Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00332052/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
- 2022/BZP 00255399/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00255452/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00048306/01 - Wynik z dnia 2022-02-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WEJHEROWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384045769
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nanicka 22
1.4.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.7.) Numer telefonu: 586721715
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3@zs3.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osemka.edu.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła/Przedszkole
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255421
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00255229/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 3 (Część 3) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 3) Przed zmianą:
Część NR 3 MIĘSO, WĘDLINY: Dostarczony towar ma być świeży, bez oznak mrożenia, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez obcych zapachów i posmaków, bez zanieczyszczeń i uszkodzeń mechanicznych, bez oznak zepsucia, mięso z polskiego chowu, wysokiej jakości. Dostarczone wędliny mają być świeże, bez oznak mrożenia, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez obcych zapachów i posmaków. Dostarczony towar ma być w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających informacje min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Barwa mięsa świeżego powinna być charakterystyczna dla danego gatunku. Barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 3) Przed zmianą:
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Parkowanie pojazdów
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu pn. "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego".
- Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Dostawa Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego SLKw dla KP PSP w Wejherowie szt. 1 oraz Dostawa Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego SLKw dla KP PSP w Pucku szt. 1
- REMONT KĄCIKÓW SANITARNYCH NA ODDZIALE VI WRAZ Z WYMIANĄ INSTALACJI ZWU I CWU OD POMIESZCZEŃ KOTŁOWNI DO ODDZIAŁU VI W ARESZCIE ŚLEDCZYM W WEJHEROWIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego , biurowego oraz oprogramowania komputerowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi z podziałem na dwie części".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Szarych Szeregów w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa artykułów żywnościowych do 2 stołówek Bursy Miejskiej w Częstochowie - 10 części (na rok 2026).
- Dostawa produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 w Rumi z podziałem na trzy części."
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.