eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli do sali laboratoryjnej Collegium Medicum Uniwersytetu Kaliskiego przy ul. Kaszubskiej 13 w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż mebli do sali laboratoryjnej Collegium Medicum Uniwersytetu Kaliskiego
przy ul. Kaszubskiej 13 w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KALISKI im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250938764

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowy Świat 4

1.4.2.) Miejscowość: Kalisz

1.4.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uniwersytetkaliski.edu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniwersytetkaliski.edu.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256550

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00245638

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Kaliskiego: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl , lub
https://oneplace.marketplanet.pl . Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia
Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj
pytanie” lub przy użyciu zakładki
„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu
wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wysłania pytania
poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”. Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie,
jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż
na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa
powyżej, Zamawiający nie ma
obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań
(bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże
Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl . Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą
rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Uniwersytetu Kaliskiego, pod numer tel.+4822 257 22 23 (infolinia dostępna w
dni
robocze, w godzinach 9.00-17.00), lub na adres e-mail:
oneplace@marketplanet.pl .Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,dopuszcza się podpisanie dokumentów
w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

Po zmianie:
Zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Uniwersytetu Kaliskiego: https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl , lub
https://oneplace.marketplanet.pl . Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia
Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz
informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj
pytanie” lub przy użyciu zakładki
„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu
wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wysłania pytania
poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”. Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie,
jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż
na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa
powyżej, Zamawiający nie ma
obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na
bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań
(bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże
Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://uniwersytet-kaliski.ezamawiajacy.pl . Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą
rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Uniwersytetu Kaliskiego, pod numer tel.+4822 257 22 23 (infolinia dostępna w
dni
robocze, w godzinach 9.00-17.00), lub na adres e-mail:
oneplace@marketplanet.pl .Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu
elektronicznego, jako:dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,dopuszcza się podpisanie dokumentów
w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Pozostałe wymagania zawarte są w SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Cd Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z2020 r. poz. 2452).
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej, tj.:Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;Komputer klasy PC lub MAC, o następującej
konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -
MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;Zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji ,w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;Włączona obsługa JavaScript;Zainstalowany program
Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu
elektronicznego:Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub
Firefox w wersji wpieranej przez producenta.Uruchomienie oprogramowania do składania
podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w
wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie
oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy
eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to
uprawnień administracyjnych na komputerze. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDKoraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego
w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać tutaj. Po zainstalowaniu
rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.Przed
uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą
kryptograficzną do komputera.Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska
znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujacponizsze
kroki.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o
wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,
png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng,
xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający określa informacje na
temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny
jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu

Po zmianie:
CD Przedmiotowe Środki Dowodowe:
7 Blat ceramiczny degystoryjny oraz zlewik Atest higieniczny Atest higieniczny wydany przez niezależną jednostkę badawczą
Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej Świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej wydane przez akredytowaną jednostkę badawczą
Sprawozdanie z oznaczania promieniotwórczości naturalnej na oznaczanie stężenia potasu, radu i toru. Sprawozdanie z oznaczania promieniotwórczości naturalnej na oznaczanie stężenia potasu, radu i toru wydane przez akredytowaną jednostkę badawczą
8 Ceramika musi być przebadana pod kątem następujących norm PN-EN ISO 10545-3 badana wg normy PN-EN ISO 10545-3 Oznaczanie nasiąkliwości wodnej, porowatości otwartej, gęstości względnej pozornej oraz gęstości całkowitej
PN-EN 15771 Badanie wg normy PN-EN 15771 na oznaczanie twardości ceramiki: 6 w skali Mohsa
ISO 10545-13:2016 Badanie wg normy ISO 10545-13:2016 Oznaczanie odporności chemicznej dla wymienionych substancji: chlorek amonu 100 g/l, podchloryn sodu 20mg/l, kwas solny 3% V/V, kwas cytrynowy 100 g/l, wodorotlenek potasu 30g/l, kwas chlorowodorowy 18% V/V, kwas mlekowy 5 % V/V, wodorotlenek potasu 100g/l

