eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczPrzebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z remontem ujęcia w miejscowości Dobino



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z remontem ujęcia w miejscowości Dobino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 258 02 41

1.5.8.) Numer faksu: 67 258 02 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminawalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminawalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawalcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z remontem ujęcia w miejscowości Dobino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca5faf4b-3bcf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011208/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja hydrofornii w miejscowości Dobino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253392/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1042408,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na terenie działki 232/3 znajduje się istniejąca stacja uzdatniania wody, dwa ujęcia wody głębinowej, odstojnik popłuczyn oraz przyłącza technologiczne. Na terenie działki znajduje się istniejąca zewnętrzna instalacja technologiczna stacji oraz elektryczna.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody i remont ujęcia wody wraz z wymianą urządzeń technologicznych, budowa zewnętrznego zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej 97 m³, rozbudowa osadnika wód popłucznych na działce 232/3 w miejscowości Dobino. Zakres zamówienia obejmuje między innymi rozbudowę budynku stacji, przebudowę technologii uzdatniania wody, wymianę pomp głębinowych w ramach robót remontowych, rozbudowę odstojnika, budowę fundamentu oraz posadowienia zbiornika na wodę uzdatnioną o pojemności czynnej 97 m³, budowę i przebudowę zewnętrznych przyłączy technologicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z ogłoszonymi wynikami naboru Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych mającego na celu dofinansowanie projektów inwestycyjnych realizowanych przez jednostki samorządów terytorialnych w całej Polsce. W wyniku pojawienia się nowych możliwości, czyli pozyskania dodatkowych bezzwrotnych środków na budowę i przebudowę nowej stacji uzdatniania wody, zamówienie o którym mowa wyżej będzie mogło być realizowane w ramach nowego przedsięwzięcia. Nowy planowany zakres prac zostanie powiększony o niezbędne dodatkowe elementy, które pozwolą na efektywniejsze wykorzystanie przedmiotu zamówienia. W związku z wystąpieniem tej okoliczności, zmieni się opis przedmiotu, lokalizacja i zakres prac zmówienia. Zamawiający musi kierować się przede wszystkim podstawowymi zasadami wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny, celowy, racjonalny dlatego podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania z powodu ważnego interesu Zamawiającego, co do możliwości pozyskania bezzwrotnego dofinansowania przedmiotowej inwestycji. Indywidualny interes Zamawiającego należy odnosić przede wszystkim do ustawy o finansach publicznych i zasad oszczędnego i racjonalnego wydatkowania środków publicznych. Nowe okoliczności spowodowały, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione i bezcelowe. Podjęta decyzja o unieważnieniu postępowania przed terminem składania ofert ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponieśli realnych kosztów związanych z przygotowaniem oferty i uczestnictwem w postępowaniu. Zamawiający zamierza ponownie wszcząć postępowanie, po otrzymaniu promesy dofinansowania z rządowego programu wsparcia. Biorąc pod uwagę przedstawione wyżej okoliczności prawne i faktyczne podjęto decyzje o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.