eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, monitorów oraz drukarek, w podziale na trzy części.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, monitorów oraz drukarek, w podziale na trzy części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://itb.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


PROWADZENIE BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, monitorów oraz drukarek, w podziale na trzy części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5764cc97-d1cc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TO.260.14TA.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 383680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa komputerów przenośnych – laptopów wraz z oprogramowaniem i instalacją.1. Laptop 14”- 7 szt.
Charakterystyka (wymagania minimalne)
Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.

Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej 10500 pkt. w teście PassMark
High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.

Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.
2. Laptop 15”- 13 szt.
Charakterystyka (wymagania minimalne)
Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej10500 pkt. w teście PassMark
High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.

Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.
3. Laptop 17”- 18 szt.
Charakterystyka (wymagania minimalne)
Zastosowanie: Komputer mobilny wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Procesor wielordzeniowy ze zintegrowaną grafiką, o wydajności ocenianej na co najmniej15000 pkt. w teście PassMark
High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.
Pamięć RAM min. 16 GB możliwość rozbudowy do 32 GB, jeden slot pamięci wolny do obsadzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 222100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zestaw komputerowy – 24 szt.
Charakterystyka (wymagania minimalne)
Procesor: Procesor umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 14 000 punktów w teście Passmark CPU dostępnym na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Wyniki dla oferowanego modelu procesora powinny być dostępne na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php oraz potwierdzać spełnianie wymagań Zamawiającego w dniu składania ofert.
Płyta główna dostosowana do oferowanego procesora.
Pamięć RAM 32 GB
2. Monitor komputerowy min 23,8” – 30 szt.
Monitor płaski o przekątnej ekranu min. 23,8”.
- rozdzielczość min.: 1920x1080
- wbudowane lub zamocowane ( zintegrowane) na stałe głośniki.
- złącza dostosowane do komputera,
- powłoka matrycy – matowa
- regulacja pochylenia (przód/tył)
- regulacja wysokości (góra/dół)

3. Monitor komputerowy min 27” – 2 szt.
Monitor płaski o przekątnej ekranu min. 27”.
- Rozdzielczość 2560 x 1440 (WQHD)
- wbudowane lub zamocowane ( zintegrowane) na stałe głośniki.
- Kontrast statyczny 1000:1
- Rozmiar plamki 0.233
- Podstawowe złącza min. DisplayPort x1, DVI x1, HDMI x1
- Typ matrycy IPS
- złącza dostosowane do komputera,
- powłoka matrycy – matowa
- regulacja pochylenia (przód/tył)
- regulacja wysokości (góra/dół)

4. Monitor komputerowy min. 34”- 4 szt.
Monitor o przekątnej ekranu min. 34” Matryca LED
- rozdzielczość natywna min.: 3440x1440
- powłoka matrycy – matowa
- regulacja wysokości (góra/dół)
- powłoka matrycy matowa
- Podstawowe złącza min. DisplayPort x1, HDMI x2
- kontrast 3000:1
- jasność 300 cd/m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 143700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarek”.
1. Drukarka kolorowa laserowa wielofunkcyjna A4 – 6 szt.
Podstawowe parametry: Opis wymagań minimalnych:
Funkcje Drukowanie, skanowanie, kopiowanie - czarno-białe i w kolorze
Drukowanie i skanowanie dwustronne,
Wyświetlacz ciekłokrystaliczny,
Automatyczny podajnik ADF – min 30 arkuszy
2. Drukarka laserowa mono A4 – 6 szt.

Podstawowe parametry Opis wymagań minimalnych:
Funkcje Wydruk dwustronny,
Rozdzielczość drukowania min. 600x600 dpi

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 17880,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329209,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329209,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329209,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZARY CEZARY MACHNIO I PIOTR GEBKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: Wolności 8

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329209,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-11 do 2022-08-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137026,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210283,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137026,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT MACIEJ KUŹLK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493

7.3.3) Ulica: Spokojna 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137026,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-05 do 2022-07-26

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26420,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26420,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP DATA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210330887

7.3.3) Ulica: Wiertnicza 134 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-952

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-28 do 2022-07-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.