eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300705978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-729

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 4682591

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddz.gospodarczy@poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-staremiasto.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d47bd2f-57b0-457a-b752-2ccaa45ef4ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d47bd2f-57b0-457a-b752-2ccaa45ef4ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005781/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/SRSM/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań – Stare Miasto w Poznaniu.

Lp Nazwa urządzenia Ilość tonerów w szt.

1 HP P1102 85A 70
2 HP P1606 78A 160
3 Kyocera FS-1061dn 40
4 Brother MFC 7860DW 5
5 Brother HL5450dn 3
6 Brother MFC9970CDW 25
7 Brother MFC9970CDW 12
8 Brother MFC9970CDW 12
9 Brother MFC9970CDW 12
10 Brother MFC-L8650cdw 120
11 Brother MFC-L8650cdw 30
12 Brother MFC-L8650cdw 30
13 Brother MFC-L8650cdw 30
14 Canon Pixma iX6550 10
15 Canon Pixma iX6550 *** 10
16 Canon Pixma iX6550 *** 10
17 Canon Pixma iX6850 150
18 Canon Pixma iX6850 *** 110
19 Kyocera 3035 2
20 Kyocera 1620 1635 5
21 TaskAlfa 180 TK-435 5
22 Olivetti d'Copia 1600 3
23 Nashuatec MP2501SP 7
24 Nashuatec Ricoh MPC 8
25 Nashuatec Ricoh MPC 2
26 Nashuatec Ricoh MPC 2
27 Nashuatec Ricoh MPC 2
28 OKI MB492dn 5
29 OKI MC873dnv 3
30 OKI MC873dnv 2
31 OKI MC873dnv 2
32 OKI MC873dnv 2
33 Lexmark MS521dn 90
34 Lexmark MX517de 40
35 Lexmark MB2442adwe Lexmark B2442dw 210
36 HP OfficeJet 202 3
37 HP OfficeJet 202 3
38 Kyocera TaskAlfa 2554 Ci 3
39 Kyocera TaskAlfa 2554 Ci 2
40 Kyocera TaskAlfa 2554 Ci 2
41 Kyocera TaskAlfa 2554 Ci 2
42 Triumph-Adler 1855 4
43 Kyocera Mita P3055dn 190
44 Kyocera P4040dn 150
45 Lexmark MX532adwe 15
46 Epson Pro WF-C 8190dw 15
47 Epson Pro WF-C 8190dw 15
48 Epson Pro WF-C 8190dw 15
49 Epson Pro WF-C 8190dw 15
50 Sharp MXC 358F 15
51 Sharp MXC 358F 10
52 Sharp MXC 358F 10
53 Sharp MXC 358F 10
54 Sharp MX-B468F 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407597,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 631212,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407597,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMAX9 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510417432

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-418

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407597,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.