Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie wdrożonego systemu teleopieki na terenie miasta Słupsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: MOPR w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005310780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 15D
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598142801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@sl.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie wdrożonego systemu teleopieki na terenie miasta Słupsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-981523f3-5364-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092589/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utrzymanie wdrożonego systemu teleopieki na terenie miasta Słupsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029543/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Spółki Comarch jest producentem oprogramowania Platformy Comarch e-Care oraz Platformy Comarch IOT umożliwiającego monitoring teleopiekuńczy oraz monitoring urządzeń dostarczonych w ramach umowy,posiada autorskie prawa majątkowe do oprogramowania, jest producentem urządzeń Comarch IOT HUB będących w dyspozycji MOPR.Oprogramowanie jest własnością spółki i przysługuje jej wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie, w tym do upoważnienia podmiotów osób trzecich do udzielenia dalszych licencji na oprogramowanie. Spółka oświadczyła, że przysługuje jej wyłączne prawo dystrybutora i serwisu urządzeń. Zgodnie z oświadczeniem Spółce przysługuje wyłączne prawo do modyfikacji i ingerencji w urządzenia.Spółka nie wyraża woli wyzbycia się autorskich praw majątkowych do oprogramowania lub kodów źródłowych.Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ustawy Pzp, gdyż zachodziła co najmniej jedna z okoliczności, tj. techniczna o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR XVI.2610.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591360 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania wdrożonego systemu teleopieki na terenie miasta Słupska obejmująca: świadczenie przez Operatora usługi monitoringu Teleopiekuńczego dla maksymalnie 330 Podopiecznych, wskazanych przez Zamawiającego z wykorzystaniem urządzeń będących własnością Zamawiającego, które dostarczone zostały w ramach umowy CAGK/1134/U/2018, w następujących ilościach tj.: 150 szt. Comarch IoT HUB (centralka), 330 szt. Bransoletek Życia Comarch, 150 szt. Detektorów tlenku węgla i gazów palnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591360 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Healthcare SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751382502
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług informatycznych - administrowanie i zarządzanie oprogramowaniem klasy HIS firmy CompuGroup Medical Polska Spółka z o. o. oraz wsparcie użytkowników końcowych - nr 56/TP/2025
- Kompleksowe ubezpieczenie dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego (Zadanie nr 1-3)
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych, mięsa wieprzowego oraz podrobów do Aresztu Śledczego w Słupsku.
- Zakup łóżek o konstrukcji metalowej wraz z zestawami do piętnowania oraz materacami.
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego wybranych lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska
- "Strefa zabaw i rekreacji w Parku Kultury i Wypoczynku - Słupski Budżet Obywatelski 2025" - wykonanie robót budowlanych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od lipca do grudnia 2025 r.
- Świadczenie popołudniowych usług opiekuńczych na terenie miasta Zielona Góra, w miejscu zamieszkania osób korzystających z usług, wskazanych przez Zamawiającego w ramach Projektu "Utworzenie ...."
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podl. w okr. od 01.08.2025r do 31.12.2025r
- Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania od dnia 01.07.2025 r. do 30.12.2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.