ISO 10545-14:2015 Badanie wg normy ISO 10545-14:2015 Oznaczanie odporności na plamy na wymienione substancje: chrom zielony w lekkim oleju jod (alkoholowy roztwór 13g / l) oliwa z oliwek
9 Armatura laboratoryjna Atest higieniczny Armatura laboratoryjna stosowana w meblach i urządzeniach, przystosowana do wymagań odpowiednich mediów (gazy, woda, itp.) stosowanych podczas prac w laboratoriach z atestem higienicznym wydany przez np. Państwowy Zakład Higieny.
Norma PN-EN 13792:2003 Pokrętła zaworów muszą być oznakowane kodem barwnym zgodnie z normą PN-EN 13792:2003 lub równoważną
10 blaty z żywic fenolowych sprawozdanie lub raport z badań wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą potwierdzający redukcję kolonii mikroorganizmów, na poziomie nie niższym niż 99.99% po 48 godzinach przynajmniej na mikroorganizmy Pałeczki okrężnicy i Gronkowca złocistego.
- atest higieniczny oraz świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej Blaty wykonane z wysokiej jakości surowców na bazie drzewa żywicznego oraz żywicy fenolowej i powierzchni EBC (Electron Beam Cure), o jednolitej zwartej strukturze, zapobiegającej migracji cząstek cieczy do wnętrza materiału, o grubości min. 16 mm, nie dopuszcza się blatów klejonych z 2 warstw.
Blaty łatwe w utrzymaniu czystości, nie stanowiące środowiska dla mikroorganizmów
i nadające się do recyklingu.
Blaty z żywicy fenolowej muszą posiadać:
− bardzo dużą odporność na zarysowania
− odporność na uderzenia:
− sprawozdanie lub raport z badań wydane przez niezależną od producenta instytucję badawczą potwierdzający redukcję kolonii mikroorganizmów, na poziomie nie niższym niż 99.99% po 48 godzinach przynajmniej na mikroorganizmy Pałeczki okrężnicy i Gronkowca złocistego.
- blaty z żywic fenolowych muszą posiadać atest higieniczny oraz świadectwo z zakresu higieny radiacyjnej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca,
który wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
-zaprojektował, wykonał, rozmieścił i zamontował co najmniej 2 komplety mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100) brutto każda
lub
-zaprojektował, wykonał, rozmieścił i zamontował co najmniej 1 komplet mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto.
b) posiada certyfikat systemu zarządzania energią wg normy PN-EN ISO 50001:2018 lub równoważny w zakresie projektowania, rozwoju, produkcji, dostawy i instalowania wraz z serwisem

Po zmianie:
zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca,
który wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
-zaprojektował, wykonał, rozmieścił i zamontował co najmniej 2 komplety mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100) brutto każda
lub
-zaprojektował, wykonał, rozmieścił i zamontował co najmniej 1 komplet mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.2.1 Wykazu dostaw, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie C.4.4 a) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane,
1.2.3 dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
1.2.3 certyfikat systemu zarządzania energią wg normy PN-EN ISO 50001:2018 lub równoważny w zakresie projektowania, rozwoju, produkcji, dostawy i instalowania wraz z serwisem

Po zmianie:
1.2.1 Wykazu dostaw, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie C.4.4 a) SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane,
1.2.3 dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Zamawiający nie żąda dokumentów w tym zakresie

Po zmianie:
certyfikaty, atesty, świadectwa, sprawozdania i inne dokumenty wymienione poniżej:

LP Certyfikat Opis
1 Meble laboratoryjne wszystkie (odnosi się do wszystkich pozycji) i dygestorium PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015, PN – ISO 45001:2018 Atest higieniczny Wykonane meble laboratoryjne i dygestorium muszą posiadać certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania: PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015, PN – ISO 45001:2018 lub równoważne (dotyczący zapewnienia jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli i urządzeń laboratoryjnych, zapewnienia zarządzania środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy) wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz atest higieniczny

2 Stoły laboratoryjne (stanowiska robocze wraz z doprowadzonymi mediami) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 13150:2004 lub równoważny Certyfikat zgodności z normą PN-EN 13150:2004 lub równoważny „Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań” wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Certyfikat zgodności z normą PN-EN 16121+A1:2017 lub równoważny Meble do przechowywania poza mieszkaniem – Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości, trwałości i stateczności wydany przez akredytowaną jednostkę badawczą
3 Metalowe elementy ocynkowane pokryte farbą proszkową poliuretanową Norma EN 13501-1+A1:2010 Metalowe elementy ocynkowane pokryte farbą proszkową poliuretanową ze względu na bezpieczeństwo pożarowe muszą być sklasyfikowane co najmniej jako prawie niezapalne - klasy A2 według normy EN 13501-1+A1:2010 lub równoważnej w zakresie reakcji na ogień według w/w normy - dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
4 Elementy metalowe z blachy stalowej ocynkowanej malowane farbami poliuretanowymi Norma PN-EN ISO 9227:2012, PN-EN ISO 10289:2002, PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważne Wszystkie elementy metalowe z blachy stalowej ocynkowanej malowane farbami poliuretanowymi odporne na korozję i uszkodzenia powłoki lakierniczej muszą być potwierdzone dokumentem pozwalającym na potwierdzenie powyższego, zabezpieczonych farbą proszkową poliuretanową – wg normy PN-EN ISO 9227:2012 lub równoważną gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważnej mają wynosić nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważnej, mają wynosić nie więcej niż 0.
5 Nadstawki Norma PN-EN 61010-1 Nadstawki musza spełniać wymagania normy PN-EN 61010-1 lub równoważnej „Wymagania bezpieczeństwa elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych z gniazdami elektrycznymi minimum IP44. Dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
6 Dygestorium zgodnie z pkt 1 tabeli oraz: Normy: PN-EN 14175 - część 2 , PN-EN 14175 - część 3 Dygestorium musi posiadać certyfikat lub raport z badań wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym na zgodność z normami PN-EN 14175 - część 2 Wymagania bezpieczeństwa i sprawności działania i PN-EN 14175 - część 3 Metody badania typu lub równoważnymi wymienionymi w tym zdaniu.
Norma PN-EN 14175 Klapa w suficie umożliwiająca redukcję nadmiernego ciśnienia zgodnie z normą PN-EN 14175
( pozostałe przedmiotowe środki dowodowe zostały ujęte w Sekcji IX Ogłoszenia)

