eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 7 im. K .Przerwy Tetmajera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121316407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowotarska 32A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182068495

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p7zak@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p7zak.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9219b284-fe5b-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9219b284-fe5b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110844/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 roku - z podziałem na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P7.0271 - 1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79420,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 1 - DOSTAWA PIECZYWA
1. Bułka wodna 0,10 kg szt. 15
2. Bułka mała kajzerka 0,06 kg szt. 800
3. Chleb krojony zwykły 0,60 kg szt. 115
4. Chleb krojony razowy 0,5 kg szt. 20
5. Drożdżówka 0,06 kg bez cukru szt. 680
6. Pączki 0,06 kg szt. 260
7. Babka jogurtowa kg 20
8. Bułka grahamka 0,06 kg szt. 300
9. Rogal maślany 0,06 kg szt. 300
10. Piernik kg 2
11. Weka 0,40 kg szt. 70
12. Makowiec drożdżowy kg 5
13. Chleb wieloziarnisty 0,60 kg szt. 40
14. Jagodzianki 0,06 kg szt. 70
15. Chleb słonecznikowy 0,50 kg szt. 60
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia, jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 4780,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 2 – DOSTAWA PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
L.p Nazwa jm Ilość
1. Galaretka owocowa truskawkowa – Winiary - 71g szt. 35
2. Czekolada mleczna 100g -Wedel szt. 150
3. Płatki – Nestle – cynamonowe - Cin-minis 0,25g szt. 4
4. Galaretka owocowa malinowa – Winiary -71g szt. 35
5. Galaretka owocowa brzoskwiniowa – Winiary - 71g szt. 40
6. Pieprz mielony biały 15g - Prymat szt. 10
7. Cukier biały 1kg kg 110
8. Cukier puder 0,5 kg szt. 4
9. Cukier waniliowy 32 g szt. 65
10. Dżem truskawkowy 280 g - niskosłodzony - Łowicz szt. 20
11. Dżem owoce leśne 280 g - niskosłodzony - Łowicz szt. 20
12. Herbata granulowana Saga 90 g szt. 30
13. Kakao ciemne 150 g 10-12% - DekoMorreno szt. 20
14. Sos borowikowy w torebkach 35g - Knor szt. 5
15. Dżem malinowy 280 g - niskosłodzony -Łowicz szt 10
16. Kasza jęczmienna 1 kg (średnia lub gruba) kg 20
17. Cukierki -mieszanka Wawel - galaretki kg 3
18. Ketchup 500 g - Pudliszki szt. 20
19. Konserwa rybna filet z tuńczyka w oleju 120 g szt. 25
20. Kawa inka kartonik 150 g szt. 20
21. Konserwa rybna filet z makreli w pomidorach 170 g szt. 65
22. Kukurydza puszka - 400 g Pudliszki szt. 15
23. Liść laurowy 7 g Prymat szt. 25
24. Majeranek 7 g - Prymat szt. 25
25. Majonez Kielecki -310 ml szt. 10
26. Miód wielokwiatowy -1,20 kg Bartnik szt. 25
27. Groszek konserwowy 400 g puszka - Pudliszki szt. 10
28. Brzoskwinia puszka – 850 g szt. 2
29. Olej kujawski 1l szt. 100
30. Pieprz czarny mielony 20 g - Prymat szt. 40
31. Płatki kukurydziane 1 kg Corn Flakes - Nestle szt. 6
32. Przecier pomidorowy 30 % - Bażant 850 g szt. 15
33. Ryż biały 1 kg kg 35
34. Sok - syrop malinowy - 0,5 l szt. 5
35. Sól sodowo-potasowa 1 kg kg 30
36. Angielskie ziele -15 g - Prymat szt. 20
37. Makaron 0,5 kg (świderki, kolanka, muszelki) - Lubella szt. 50
38. Makaron 0,5 kg (nitki-cienkie, grube) - Lubella szt. 15
39. Makaron 0,5 kg (łazanka) - Lubella szt. 15
40. Makaron 0,5 kg (spaghetti) - Lubella szt. 30
41. Makaron 0,5 kg (rurki) - Lubella szt. 15
42. Płatki owsiane górskie 0,5 kg szt. 10
43. Oregano 10 g - Prymat szt. 10
44. Kwasek cytrynowy 20 g - Prymat szt. 15
45. Bazylia 8 g - Prymat szt. 10
46. Sos do spaghetti w torebkach - Knorr 44 g szt. 30
47. Kasza kukurydziana 1 kg kg 5
48. Kasza manna 1 kg kg 7
49. Bułka tarta 0,5 kg szt. 100
50. Sos słodko-kwaśny słoik 520 g -Winiary szt. 20
51. Budyń śmietankowy 60 g - Winiary szt. 25
52. Budyń waniliowy 60 g -Winiary szt. 20
