eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › Budowa drogi leśnej Stańkowa - Wronowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi leśnej Stańkowa - Wronowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stary Sącz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Magazynowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starsacz@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi leśnej Stańkowa - Wronowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a19694f-035d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042580/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi leśnej Stańkowa - Wronowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starysacz/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starysacz.krakow.lasy.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Niniejsze postępowanie będzie prowadzone pod sygnaturą: SA.270.15.2022. Zaleca się aby Wykonawca komunikując się z Zamawiającym wskazywał znak sprawy w przekazywanych pismach i dokumentach.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 19 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, tel. +48 18 446 09 91; e-mail: starysacz@krakow.lasy.gov.pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@comp-net.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorzadministratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 Ustawy Pzp oraz art. 74–76 Ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowumowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 Ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 Ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 Ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
więcej info w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 2,5 km drogi leśnej Stańkowa-Wronowice zgodnie z dokumentacją techniczną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiąc załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres robót obejmuje:
1) Budowę nawierzchni twardej nieulepszonej na długości 2,5 km o szerokości 3.0m powiększoną o szerokość poszerzenia na łukach poziomych.
2) Budowę przejazdów z płyt betonowych na drodze leśnej ze szlaków zrywkowych:
km 0+128.2, km 0+290.2, km 0+584.9, km 0+825.5, km 0+997.3, km 1+185.9, km 1+461.0, km 1+952.7, km 2+248.2, km 2+447.8.
3) Budowę mijanek o nawierzchni twardej nieulepszonej: od km 0+136.1 do km 0+206.4, od km 0+452.3 do km 0+603.8, od km 0+699.1 do km 0+758.1, od km 0+831.8 do km 0+935.6, od km 0+997.8 do km 1+056.9, od km 1+185.3 do km 1+244.3, od km 1+411.9 do km 1+470.9, od km 1+532.7 do km 1+591.7, od km 1+744.0 do km 1+803.0, od km 1+908.1 do km 1+972.8, od km 2+244.9 do km 2+301.2.
4) Budowę składnic przyzrębowych o nawierzchni twardej nieulepszonej: w km 0+150, w km 0+320, w km 0+560, w km 0+850, w km 1+ 030, w km 1+210, km 1+440, km 1+940, km 2+280, km 2+460.
5) Budowę zjazdów na szlaki zrywkowe po prawej stronie: km 0+128.2, km 0+290.2, km 0+584.9, km 0+825.5, km 0+997.3, km 1+185.9, km 1+461.0, km 1+952.7, km 2+248.2, km 2+447.8.
6) Budowę zjazdów na szlaki zrywkowe po lewej stronie: km 0+294.6, km 0+344.6, km 0+498.6, km 0+540.3, km 0+584.9, km 0+825.5, km 1+006.1, km 1+049.5, km 1+192.2, km 1+235.9, km 1+425.2, km 1+457.6, km 1+875.6, km 1+912.7, km 1+968.7, km 2+248.2, km 2+301.2, km 2+440.9.
7) Budowę trójkąta do zawracania na końcu opracowania: km 2+474.4.
8) Budowę pobocza o szerokości 0.50m wzdłuż drogi.
9) Budowę odwodnienia w postaci rowów otwartych oraz przepustów pod zjazdami po prawej stronie: od km 0+011.55 do km 2+501.04.
10) Budowę przepustów pod drogą w: km 0+011.55, km 0+115.67, km 0+395.41, km 0+684.6, km 0+880.1, km 1+108.6, km 1+410.2, km 1+669.5, km 1+883.7, km 2+153.9.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, że przewiduje udzielanie zamówienia, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak
w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego,
o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one
udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia
zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Wysokość wynagrodzenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług
zostanie ustalona na podstawie cen zawartych w ofercie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: XVIII. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag
1) Cena – 60 %;
2) Okres udzielonej gwarancji – 30 %
3) Termin płatności – 10%
2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x100 pkt x 60 % gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
22 | Strona
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto podana w formularzu
oferty (załącznik nr 1 do SWZ).
2) W ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji” oceniane będzie w oparciu o
przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego na formularzu ofertowym do
udzielenia gwarancji na okres od 24 miesięcy do 48 miesięcy. Ocena zostanie
dokonania przy zastosowaniu wzoru:
G = Go/Gm x 100pkt x 30%
Gdzie:
G - liczba punktów w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji”
Go - deklarowany przez wykonawcę którego oferta podlega ocenie okres gwarancji -
nie krócej niż 24 m-ce),
Gm – maksymalny okres gwarancji spośród wykonawców składających ofertę (nie
dłużej niż 48 m-cy),
3) W ramach kryterium „Termin płatności” punkty przyznane zostaną za oczekiwany
przez oferenta termin realizacji płatności za wykonanie robót objętych przedmiotem
zamówienia (7, 14, 21, 30 dni), odniesiony do najdłuższego terminu płatności który
wynosi 30 dni. Ocena zostanie dokonania przy zastosowaniu wzoru: T=To/Tm x 100
pkt x 10% Gdzie:
T – oczekiwany przez Wykonawcę termin realizacji płatności
To – oczekiwany przez Wykonawcę termin realizacji płatności
Tm - maksymalny dopuszczalny termin płatności wynoszący 30 dni
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych
w ramach poszczególnych kryteriów.
4. Oferta może uzyskać w kryteriach oceny ofert maksymalnie 100 punktów. Maksymalna
liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w procentach (%).
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po
przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielenia gwarncji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

VII. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego
w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp dotyczących:
1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
9 | Strona
Zamawiającynie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku
udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą
niż: 900 000,00 zł
4) Zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że:
a. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej dwie
roboty budowlane na kwotę: min 900 tys. zł brutto każda, polegające na robotach
budowlanych, w zakres których wchodziła budowa lub przebudowa drogi leśnej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia pomniejszych robót budowlanych,
celem wykazania przez wykonawcę wymaganego doświadczenia, o którym mowa
w niniejszym punkcie.
b. dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w dniu
podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą
polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do
realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
(w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy) może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –
załącznik nr 7 do SWZ.
Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez
Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej,
Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób
potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału
w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 01.08.2022 godz. 11:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

XXI. Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) za pośrednictwem platformy zakupowej, tj. OpenNexus.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.