrała firma
NOWAK DARIUSZ ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY STOLARSTWO EKSPORT IMPORT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219785,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z GÓRY KALWARII
- Żłobek w Górze Kalwarii program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH + w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny maluch 2022- 2029
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- "Budowa ul. por. Jana Białka w Górze Kalwarii"
więcej: przetargi w Górze Kalwarii »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- Szreniawa, zespół pałacowo-folwarczny (XIX w.), obora: remont elewacji, wnętrza i posadzki
- Remont zaplecza sanitarnego przy sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych przy ul. Raszyńskiej 48 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.