53. Budyń malinowy 60 g - Winiary szt. 20
54. Kisiel truskawkowy 60 g - Winiary szt. 20
55. Kisiel poziomkowy 60 g - Winiary szt. 20
56. Kisiel malinowy 60 g - Winiary szt. 20
57. Herbata miętowa-ekspresowa 40 g szt. 10
58. Kminek mielony - Prymat 20g szt. 10
59. Mąka ziemniaczana 1 kg szt. 15
60. Kisiel leśny 60 g - Winiary szt. 30
61. Kasza gryczana 1 kg kg 2
62. Pasztet drobiowy 160 g - z kogutkiem szt. 60
63. Mąka tortowa pszenna typu 450 – 1 kg kg 100
64. Sok jabłkowy 1l 100% - Tymbark szt. 90
65. Sok czarna porzeczka 1l 100% - Tymbark szt. 100
66. Sok multivitamina 1l - Tymbark szt. 30
67. Sok pomarańczowy 1l 100% - Tymbark szt. 120
68. Szczaw w słoiku 180 g szt. 10
69. Chrzan tarty 180 g szt. 10
70. Kminek cały 20 g - Prymat szt. 10
71. Herbata owocowa - w torebkach 25 torebek – 50 g szt. 20
72. Mąka żytnia 1 kg kg 2
73. Przyprawa do kury 20 g - Prymat bez soli, cukru, glutaminianu sodu szt. 10
74. Papryka słodka 20 g - Prymat szt. 30
75. Sok z marchewki 0,9l typ Kubuś szt. 120
76. Soda oczyszczona 40 g - Prymat szt. 10
77. Ciasteczka zbożowe Belvita -50 g - paczka po 20 szt. szt. 300
78. Pałeczki kukurydziane 60 g szt. 100
79. Herbatniki zbożowe – Bebe - 16 g - paczka po 48 szt. szt. 15
80. Ciastka biszkopty 120 g szt. 55
81. Żurek w torebkach - Winiary 46 g szt. 20
82. Płatki kukurydziane z miodem Corn Flakes - Nestle 0,5 kg szt. 5
83. Cynamon 20 g - Prymat szt. 15
84. Przyprawa do mięsa - Knorr 20 g szt. 5
85. Pieprz cytrynowy - Prymat 20 g szt. 20
86. Kasza jaglana 0,5 kg szt. 10
87. Kucharek 1 kg szt. 15
88. Wafelki kukurydziane 100 g - paczka szt. 30
89. Groszek ptysiowy 80 g szt. 40
90. Soczki małe z rurką 0,2 l - Tymbark szt. 350
91. Ocet 10% 0,5 l szt. 5
92. Ciasteczka zboż. owsiane - Krakus 185 g - paczka szt. 60
93. Soczki małe - Kubuś 0,2 l szt. 100
94. Musztarda 0,2 l szt. 5
95. Cukier trzcinowy kg 2
96. Gałka muszkatałowa 20 g - Prymat szt. 10
97. Ryż brązowy 1 kg kg 2
98. Oliwa z oliwek 1 l szt. 1
99. Masło orzechowe 350 g szt. 5
100. Woda mineralna Cisowianka 1,5 l - niegazowana szt. 300
101. Lubczyk 10 g - Prymat szt. 70
102. Sok z czerwonych pomarańczy 1 l - Tymbark szt. 12
103. Sok ananasowy 1 l - Tymbark szt. 20
104. Wafelki Prince Polo 35 g szt. 40
105. Wafelki sezamki 27 g szt. 200
106. Przyprawa do ryb 20 g - Prymat szt. 15
107. Kurkuma 20 g - Prymat szt. 10
108. Magi 1 l - Winiary szt. 15
109. Makaron 1 kg (gniazda wstążki) - Lubella szt. 10
110. Makaron zacierka 1 kg szt. 30
111. Herbata Saga 100 szt. - torebki 126 g szt. 1
112. Pieprz ziołowy 20 g - Prymat szt. 10
113. Wafelki Skawa 20 g (pudełko po 35szt.) szt. 10
114. Jajka kurze klasa XL szt. 1 200
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji
rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia
odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia, jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Jaja przy każdej dostawie muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi zawarte w art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 20.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 18041,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 3 - DOSTAWA MIĘSA I PODROBÓW, WYROBÓW WĘDLINIARSKICH, DROBIU, WYROBÓW DROBIARSKICH
Lp. Nazwa jm Ilość
1. Kiełbasa szynkowa wieprzowa od 70% mięsa kg 5
2. Kiełbasa podwawelska od 70% mięsa kg 8
3. Szynka konserwowa wieprzowa od 70% mięsa kg 8
4. Karczek wieprzowy bez kości kg 7
5. Szynka wieprzowa od 70% mięsa kg 5
6. Parówki góralki 70% mięsa wieprzowe 0,27 kg kg 4
7. Szynka wiejska od 70% mięsa kg 2
8. Kiełbasa żywiecka od 70% mięsa kg 5
9. Szynka z indyka od 70% mięsa kg 2
10. Udko z kurczaka kg 80
11. Podgardle wędzone kg 2
12. Udko z kurczaka wyfiletowane b/k kg 40
13. Porcja rosołowa drobiowa kg 20
14. Schab b/k kg 70
15. Szynka b/k surowa kuleczki kg 100
16. Mięso wołowe antrykot kg 7
17. Wątróbka drobiowa kg 10
18. Łopatka b/k kg 45
19. Pieczeń wołowa b/k kg 40
20. Gulasz wołowy kg 30
21. Filet z indyka kg 45
22. Filet z kurczaka pojedynczy b/k kg 90
