Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00205271/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 11A
1.5.2.) Miejscowość: Kępice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-59) 857 66 71
1.5.8.) Numer faksu: (0-59) 857 69 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b87c4867-e72d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00176647/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.95.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino, obejmująca dostawę mebli do 9 pokoi gościnnych (szafy na ubrania, szafy na broń), do saloniku (regały dębowe), do pomieszczenia technicznego (regały), wykonanie zabudowy meblowej pod schodami. Dostawa mebli zgodnie z rysunkami technicznymi oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Szczegółowy opis mebli oraz sprzętów, jakie Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ramach przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, a także opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i jego odbioru określają:
- Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”), stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
- projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 263 ustawy Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.Kolejno zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.Powyżej opisane okoliczności przemawiają za wypełnieniem przesłanki unieważnienia z art. 263 ustawy Pzp, ponieważ wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stanowią także o ziszczeniu się przesłanki unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ w związku z tym, że wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy, a oferta wykonawcy drugiego w kolejności przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym w przedmiotowym postępowaniu ziściła się także przesłanka do jego unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150341,67 PLN
INNE PRZETARGI KĘPICE
więcej: przetargi KĘPICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
- Dostawa i montaż foteli / siedzisk wyciszających (akustycznych)
- Dostawa mebli warsztatowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.