Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104939/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu spełniającymi normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu spełniającymi normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-364b0e77-c66c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Transport sanitarny typu S
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu spełniającego normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie (zwanego dalej SP ZOZ MSWiA
w Krakowie).
2. Szacunkowa ilość zamówienia w okresie 36 miesięcy została określona w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki udzielania świadczeń zdrowotnych:
I. Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w zakresie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Całodobowe świadczenie transportu spełniającego normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem, we wszystkie dni tygodnia – także w soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy - - w tym zapewnienie możliwości przewozu pacjenta zaintubowanego (respirator, tlen, pompa infuzyjna);
b) W ramach otrzymywanej stawki pokrywanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją karetki, w tym kosztów paliwa i kosztów załogi;
c) Zapewnienie ciągłości wykonywania usługi w całym okresie obowiązywania umowy;
d) Dyspozycyjność co najmniej 1 karetki spełniającej normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów, z lekarzem,
z wykwalifikowaną załogą i ze standardowym wyposażeniem
e) Załoga karetki spełniającej normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem winna składać się z min. 3 osób,
z czego przynajmniej jedna osoba to lekarz a pozostałe 2 to osoby wykonujące zawód medyczny (pielęgniarka lub ratownik medyczny). Jeżeli żadna z tych trzech osób medycznych nie ma uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, to czwartą osobą może być kierowca bez wykształcenia medycznego.
f) W razie awarii karetki spełniającej normę PN-EN 1789 dla typu C ambulansów z lekarzem, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu medycznego na czas naprawy o parametrach spełniających wymagania postępowania.
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenie przewozu. W tym celu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu numery telefonów komórkowych umożliwiających kontakt
z wykonującym transport
h) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego albo zgłoszenia w formie dokumentu elektronicznego doręczonego środkami komunikacji elektronicznej, potwierdzonego telefonicznie.
i) Stawienie się w miejscu, z którego ma odbyć się transport chorego maksymalnie w czasie 60 minut od momentu zgłoszenia. Zadeklarowane czasy dojazdu nie obowiązują w okresie ogłoszenia stanu epidemii, jeśli opóźnienie spowodowane było brakiem środka transportu w bazie Wykonawcy związanym z sytuacją epidemiczną i wydłużonym czasem realizacji zleceń transportowych.
j) Transport chorego odbywać się będzie z oddziału, z którego wystawiane jest zlecenie do karetki oraz z powrotem na oddział;
k) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania uprawnień zespołu karetki, jej wyposażenia oraz czasu pracy na rzecz Zamawiającego;
l) zobowiązanie się do poddania kontroli Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie wynikającym z umowy;
m) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 29 kwietnia 2020 r.
w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów oraz sposobu przetwarzania dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. z 2020 poz. 788 ze zm.) oraz sprawozdawczości statystycznej w zakresie przedmiotu zamówienia;
n) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zasad bezpieczeństwa, higieny pracy, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
o) zapewnienie ochrony danych objętych dokumentacją medyczną;
p) zgłoszenie umowy do „Portalu świadczeniodawcy”, zgodnie z wymaganiami MOW NFZ najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.
q) należyte i terminowe wykonywanie świadczeń.
II. Pozostałe warunki:
Zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot leczniczy zgodnie z wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443648,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443648,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liberandum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793232546
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443648,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi medyczne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie
- 88/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Świadczenie usług serwisowania urządzeń medycznych produkcji GE MEDICAL SYSTEM, DATEXOHMEDA oraz ERGOLINE, w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych, napraw wraz z zapewnieniem części
- Budowa systemu AV na potrzeby hybrydowych paneli eksperckich dla Narodowego Centrum Nauki
- ZP.53.2025 Dostawa stacji obliczeniowych
- Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2025/2026."
- Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dzierżoniów wraz z zapewnieniem opieki do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej w roku szkolnym 2025/2026
- "Dowóz uczniów z terenu Gminy Krzyżanowice do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- Zakup biletów miesięcznych na liniach regularnych dla dzieci i młodzieży dojeżdżających do jednostek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w terminie 01.09.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż, w okresie wrzesień 2025 r. - czerwiec 2026 r.
- Świadczenie usług transportowych z zakresu dowożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół samochodami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.