eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Modernizacja drogi gminnej nr 060609C, Papowo Biskupie-Storlus



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi gminnej nr 060609C, Papowo Biskupie-Storlus

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 676 81 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://papowobiskupie.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi gminnej nr 060609C, Papowo Biskupie-Storlus

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aae4cdd-d1e1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031448/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja drogi gminnej nr 060609C Papowo Biskupie-Storlus

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.8.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2808060,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej nr 060609C Papowo Biskupie- Storlus na długości 2,312 km.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1/Opracowanie obejmuje swoim zakresem wykonanie projektu modernizacji odcinka drogi
gminnej nr 060609C Papowo Biskupie - Storlus. Planowana prace obejmować będą
wykonanie modernizacji istniejącej jezdni poprzez wykonanie nakładki bitumicznej oraz
poszerzeń,poboczy i wykonanie zjazdów.
2/Opis stanu istniejącego:
Obecnie w miejscu projektowanej modernizacji znajduje się jezdnia o nawierzchni
bitumicznej o szerokości od 3,0 do 3,5m. Nawierzchnia jest miejscami w złym stanie
technicznym, występują spękania.
Droga gminna 060609C łączy drogę powiatową nr 1615C z drogą krajową nr 91.
Droga służy do obsługi komunikacyjnej terenów zabudowy mieszkaniowej oraz gruntów
rolnych, które zlokalizowane są w jej sąsiedztwie. Inwestycje nie zmieni jej funkcji,
a spowoduje przede wszystkim poprawę komfortu jazdy oraz poprawi bezpieczeństwo.
Odwodnienie odbywa się powierzchniowo w obrębie pasa drogowego.
3/Planowana modernizacja obejmować będzie wykonanie nakładki bitumicznej na istniejącejjezdni o szerokości 3,0m i poszerzenie jej do szerokości 5,0m, wykonanie zjazdówi poboczy. Prace będą prowadzone na odcinku 2,312 km. Przewidziano profilowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowych warstw bitumicznych.
4/Zakres prac w ramach inwestycji obejmuje:
- wytyczenie projektowanych prac w terenie
- wykonanie wycinki drzew i krzewów
- wykonanie robót ziemnych
- wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni
- wykonanie zjazdów
- wykonanie poboczy i umocnienie skarp
-urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonanie prac porządkowych
-wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej ,

3. Uwaga: Zadanie z uwagi na znaczny wzrost kosztów robót zostało podzielone
na etap I i II.
Niniejsze postępowanie odnosi się i obejmuje etap I zadania.
Szczegółowy zakres rzeczowy (ilościowy) dla etapu I zadania został opisany w
przedmiarze robót dla I etapu .
Etap II obejmujący roboty związane z budową chodnika został wyłączony z
niniejszego postępowania i będzie realizowany w terminie późniejszym w innym
postępowaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ
Dokumentacja projektowa.
Na dokumentacje projektową, opisującą przedmiot zamówienia składają się
następujące dokumenty:
1) Projekt budowlany:
a) opinie uzgodnienia decyzje,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny,
d) projekt zagosp. terenu –I etap
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
3) Przedmiar robót –I etap zadania
4) Projekt stałej organizacji ruchu
Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3. 1)oraz STWIORB i przedmiarzerobót (dla I etapu). Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót,(dla I etapu) nieujętych w przedmiarze(dla I etapu) lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4. 1) lub STWIORB.
dla I etapu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706172,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3652406,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706172,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Mariusz Wilczyński sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792683532

7.3.4) Miejscowość: Rogowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706172,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.