eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceŚwiadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 215 50 98

1.5.8.) Numer faksu: 32 215 23 81-83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-czdz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-czdz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6d29a4f-58fd-4f6d-998b-41b6438329b1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d29a4f-58fd-4f6d-998b-41b6438329b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061262/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gm. Czechowice-Dziedzice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny+, Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie: FESL.07.07- Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.OA.260.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).

Termin realizacji części nr 1 zamówienia:

21.07.2025 r. – 31.07.2025 r. – z możliwością przesunięcia realizacji zamówienia do 3 dni do przodu, tj. najpóźniej 24.07.2025 r. – 03.08.2025 r.

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:

a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;

b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych kondygnacjach co dzieci);

c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);

d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 79050 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”,
współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).

Termin realizacji części nr 2 zamówienia:
- w trakcie wakacji letnich w roku 2026 (lipiec-sierpień) – świadczenie usługi transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2026 r. do 31.08.2026 r.

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:

a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;

b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników
kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych
kondygnacjach co dzieci);

c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);

d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.

Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 79050,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”,
współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).

Termin realizacji części nr 3 zamówienia:
W trakcie wakacji letnich w roku 2027 (lipiec-sierpień)
– świadczenie usługi transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych - w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2027 r. do 31.08.2027 r.

Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:

a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;

b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników
kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych
kondygnacjach co dzieci);

c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);

d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 79050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80838,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118476,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80838,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółka Turystyczna Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692581995

7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 2/3

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-726

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80838,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-14 do 2025-08-03

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118476,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. 43-100 Tychy, ul. Towarowa 23

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462070334

7.3.3) Ulica: Towarowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-14 do 2026-07-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102558,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120846,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462070334

7.3.3) Ulica: Towarowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-05-14 do 2027-07-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.