eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówSprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozwojem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozwojem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozwojem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcf8788-c8bb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040823/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozwojem infrastruktury drogowej na terenie Gminy Celestynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rozbudową wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Sportowej
w miejscowości Pogorzeli, na odcinku od km 0+480 do km 0+960 o długości 480 mb
w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 31352,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Polnej w miejscowości Glina na odcinku od km 2+012 do km 2+618 o długości 606 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie
w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej
ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 18782,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Skupiewskiego w miejscowości Celestynów na odcinku o długości ok. 169 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3997,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej wewnętrznej ul. Kościuszki w miejscowości Celestynów na odcinku od skrzyżowania z ul. Reymonta wraz z wykonaniem odwodnienia na odcinku
o długości ok. 264 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa dróg
w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie
w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 8569,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, tj. ul. Partyzantów w miejscowości Celestynów oraz odcinków ul. Wrzosowej i ul. Leśnej stanowiących dojazd do ul. Partyzantów, na odcinku o długości ok. 415 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie
w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 13834,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową wraz z wykonaniem odwodnienia drogi gminnej, Nr 270183W tj. ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego w miejscowości Zabieżki, Gmina Celestynów, na odcinku
o długości ok. 259 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg
w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie
w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 11381,09 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową wraz z odwodnieniem drogi gminnej, tj. ul. Wiatracznej w miejscowości Regut, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 507 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie
w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Nadzorowane roboty budowlane realizowane są w ramach inwestycji finansowanej ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w ramach Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 oraz Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,113740,8b880521a4ed692893206622195ba3ca.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 21224,62 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi gminnej wewnętrznej ul. Wrzosowej – sięgacz, w miejscowości Celestynów, o długości ok 120 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa dróg w Gminie Celestynów”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,115942,f0349ffdd31052c80864575698e1ad3f.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2139,61 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową drogi gminnej pomiędzy miejscowościami Dyzin-Glina w gminie Celestynów. Budowa polegać będzie m.in. na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, pobocza z kruszywa, zjazdów z kruszywa oraz kostki brukowej, przebudowy napowietrznej linii telekomunikacyjnej; na odcinku od km 0+004 do km 1+510,83 o długości 1507 mb, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi pomiędzy miejscowościami Dyzin-Glina”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,112945,0b89629b5c28970c6d36e06635c3113b.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 42941,73 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontem drogi gminnej, tj. ul. Żurawiej w miejscowości Celestynów, Gmina Celestynów.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Pełna dokumentacja dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane znajduje się pod adresem:
https://celestynow.logintrade.net/zapytania_email,109394,15d36258181597d23f16bbcfa25202ec.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 4981,45 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową wraz z odwodnieniem drogi gminnej, tj. ul. Pięknej w miejscowości Pogorzel, Gmina Celestynów, na odcinku o długości ok. 493 mb, w konstrukcji ścieralnej – beton asfaltowy, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Pięknej w Pogorzeli”.
2. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego polega na świadczeniu usług nadzoru, raportowaniu, kontroli, koordynacji i rozliczeniu Inwestycji w odniesieniu do wykonania robót budowlanych, w okresie od dnia podpisania umowy do zakończenia umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby zrealizować przedsięwzięcie w ramach zabezpieczonych na ten cel środków, działając zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu ochrony środowiska, utrzymując jednocześnie standardy jakościowe zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej.
3. Nadzór Inwestorski obejmuje nadzór nad robotami budowlanymi w całym zakresie inwestycji w szczególności przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności (branży) drogowej.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 21103,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13493,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37063 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13493,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711609063

7.3.3) Ulica: Chełmżyńska 196B m. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-464

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13493,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6190 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6190 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124

7.3.3) Ulica: Ponarska3-39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4669,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5522,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4669,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124

7.3.3) Ulica: Ponarska 3-39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4669,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4730 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5522,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4730 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124

7.3.3) Ulica: Ponarska 3-39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4730 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16354,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711609063

7.3.3) Ulica: ul. Chełmżyńska 196B m. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-464

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5439,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13454,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5439,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124

7.3.3) Ulica: Ponarska 3-39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7885 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7885 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOBAU INWESTYCJE Mariusz Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451561124

7.3.3) Ulica: Ponarska 3-39

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-890

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7885 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2979 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5522,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2979 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno – Inżynierskie PROSTA-PROJEKT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200

7.3.3) Ulica: Kilecka 7

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2979 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13407 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51961,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13407 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711609063

7.3.3) Ulica: ul. Chełmżyńska 196B m. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-464

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13407 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4292,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5152,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4292,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711609063

7.3.3) Ulica: ul. Chełmżyńska 196B m. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-464

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4292,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5522,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5766,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5522,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBP-BUD Sylwia Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711609063

7.3.3) Ulica: ul. Chełmżyńska 196B m. 33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-464

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5522,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.