Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235281/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 3 ŁODZI ŻAGLOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA 3 ŁODZI ŻAGLOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f300e8fc-f922-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa 3 łodzi żaglowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcia Strategiczne Województwa Pomorskiego pn: „Pętla Żuławska i Zatoka Gdańska” oraz „Pomorskie Szlaki Kajakowe”, realizowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, identycznych 3 szt. łodzi żaglowych wraz z wyposażeniem służących powszechnemu nauczaniu żeglarstwa, podnoszeniu kwalifikacji żeglarskich, udziałowi w regatach oraz rekreacji dzieci i młodzieży zwanych dalej „łodziami”.
2. Dostawa odbywać się będzie w ramach projektów składających się na Przedsięwzięcia Strategiczne Województwa Pomorskiego pn: „Pętla Żuławska i Zatoka Gdańska” oraz „Pomorskie Szlaki Kajakowe”, realizowanych z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Zamawiającym jest Gmina Kosakowo.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SWZ.
6. Wykonawca winien realizować zamówienie zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania, czyli w taki sposób, aby była użyteczna dla wszystkich w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji czy specjalistycznego projektowania, opartą na 8 regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności,
2) Elastyczność w użytkowaniu,
3) Proste i intuicyjne użytkowanie,
4) Czytelna informacja,
5) Tolerancja na błędy
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku,
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania
8) Percepcja równości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34522100-3 - Łodzie żaglowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowania nie złożono żadnej oferty.Postępowanie unieważnia się na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2021. poz. 1129 z późn. zm.)
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Świadczenie usług specjalistycznych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 roku -2 edycja
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie w 2026 r.
- Zintegrowany system informatyczny do obsługi finansowo-księgowej, podatkowej, elektronicznego obiegu dokumentów
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi KOSAKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





