Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159709/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9abbb07a-df19-43c7-bf89-6130857a010b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana pokrycia dachu budynku szkoły w miejscowości Puszcza Mariańska.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej” .
2. Zakres rzeczowy i finansowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi wykonanie nw. wymienionych prac budowlanych:
1) roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego wraz z systemem rynien i rur spustowych,
2) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, itp.,
3) rozebranie profili elewacyjnych o powierzchni powyżej 0,50 m2 na ścianach lukarn,
4) montaż nowego pokrycia dachu z blachy ocynkowanej wraz z montażem nowego systemu rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, rynien dachowych i spustowych,
5) wymiana na nowe zniszczonego deskowania,
6) uzupełnienie deskowania połaci dachowej, w zakresie co najmniej 10% powierzchni,
7) wymiana na nowe desek okapowych lukarn,
8) montaż profili elewacyjnych,
9) wymiana na nowe zniszczonego deskowania w zakresie co najmniej 5% powierzchni,
10) uzupełnienie tynków zewnętrznych nakrapianych na ścianach płaskich, loggiach i balkonach;
11) wykonanie projektu organizacji robót, obejmującego sposób i planowane terminy prowadzenia prac budowlanych uwzględniający funkcjonowanie szkoły i zapewniający bezpieczeństwo uczniów, personelu szkoły oraz osób trzecich,
12) opracowanie dokumentacji powykonawczej w ilości 1 egz. dla Zamawiającego która będzie zawierała wszystkie zmiany wprowadzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
13) zapewnienie przed rozpoczęciem robót nadzoru przyrodniczego specjalisty posiadającego wiedzę z zakresu chiropterologii i prowadzenie nadzoru przez powyższego specjalistę w sposób ciągły w trakcie prowadzenia robót do czasu ich zakończenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w Decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie oraz Ekspertyzą stanowiącymi Załącznik nr 15 do SWZ,
14) zagospodarowanie odpadów budowlanych powstałych przy budowie, przebudowie i likwidacji obiektów wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzji), potwierdzających możliwość ich odpowiedniego zagospodarowania,
15) doprowadzenie terenu budowy i terenów przyległych naruszonych podczas prowadzenia robót budowlanych do stanu nie gorszego niż z przed realizacji robót;
16) opracowanie sprawozdania z zakresu wykorzystania decyzji RDOŚ w Warszawie w tym opracowanie sprawozdania z pełnienia nadzoru chiropterologicznego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości 2 egz. w wersji papierowej dla Zamawiającego,
17) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1.
3. Zdemontowane przez Wykonawcę pokrycie dachu, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe oraz zdemontowane deskowanie dachu są własnością Zamawiającego.
Wykonawca jest obowiązany do ich składowania we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie budowy na przygotowanych przez Zamawiającego środkach transportu. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego na co najmniej 3 dni przez rozpoczęciem prac demontażowych o ich rozpoczęciu co pozwoli Zamawiającemu na przygotowanie środków transportu.
4. Roboty budowlane będą się odbywać na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej. Praca w ww. placówkach odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00. Prace powinny być zatem prowadzone w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowa-nie istniejących obiektów, terenów zabaw dla dzieci i w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczęszczających do placówek dzieci, pracującego w nim personelu oraz osób trzecich. Należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie wejść do budynku, przyległych do bu-dynku chodników, dojazdów i parkingów.
5. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia w tym warunki i wymagania dotyczące wykonywania robót oraz prowadzenia nadzoru przyrodniczego przez specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu chiropterologii oraz jakości materiałów, urządzeń, zostały określone w:
1) Projekcie architektoniczno-budowalny m stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ,
2) SST stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ,
3) Przedmiar robót stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ,
4) Decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie wraz z Ekspertyzą ornitologiczną i chiropterologiczną opisującą występowanie ptaków i nietoperzy w obiekcie budowlanym objętym przedmiotem zamówienia stanowiącymi Załącznik nr 15 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665884,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEEP SERVICE Tomasz Bohatyrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250834439
7.3.3) Ulica: ul. Mazowiecka 193
7.3.4) Miejscowość: Budy Zaklasztorne
7.3.5) Kod pocztowy: 96-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEEP SERVICE Tomasz Bohatyrowicz
jakie przetargi wygrała firma
DEEP SERVICE Tomasz Bohatyrowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podstawą rozpoczęcia robót będzie wydanie przez powołanego przez Wykonawcę specjalistę posiadającego wiedzę z zakresu chiropterologii prowadzącego nadzór przyrodniczy na obiekcie pisemnego potwierdzenia o braku obecności nietoperzy w obrębie poddasza budynku;
2. Wymagany termin wykonania zamówienia 3 miesiące od daty rozpoczęcia robót budowlanych jednak nie później niż do końca miesiąca stycznia 2026 r.
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na Termomodernizację budynków oświatowych na terenie Gminy Puszcza Mariańska.
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy typu "Orlik" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Przebudowa trzech rowów melioracyjnych na terenie Gminy Strzelin
- Roboty budowlane polegające na modernizacji pokrycia dachu na budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach
- Budowa Biblioteki, Izby Pamięci i świetlicy wiejskiej z salami przedszkolnymi w Zezulinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.