eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówMODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE - REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE – REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1087519

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLACH W MIKOŁOWIE – REMONT PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1096b196-5280-4bcb-a17e-536bb7a04e6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016910/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja placów zabaw przy przedszkolach w Mikołowiee

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.11.2025.UM.MOSiR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dolnego placu zabaw
w Mikołowie na terenie Przedszkola nr 3 na działce nr 4046/85 i 573/80.
Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, uwzględniając zmiany i roboty dodatkowe opisane w niniejszym OPZ. Dokumentacja posiada pozwolenie na budowę nr RDPB-0445/2023 z dnia 30.08.2023 r. – Zamawiający zamierza wykonać jedynie część robót zawartych
w projekcie, wobec powyższego załącza się część projektu zawierającą planowany zakres robót budowlanych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż urządzeń zabawowych wskazanych w dokumentacji projektowej tj.:
• bujak sprężynowy krówka,
• bujak sprężynowy smok,
• huśtawka typu bujak / równoważnia,
• zestaw wielofunkcyjny dla dzieci 3-14 lat z 2 zjeżdżalniami, panelami manipulacyjnymi i panelem muzycznym,
• urządzenie dla dzieci 1-8 lat z tunelem,
• domek do zabawy,
• zestaw zabawowy z dwoma zjeżdżalniami dla dzieci w wieku 1-8 lat,
• piaskownica w kształcie statku;
2) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod nowymi urządzeniami oraz pod jednym urządzeniem istniejącym na całej powierzchni strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia. Rezygnuje się z projektowanej nawierzchni EPDM. Maty przerostowe wykonać zgodnie z zapisami pkt. 3.2.10 Projektu technicznego. Należy wycenić wszystkie prace towarzyszące
tj. korytowanie, zakup i transport mat przerostowych oraz ich ułożenie;
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej trawiastej po wykonanym montażu piaskownicy w kształcie statku. Rezygnuje się z projektowanej nawierzchni
z kostki;
4) dostawę i montaż elementów małej architektury zgodnie z załączoną dokumentacją projektową tj:
• kosz na śmieci 2 szt.,
• ławka z oparciem 3 szt.;
5) wykonanie ogrodzenia z bramą oraz furtką zgodnie z załączoną dokumentacją projektową;
6) opracowanie dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
• dokumentację projektową z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót (projekt powykonawczy) – 2 kpl. w formie papierowej i 1 szt. w formie elektronicznej (płyta CD, pendrive);
• oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia - 1 kpl.;
• dostarczenie dokumentu z kontroli (tzw. kontroli pomontażowej placu zabaw po dokonaniu modyfikacji w wyposażeniu i nawierzchni) potwierdzającej zgodność placu zabaw i nawierzchni z Normami PN-EN 1176 i 1177. Dokument kontroli winien być wykonany przez osobę kompetentną w tym zakresie – 2 kpl.;
• instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych
w wyniku realizacji robót – 2 kpl.;
• mapy geodezyjne powykonawcze wraz ze złożeniem do zasobów geodezyjnych.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. OPZ wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wszelkie prace wykonawcze budowlano-montażowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w OPZ, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ. oraz z załączona dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144820,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257456,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144820,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922302693

7.3.3) Ulica: oś im Wojska Polskiego 4c/6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144820,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.