eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Nadzór serwisowy nad Portalem Beneficjenta oraz system ZSI Prolan_IASF dla użytkowników aplikacji i bazy danych w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia 23 marca 2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór serwisowy nad Portalem Beneficjenta oraz system ZSI Prolan_IASF dla użytkowników aplikacji i bazy danych w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia 23 marca 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220934198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybaki Górne 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-861

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfos.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.gdansk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór serwisowy nad Portalem Beneficjenta oraz system ZSI Prolan_IASF dla użytkowników aplikacji i bazy danych w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia 23 marca 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0237e7d9-e069-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055410/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Serwisowanie i modernizacja ZSI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z warunkami nadanej licencji na ZSI_IASF oraz Bazę Danych ORACLE, Prolan Sp. z o.o. jest właścicielem praw autorskich do oprogramowania ZSI wraz z jego modułami. Tym samym tylko firma Prolan Sp. z o.o. posiada wyłączne prawo do obsługi oprogramowania ZSI i Bazy Danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.2210.004.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 231600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje usługi niezbędne do utrzymania stabilności procesowej i modernizacji systemu ZSI Prolan_IASF dla użytkowników aplikacji i bazy danych oraz kontynuacji prac w Portalu Beneficjenta:
1. Zapewnienie ciągłości pracy ZSI,
2. Modyfikacja ZSI wynikająca ze zmian przepisów prawa,
3. Modyfikacja ZSI związana z wdrażaniem zmian w programach realizowanych we współpracy z NFOŚiGW,
4. Bieżące konsultacje telefoniczne,
5. Serwis internetowy dla systemu ZSI,
6. Prawo do aktualizacji biblioteki podpisu elektronicznego,
7. Zapewnienie prawidłowego przetwarzania i zaczytywania przez integrator GOV do systemu Prolan_IASF wniosków o dofinansowanie,
8. Serwis Portalu Beneficjenta,
9. Limit 250 roboczogodzin w trakcie trwania Umowy do wykorzystania na prace dodatkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285532,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285532,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285532,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prolan Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 631-011-11-51

7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 44-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285532,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-23 do 2025-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.