Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202772/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f11fcf-e7f1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044863/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Modernizacja systemu BMS - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/WAG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji automatyki i systemu BMS w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 – etap I w skład, którego wchodzi wykonanie następujących zadań:
1) Układ automatyki SA-BMS-U.C13 z etapu 2.2,
2) Układ automatyki SA-BMS-U.C45 z etapu 2.1,
3) Układ automatyki SA-BMS-A.2 z etapu 2.2,
4) Układ automatyki SA-BMS SK.A.2.33 z etapu 2.2,
5) Układ automatyki SA-BMS SK.A.2.11 z etapu 2.2,
6) Układ automatyki SA-BMS-A.3 z etapu 2.1,
7) Układ automatyki SA-BMS-A.4.SICH1 z etapu 2.1,
8) Układ automatyki SA-BMS-A.4.1 z etapu 2.2,
9) Układ automatyki SA-BMS-A.4.2 z etapu 2.2,
zgodnie z oznaczeniem w projekcie wykonawczym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 6.1 do SWZ.
Z uwagi na zainstalowany na obiekcie Zamawiającego BMS, który obsługuje aktualnie III piętro w budynku przy ul. F. Klimczaka 2 wszelkie kolejne elementy systemu, które są przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być oparte na systemach WAGO i być zsynchronizowane z istniejącym systemem.
Z uwagi, iż Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołał się do nazw własnych, znaków towarowych. W związku z tym w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał kryteria stosowane w celu oceny równoważności – Załącznik nr 6.1 do SWZ, folder: 1_Opis, plik: Przedmiar z warunkami równoważności (dokumentacja pomocnicza).
Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, do złożenia wraz z ofertą wykazu oferowanych produktów równoważnych wraz z kartami katalogowymi producenta/sprzedawcy tych produktów potwierdzającymi parametry równoważności.
Zamawiający dopuszcza uzupełnienie lub złożenia na wezwanie wyłącznie brakujących kart katalogowych.
W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wykazu oferowanych produktów równoważnych, poczytuje się w razie wątpliwości, że Wykonawca oferuje wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową bez użycia produktów równoważnych.
Prace na terenie budynków Urzędu Dzielnicy Wilanów mogą być prowadzone w następujących godzinach:
1. W pokojach biurowych od godz. 8 do godz. 16 w obecności pracowników Zamawiającego,
2. Na korytarzach, w garażu, na dachu, w salach konferencyjnych przez całą dobę.
Zamawiający zastrzega sobie, że w koniecznych wypadkach (np. posiedzenia sesji Rady Dzielnicy Wilanów) może nie zezwolić na wykonywanie ww. prac we wskazanych godzinach, o czym z dwudniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę.
Zamawiający wymaga, żeby pracownicy Wykonawcy/Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy, wykonujący roboty instalacyjne, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Na dowód tego Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, które będzie stanowiło załącznik nr 4 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zamówienie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (art. 255 pkt 2 ustawy).
W terminie składani ofert wpłynęła jedna oferta Wykonawcy:
Nr Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Wartość (PLN)
1 STEROMIKA Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 107, 97-420 Szczerców - 307 472,30
Oferta Wykonawcy STEROMIKA Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
Z uwagi, iż jedyna złożona oferta została odrzucona, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy unieważnił przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307472,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307472,30 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Adaptacja pokoju gościnnego na pomieszczenia socjalne i Punktu Alarmowo Dozorowego w budynku Administracyjnym Nadleśnictwa Choszczno.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Budowa i wyposażenie żłobka
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.