Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Słowiczej w miejscowości Słubica Wieś w gminie Żabia Wola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej ul. Słowiczej w m. Słubica Wieś”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3
1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 8582727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.skrzypkowska@zabiawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Słowiczej w miejscowości Słubica Wieś w gminie Żabia Wola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej ul. Słowiczej w m. Słubica Wieś”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d1d7ee9-8840-4089-aa7d-5b5028f0f7b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038162/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Słowiczej w miejscowości Słubica Wieś
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zabiawola.ezamawiajacy.pl/pn/ZABIAWOLA/demand/214049/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl/pn/ZABIAWOLA/demand/214049/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 . W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
1.2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1.2.1. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 oraz ust. 3 pkt. 1) SWZ;
1.2.2. Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik 1a do ofert
1.3. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile składa pełnomocnik;
1.4. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
1.5. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, a także pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeśli dotyczy) muszą być złożone w oryginale w takiej samej formie, w jakiej składana jest oferta, tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do postanowień art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez umocowanego.
2. Składając Ofertę Wykonawca zobowiązany jest złożyć ją za pośrednictwem Platformy.
3. Dokumenty/pliki podpisane przez osoby umocowane należy złożyć w formie elektronicznej jako postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPB.271.2.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej ul. Słowiczej w miejscowości Słubica Wieś w gminie Żabia Wola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej publicznej ul. Słowiczej w m. Słubica Wieś”
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej w gminie Żabia Wola w zakresie geometrii i nawierzchni jezdni dwukierunkowej z dwoma pasami ruchu (1/2) na odcinku od ul. Słonecznej do końca zabudowań wsi (ok. 500m) oraz jezdni dwukierunkowej z jednym pasem ruchu (1/1) na odcinku od końca zabudowań wsi (początek przejścia przez tereny zalesione) do granicy opracowania (ok 270m) z lokalizacją poszerzeń umożliwiających wymijanie pojazdów. Łączna długość przebudowywanego odcinka – 770 m. Projektuje się przebudowę drogi w istniejącym pasie drogowym na całym odcinku. Zakłada się wykorzystanie istniejącej nawierzchni (po uprzednim sfrezowaniu - ok. 5 cm – istniejących zniszczonych warstw bitumicznych) jako dolnej warstwy podbudowy oraz korytowanie podłoża w niezbędnym zakresie (na odcinkach poszerzeń i przebiegu projektowanej drogi poza istniejącą nawierzchnią oraz początkowym odcinku pełnej nawierzchni) i wykonanie nowej ujednoliconej nawierzchni bitumicznej.
1. Szczegółowy opis zawarty w dokumentacji projektowej
Dodatkowe wymagania:
o zabezpieczenie drzew na okres robót,
o wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i zatwierdzeń oraz jej wprowadzenie
o wyznaczenie ewidencyjne granic działki pasa drogowego
o zabezpieczenie sfrezowanego materiału przez Wykonawcę przetransportowanie destruktu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Żabia Wola
o przycięcie gałęzi wchodzących w skrajnie drogi i zagospodarowanie (utylizacja) w zakresie Wykonawcy
o Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania protokołu odbioru przez pracowników ZGKiM Mszczonów w zakresie zasuw wodociągowych w ciągu przebudowanego odcinka ul. Słowiczej.
o dostosowanie wysokości istniejących zjazdów do nowej niwelety drogi
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) „cena wykonania zamówienia” – waga 60,00 pkt, – będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt, pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru: K1 = (Cmin : Cx) x 60 pkt Cmin – najniższa cena wykonania zamówienia w ofercie niepodlegającej odrzuceniu, Cx – cena oferty badanej. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. b) Okres gwarancji i rękojmi za wady (K2) - waga 40 pkt: Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 punktów (1 % = 1 pkt). Zamawiający przyzna punkty za oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady w następujący sposób: Jeżeli zostanie zaoferowany 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 0 pkt; Jeżeli zostanie zaoferowany 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 20 pkt; Jeżeli zostanie zaoferowany 60 miesięczny okres gwarancji i rękojmi za wady oferta otrzyma 40 pkt. W celu zaoferowania danego okresu gwarancji i rękojmi za wady wykonawca zaznacza odpowiednie pole w Formularzu oferty – załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie wskaże żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje okres minimalny – i taki zostanie przyjęty do umowy. 2. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta zostanie oceniona według wzoru: S = K1 + K2 gdzie: S – łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach, K1 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena, K2 – ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium termin realizacji zadania. Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 3. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 4. Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2) zdolności technicznej:
i. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości 700 000,00 zł brutto każda z robót. Powyższy warunek odnosi się do robót budowlanych, które zostały należycie ukończone i pozytywnie odebrane.
3) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) minimum jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającą określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551). Osoba ta musi posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, obejmujące kierowanie w terminie 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej dwiema robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości 700 000,00 zł brutto każda z robót. Powyższy warunek odnosi się do robót budowlanych, które zostały należycie ukończone i pozytywnie odebrane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 14 918,56 zł (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset osiemnaście złotych 56/100).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej,
nr rachunku: 66 9291 0001 0046 3049 2000 0030.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabia Wola,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowaniai zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone
do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 8 do SWZ – Wzór Umowy.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zabiawola.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-15
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Przebudowa drogi gminnej ul. Słowiczej w miejscowości Słubica Wieś w gminie Żabia Wola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa drogi gminnej publicznej ul. Słowiczej w m. Słubica Wieś"
- "Dostawa i montaż wodomierzy do zdalnego odczytu na terenie Gminy Żabia Wola".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości"
- Rozbudowa trzech skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 631: w km 14+474 (m. Skrzeszew), 18+379 i 18+959 (m. Wieliszew) gm. Wieliszew, pow. legionowski - nr postępowania 097/25
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Babicha oraz Jaślany -Bugaj"
- "Przebudowa skrzyżowania przy ul. Kolejowej, ul. M. Dąbrowskiej i ul. Leśnej w Międzyzdrojach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.