23. Pasztet pieczony drobiowy kg 6
24. Szynka gotowa z kurczaka od 70% mięsa kg 2
25. Cielęcina udziec - mięso kg 10
26. Polędwiczki wieprzowe kg 10
27. Kiełbasa biała parzona od 70% mięsa kg 6
28. Żeberka wędzone kąty kg 4
29. Parówki dla najmłodszych od 70% mięsa - 0,12 kg kg 16
30. Kurczak świeży kg 5
31. Boczek wędzony od 70% mięsa kg 11
32. Kiełbasa śląska kg 10
33. Podudzia z kurczaka pałeczka kg 10
34. Pasztet z królika (słoik) 180 g szt. 18
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia, jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego
konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 16044,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 4 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH
Lp. Nazwa jm Ilość
1. Kefir 350 g - 2% szt. 60
2. Śmietana 18% - 400 g szt. 280
3. Margaryna palma - 250 g szt. 100
4. Mleko 1 l - 3,2% szt. 1 150
5. Masło ekstra 82% - 200g szt. 550
6. Twaróg półtłusty - 1000 g szt. 200
7. Serek homogenizowany – 150 g owocowy szt. 200
8. Ser żółty Edamski kg 10
9. Ser żółty Złota Gołda z dziurami kg 10
10. Ser żółty salami kg 10
11. Jogurt pitny - 250 g różne smaki szt. 500
12. Jogurt w kubku owocowy – 150 g szt. 300
13. Serek topiony kremowy – 100 g szt. 40
14. Jogurt naturalny – 400 g szt. 36
15. Śmietanka 36% - 0,5 l szt. 15
16. Masło klarowane - 0,5 l szt. 2
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia,
jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15510000-6 - Mleko i śmietana

15544000-3 - Ser twardy

15530000-2 - Masło

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 15151,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 5 - DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW
Lp. Nazwa jm ilość
1. Banany kg 200
2. Buraki czerwone kg 80
3. Cebula kg 60
4. Cytryny kg 10
5. Fasola Jaś kg 2
6. Groch łuskany połówki kg 2
7. Gruszki kg 40
8. Jabłka deserowe kg 300
9. Ananas w puszce szt. 5
10. Kalafior szt. 10
11. Kapusta biała kg 50
12. Kapusta młoda szt. 40
13. Kapusta czerwona kg 5
14. Kapusta kiszona kg 40
15. Kapusta włoska szt. 16
16. Mandarynki kg 65
17. Marchew kg 150
18. Ogórki kiszone kg 10
19. Ogórki świeże sezonowe letnie kg 25
20. Ogórki świeże sezonowe zimowe kg 25
21. Ogórki konserwowe 1 l szt. 30
22. Papryka świeża sezonowa letnia kg 6
23. Papryka świeża zimowa kg 4
24. Pieczarki kg 10
25. Pietruszka korzeń kg 50
26. Pomidor sezonowy letni kg 20
27. Pomidor sezonowy zimowy kg 20
28. Fasolka szparagowa kg 5
29. Czosnek szt. 40
30. Rzodkiew szt. 20
31. Sałata zielona sezonowa letnia szt. 20
32. Sałata sezon zimowy szt. 20
33. Kapusta pekińska szt. 15
34. Seler kg 60
35. Szczypior szt. 20
36. Śliwki węgierki kg 20
37. Ziemniaki kg 1 000
38. Ziemniak młody kg 200
39. Pietruszka natka 25 g sezonowa letnia szt. 80
40. Pietruszka natka 25 g sezonowa zimowa szt. 80
41. Por kg 10
42. Por młody kg 25
43. Koperek 25 g sezonowy letni szt. 80
44. Koperek zimowy 25 g szt. 80
45. Brokuły świeże szt. 5
46. Botwinka szt. 15
47. Winogrono białe kg 40
48. Kiwi na palecie luz szt. 120
49. Brzoskwinia kg 20
50. Pomarańcza kg 80
51. Truskawki świeże kg 30
52. Grzyby suszone 40 g szt. 6
53. Cukinia kg 10
54. Arbuz kg 100
55. Czereśnie szt. 20
56. Maliny 0,25 kg szt. 20
57. Morele kg 10
58. Jagody kg 2
59. Susz owocowy szt. 10
60. Ziemniaki młode import kg 50
61. Dynia kg 10
62. Soczewica czerwona kg 2
63. Nektarynka kg 12
64. Borówka amerykańska 0,25 kg kg 19
65. Suszone morele 1 kg kg 7
66. Melon szt. 40
67. Truskawki świeże import kg 40
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od
własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia, jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 19477,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera mieszczącego się przy ul. Nowotarskiej 32a w Zakopanem. Zakres zamówienia obejmuje 6 części:
CZĘŚĆ 6 - DOSTAWA MROŻONEK
Lp. Nazwa jm Ilość
1. Ryba morszczuk filet - 5% lodu kg 30
2. Miruna filet z/s - 5% lodu kg 30
3. Mintaj filet - 10% lodu kg 10
