Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241146/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH GMINY MIASTO OŁAWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dd5983b-118e-4c43-b650-b9ad30cae6f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH GMINY MIASTO OŁAWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd5983b-118e-4c43-b650-b9ad30cae6f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126098/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór odpadów z terenów komunalnych Gminy Miasto Oława
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.9.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 498316,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249158,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) odbiór odpadów z koszy:
– ulicznych (w ciągach dróg publicznych),
– ulicznych (na przystankach autobusowych),
– koszy ustawionych na terenach zielonych, w tym będących własnością zamawiającego
– koszy na psie odchody
b) wywóz nieczystości ciekłych,
c) zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta,
d) wywóz innych odpadów ze wskazanych miejsc w tym likwidacja dzikich wysypisk,
e) wywóz do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych odpadów wielkogabarytowych pozostawionych przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt. Szacunkowa ilość – 500 kg/miesiąc,
f) wywóz sprzętu AGD i RTV pozostawionego przy kontenerach na odpady komunalne zlokalizowanych przy budynkach komunalnych, ilość gniazd – 38 szt., ok.50 kg/miesiąc.
Wszystkie pojemniki i kontenery, o których mowa dostarcza we własnym zakresie
i na własny koszt wykonawca. Winny być one ustawione na dzień rozpoczęcia świadczenia usług.
Pojemniki powinny znajdować się w nienagannym stanie technicznym oraz wizualnym. W przypadku rozstawienia pojemników w złym stanie technicznym z widocznymi uszkodzeniami oraz zabrudzeniami Wykonawca zobowiązany jest do wymiany pojemnika w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
3). Inne wymagania dotyczące zamówienia
1.Wszystkie odpady winny być przekazane:
- stałe – zbierane selektywnie, do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Godzikowicach, ul. Stalowa 12
- stałe – zbierane w sposób zmieszany, do Zakładu Gospodarki Odpadami Gać, Gać 90, 55-200 Oława
- ciekłe – do punktów zlewnych wskazanych w Zezwoleniu na odbiór odpadów płynnych na terenie miasta Oława,
2.Warunki świadczenia usług nieokreślone w niniejszej specyfikacji winny być zgodne z:
- Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
- Regulaminem utrzymaniem czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Oława
- Regulaminem utrzymaniem czystości i porządku na terenie Związku Międzygminnego Ślęza Oława
-innych przepisów prawnych dotyczących gospodarowania odpadami.
4). W SWZ i umowie jest mowa o Zakładzie Gospodarowania Odpadami w miejscowości Gać. Zamawiający dopuszcza przekazywanie odpadów do każdego innego podmiotu prowadzącego tożsamą działalność, posiadającego przewidziane prawem zezwolenia, decyzje itp.
5). Inne wymagania i uwagi
1.Fakturowanie usług:
Faktury VAT z tytułu wykonanych prac winy być wystawiane na:
Gminę Miasto Oława
pl. Zamkowy 15, 55-200 Oława
NIP: 912-17-17-084
REGON: 931-93-48-45
na poszczególne stałe i zlecone usługi:
2.Faktury ryczałtowe:
1) Odbiór odpadów z koszy ulicznych – faktura za miesiąc wg ryczałtu miesięcznego.
2. Faktury miesięczne:,
1)Zbieranie padłych zwierząt z terenu miasta Oława – faktura za miesiąc obejmująca usługi faktycznie wykonane w danym miesiącu,
2)Wywóz innych odpadów w tym likwidacja dzikich wysypisk – faktura za miesiąc obejmująca usługi faktycznie wykonane w danym miesiącu, wg. stawki za tonę
UWAGA. Dokumentem potwierdzającym wykonanie usługi jest dołączone ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem karty przekazania odpadu
3. Faktury jednorazowe:
1) Opróżnianie suchych toalet – faktura za każdą wykonaną usługę wg stawki za 1 m3
2) Wywóz nieczystości ciekłych – faktura za każdą wykonaną usługę, wg. stawki za 1 m3.
6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
7). Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ wraz z załącznikami oraz zasadami należytej staranności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511100-3 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559400,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559400,18 PLN
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ Z DOSTOSOWANIEM NA POTRZEBY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- ODBIÓR ODPADÓW Z TERENÓW KOMUNALNYCH GMINY MIASTO OŁAWA
- Dostawa energii elektrycznej
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1538D, dł. 2350mb
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RSK.271.1.2025: Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK)
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pszczew"
- "Odbiór oraz zagospodarowanie w procesie odzysku R3 odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie"
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.