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
certyfikaty, atesty, świadectwa, sprawozdania i inne dokumenty wymienione poniżej:

LP Certyfikat Opis
1 Meble laboratoryjne wszystkie (odnosi się do wszystkich pozycji) i dygestorium PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015, PN – ISO 45001:2018 Atest higieniczny Wykonane meble laboratoryjne i dygestorium muszą posiadać certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania: PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN ISO 14001:2015, PN – ISO 45001:2018 lub równoważne (dotyczący zapewnienia jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli i urządzeń laboratoryjnych, zapewnienia zarządzania środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy) wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz atest higieniczny

2 Stoły laboratoryjne (stanowiska robocze wraz z doprowadzonymi mediami) Certyfikat zgodności z normą PN-EN 13150:2004 lub równoważny Certyfikat zgodności z normą PN-EN 13150:2004 lub równoważny „Stoły robocze dla laboratoriów. Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań” wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
Certyfikat zgodności z normą PN-EN 16121+A1:2017 lub równoważny Meble do przechowywania poza mieszkaniem – Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości, trwałości i stateczności wydany przez akredytowaną jednostkę badawczą
3 Metalowe elementy ocynkowane pokryte farbą proszkową poliuretanową Norma EN 13501-1+A1:2010 Metalowe elementy ocynkowane pokryte farbą proszkową poliuretanową ze względu na bezpieczeństwo pożarowe muszą być sklasyfikowane co najmniej jako prawie niezapalne - klasy A2 według normy EN 13501-1+A1:2010 lub równoważnej w zakresie reakcji na ogień według w/w normy - dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
4 Elementy metalowe z blachy stalowej ocynkowanej malowane farbami poliuretanowymi Norma PN-EN ISO 9227:2012, PN-EN ISO 10289:2002, PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważne Wszystkie elementy metalowe z blachy stalowej ocynkowanej malowane farbami poliuretanowymi odporne na korozję i uszkodzenia powłoki lakierniczej muszą być potwierdzone dokumentem pozwalającym na potwierdzenie powyższego, zabezpieczonych farbą proszkową poliuretanową – wg normy PN-EN ISO 9227:2012 lub równoważną gdzie wskaźniki RP i RA wyglądu wszystkich badanych próbek, zgodnie z normą PN-EN ISO 10289:2002 lub równoważnej mają wynosić nie mniej niż 10, zaś wskaźniki spękania, złuszczenia, zardzewienia i spęcherzenia, według normy PN-EN ISO 4628:2005 lub równoważnej, mają wynosić nie więcej niż 0.
5 Nadstawki Norma PN-EN 61010-1 Nadstawki musza spełniać wymagania normy PN-EN 61010-1 lub równoważnej „Wymagania bezpieczeństwa elektrycznych przyrządów pomiarowych, automatyki i urządzeń laboratoryjnych z gniazdami elektrycznymi minimum IP44. Dokument wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
6 Dygestorium zgodnie z pkt 1 tabeli oraz: Normy: PN-EN 14175 - część 2 , PN-EN 14175 - część 3 Dygestorium musi posiadać certyfikat lub raport z badań wydany przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym na zgodność z normami PN-EN 14175 - część 2 Wymagania bezpieczeństwa i sprawności działania i PN-EN 14175 - część 3 Metody badania typu lub równoważnymi wymienionymi w tym zdaniu.
Norma PN-EN 14175 Klapa w suficie umożliwiająca redukcję nadmiernego ciśnienia zgodnie z normą PN-EN 14175
( pozostałe przedmiotowe środki dowodowe zostały ujęte w Sekcji IX Ogłoszenia)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-26 10:00

Po zmianie:
2024-04-03 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-26 10:30

Po zmianie:
2024-04-03 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-04-24

Po zmianie:
2024-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.