4. Dorsz filet - 5% lodu kg 10
5. Filet z miruny bez skóry - 5% lodu kg 30
6. Truskawki mrożone kg 30
7. Mieszanka kompotowa kg 40
8. Fasolka szparagowa mrożona kg 10
9. Brukselka mrożona kg 5
10. Brokuł mrożony kg 30
11. Kalafior mrożony kg 20
12. Groszek zielony kg 5
13. Szpinak mrożony kg 6
14. Mieszanka jarzynowa kg 25
15. Czarna porzeczka mrożona kg 25
16. Czerwona porzeczka mrożona kg 2
17. Wiśnia mrożona kg 10
- Zamawiający informuje, że podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami szacunkowymi i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmniejszeniu. Zamawiający będzie płacił za faktycznie zamówione ilości produktów po cenach jednostkowych podanych w ofercie.
- Zamawiający zastrzega, że zakres objęty szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia z podaniem kategoryzacji rodzajowej i ilościowej przedstawionej w specyfikacji (formularz ofertowy) oraz ofercie Wykonawcy stanowi orientacyjne ilości, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapewnia realizację przedmiotu umowy do 50% całkowitej wartości wynagrodzenia umownego brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zamówień z zakresu poszczególnych kategoryzacji rodzajowych i ilościowych towarów w zależności od własnych potrzeb bez względu na ilości danego asortymentu podane w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem nieprzekroczenia całkowitej kwoty umownej brutto oraz przy uwzględnieniu wartości cen jednostkowych, które mają
charakter ryczałtowy. Wykonawca z tego tytułu, jak również w przypadku zmniejszenia ilości, nie będzie dochodził jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia, jak również za zgodność z odpowiednimi normami.
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
- Produkty powinny być świeże, zgodne z normami: PN-A-86003, PN-A-86059, PN-66/A-86233, PN-68/A-86230, PN-A-
86155, PN-A-86061, PN-91/A-86300.
- Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Przedszkola nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarska 32a.
- Umowa będzie realizowana w oparciu o zamówienia częściowe, które będą składane telefonicznie lub pisemnie przesłane e-mailem zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem że całkowita wartość umowy nie może przekroczyć wysokości posiadanych środków
finansowych przeznaczonych na ten cel.
- Dostawy będą realizowane najpóźniej następnego dnia do godz. 8.00, licząc od daty złożenia zamówienia najpóźniej poprzedniego dnia do godz. 9.00, telefonicznie zamówienia na poszczególne produkty z pakietów, o ile zamówienie nie zostanie złożone wcześniej niż na jeden dzień przed żądaną dostawą i nie zostanie wyznaczony przez Zamawiającego konkretny termin realizacji dostawy.
- W wyjątkowych sytuacjach mogą wystąpić zamówienia dodatkowe realizowane w tym samym dniu.
- Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru i przeniesienia go do magazynu żywnościowego w Przedszkolu nr 7 w Zakopanem przy ul. Nowotarskiej 32a.
- Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo przy dostawie załączyć świadectwo jakości dostarczanego przedmiotu umowy (atest) lub handlowy dokument identyfikacyjny.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy czystym środkiem transportu przystosowanym do przewozu przedmiotu umowy, a w przypadku przewozu mięsa i wędlin pojazdem dopuszczonym do użytkowania przez Państwową Inspekcję Handlową.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- W przypadku nieprzestrzegania terminu dostaw oraz powtarzających się uchybień w realizacji warunków umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zerwania umowy bez wypowiedzenia.
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa,
owoce, jaja, mięso i wędliny itp.)
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.
- Mrożonki mają być dostarczane do Przedszkola w formie nierozmrożonej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.5.) Wartość części: 5925,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.