eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016362050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chłodna 52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-872

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 578 44 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 578 44 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wup.mazowsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupwarszawa.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wupwarszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75753ca0-2a44-45d5-be7b-f0e947332d89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00096411/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Zakup usługi wynajmu sali wraz cateringiem - Działanie 6.3 EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1

1.3.12 Zakup usługi wynajmu sali wraz cateringiem - Działanie 6.3 EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie finansowane w ramach Działania 6.3 FEM 2021-2027 dotyczy projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1” i „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.262.30.2025.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi cateringowej na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dotyczących informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania organizowane
dla pracodawców w ramach projektu „EURES w regionie Mazowieckim regionalnym 1”
oraz „EURES w regionie Warszawskim stołecznym 1” z programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027
5. Lokalizacja spotkań:
- Żuromin – 1 spotkanie z 15 uczestnikami,
- Mława – 1 spotkanie z 15 uczestnikami,
- Pułtusk – 1 spotkanie z 15 uczestnikami,
- Przasnysz – 1 spotkanie z 25 uczestnikami,
- Gostynin – 1 spotkanie z 30 uczestnikami,
- Radom – 1 spotkanie z 25 uczestnikami,
- Lipsko – 1 spotkanie z 20 uczestnikami,
- Siedlce – 1 spotkanie z 20 uczestnikami,
- Ożarów Mazowiecki – 1 spotkanie z 25 uczestnikami,
- Piaseczno – 1 spotkanie z 25 uczestnikami,
- Warszawa – 1 spotkanie z 25 uczestnikami,
- Legionowo – 1 spotkanie z 40 uczestnikami,
- Lipsko – 1 spotkanie z 20 uczestnikami.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574

7.3.3) Ulica: Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.