eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Przebudowa drogi gminnej ulicy Barbórki oraz remont chodnika przy ulicy Skarbnika w Pilchowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ulicy Barbórki oraz remont chodnika przy ulicy Skarbnika w Pilchowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ulicy Barbórki oraz remont chodnika przy ulicy Skarbnika w Pilchowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69527799-154d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256519

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000455/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ulicy Barbórki w Pilchowicach

1.1.10 Remont chodnika przy ulicy Skarbnika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180089/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1356671,03 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169917,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej ulicy Barbórki”

Zadanie polega na przebudowie odcinka drogi gminnej ulicy Barbórki w Pilchowicach, wyłączonego z realizacji pierwotnej w technologii jezdni bitumicznej ze względu na zły stan techniczny pobliskiego budynku Barbórki 18 w kontekście wskazań i zaleceń zawartych w opinii technicznej oraz ekspertyzy stanowiących załącznik do dokumentacji. Projektowana warstwa ścieralna jezdni z kostki betonowej zostanie docelowo posadowiona na podbudowie z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym jako rozwiązania zamiennego do pierwotnego. Zaprojektowana trasa jezdni ulicy Barbórki na projektowanym odcinku składa się z dwóch odcinków prostych wyokrąglonych łukiem R50. Miejsce początkowe to lokalizacja opornika na zakończeniu nawierzchni bitumicznej w rejonie posesji nr 7 a koniec odcinka to rejon zjazdu do nowo wybudowanej oczyszczalni ścieków. Łączna długość odcinka to 97,69 m natomiast odcinek z kostki to 91 m. Uzupełnieniem do nawierzchni jezdni głównej są nawierzchnie zjazdów w zakresie dostosowania pochylenia do nowej niwelety.

Wszystkie projektowane elementy zostały pokazane i zwymiarowane na rysunkach Zagospodarowania Terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 104876,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: „Remont chodnika przy ulicy Skarbnika w Pilchowicach”

Remont nawierzchni chodnika przy ul. Skarbnika w Pilchowicach obejmuje wykonanie konstrukcji chodnika w postaci warstwy ścieralnej z kostki betonowej koloru szarego, kształt prostokąt o grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej proporcji 1:4 grubości 3 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego o frakcjach 0-31,5 mm, zagęszczanego mechanicznie grubości 20 cm, na łącznej powierzchni chodnika rzędu 420 m2 z jednostronną obudową z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm długości łącznej 197 m.

Szczegółowy zakres robót:
1) przygotowanie robót i terenu polegające na pracach rozbiórkowych wraz z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki,
2) wykonania koryta pod konstrukcję chodnika wraz z profilowaniem warstwy podłoża,
3) regulacja do poziomu projektowanej nawierzchni istniejących urządzeń infrastruktury technicznej związanej oraz niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego zlokalizowanych w pasie drogowym nawierzchni remontowanego chodnika (zasuwy wodociągowe, zasuwy gazowe, studnie deszczowe, kanalizacyjne i inne) w liczbie 10 sztuk,
4) ułożenie warstw konstrukcji chodnika w postaci podbudowy zasadniczej w postaci kruszywa łamanego o frakcjach 0-31,5 mm, zagęszczanego mechanicznie grubości 20 cm, podsypki cementowo – piaskowej proporcji 1:4 grubości 3 cm oraz warstwy ścieralnej z kostki betonowej koloru szarego, kształt prostokąt o grubości 6 cm,
5) uprzątnięcie terenu po robotach i wywóz we wskazane miejsce gruzu i zanieczyszczeń powstałych w wyniku prowadzonych robót,
6) dodatkowo w kalkulacji ww. zadania należy uwzględnić pełną obsługę geodezyjną,
7) w czasie prowadzenia robót drogowych Wykonawca powinien zapewnić taki system prowadzenia robót aby była możliwość dojazdu do posesji lub zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów należących do mieszkańców lub ewentualnego objazdu.

Zakres objęty umową uwzględnia również:
 zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
 przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.

Wszystkie projektowane elementy zostały pokazane i zwymiarowane na rysunkach Zagospodarowania Terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214071,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998

7.3.3) Ulica: Leśna 6

7.3.4) Miejscowość: Jejkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83394,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122754,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83394,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Betoniarski Kłosek - Porwoł Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423215998

7.3.3) Ulica: Lesna 6

7.3.4) Miejscowość: Jejkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83394,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.