eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › "ZIELONO MI I BEZPIECZNE - Rewitalizacja terenu wokó³ jeziora na Osiedlu Paw³owice - etap III" realizowanego w ramach WBO 2021, projekt nr 5.



Og³oszenie z dnia 2023-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„ZIELONO MI I BEZPIECZNE – Rewitalizacja terenu wokó³ jeziora na Osiedlu Paw³owice – etap III” realizowanego w ramach WBO 2021, projekt nr 5.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. ¦l±ska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIELONO MI I BEZPIECZNE – Rewitalizacja terenu wokó³ jeziora na Osiedlu Paw³owice – etap III” realizowanego w ramach WBO 2021, projekt nr 5.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7361529-0910-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00255289

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00012106/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Realizacja inwestycji : Paw³owice - Rewitalizacja terenu wokó³ jeziora na Osiedlu Paw³owice - zagospodarowanie przy pla¿y - (etap 3) - projekt nr 5 z 2021

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszelkie informacje o Platformie zakupowej Zamawiaj±cego znajduj± siê w SWZ oraz w instrukcjach w zak³adce Baza Wiedzy – o ile SWZ nie stanowi inaczej. W przypadku jakichkolwiek pytañ, w±tpliwo¶ci Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa i podaæ nazwê Zamawiaj±cego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Adres Platformy zakupowej, na której opublikowano postêpowanie i poprzez któr± bêdzie istnia³a wy³±czna mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Zamawiaj±cym, sk³adania ofert oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów to: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji – W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB POSTACI ELEKTRONICZNEJ OPATRZONEJ PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOBISTYM za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl - w zak³adce „Korespondencja”.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej opisuje SWZ oraz instrukcje na Platformie zakupowej.
3. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4. Rejestracja konta Wykonawcy nastêpuje automatycznie poprzez: podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie - konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
5. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± W FORMIE ELEKTRONICZNEJ LUB POSTACI ELEKTRONICZNEJ OPATRZONEJ PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOBISTYM za po¶rednictwem Platformy zakupowej. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa i podaæ nazwê Zamawiaj±cego: tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Dopuszczalna FORMA ELEKTRONICZNA LUB POSTAÆ ELEKTRONICZNA OPATRZONA PODPISEM ZAUFANYM LUB PODPISEM OSOBISTYM, ma byæ z³o¿ona jako:
6.1 dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
6.2 bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Wymagania sprzêtowo – aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie zakupowej tj.:
7.1 Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
7.2 Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
7.3 Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
7. 4 W³±czona obs³uga JavaScript;
7.5 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
9. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
10. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
11. Pytania i odpowiedzi oraz modyfikacje SWZ odbywaj± siê na Platformie zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarz±d Zieleni Miejskiej we Wroc³awiu al. ¦l±ska 1 (54-118) Wroc³aw, adres email: sekretariat@zzm.wroc.pl;
Wyznaczono IOD;
Dane osobowe (DO) Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem;
Odbiorcami DO Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
DO Wykonawcy bêd± przechowywane, przez okres sporz±dzania i przechowywania protoko³u postêpowania;
obowi±zek podania przez Wykonawcê DO jest wymogiem ustawowym;
w odniesieniu do DO Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany;
Wykonawca posiada: prawo dostêpu do DO; prawo do sprostowania DO z ograniczeniami wynikaj±cymi z ustawy Pzp; prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania DO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
Wykonawcy nie przys³uguje: prawo do usuniêcia DO; prawo do przenoszenia DO; prawo do sprzeciwu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych go dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych go dotycz±cych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego i nieograniczaj±ce przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uznana, ¿e przetwarzanie danych osobowych go dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/41/2023/DP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na zagospodarowaniu czê¶ci terenu przy ul. Paw³owickiej we Wroc³awiu (czê¶æ dzia³ki nr 74, AM-19, obrêb Paw³owice), zakres prac obejmuje budowê strefy wypoczynkowej, dostawê i monta¿e elementów ma³ej architektury, wykonanie prac zwi±zanych z uporz±dkowaniem terenu i istniej±cej szaty ro¶linnej oraz odtworzenie trawników.
Szczegó³owy zakres prac przewidzianych do realizacji przedstawia dokumentacja projektowa pn.: „ZIELONO MI I BEZPIECZNE – Rewitalizacja terenu wokó³ jeziora na Osiedlu Paw³owice – etap III” autorstwa PM projekt Sp. z o.o. oraz przedmiar robót.
Za³±czona dokumentacja projektowa zawiera obszerniejszy zakres zadania. W ramach niniejszego zamówienia realizowany bêdzie ETAP 1 prac.
Wykonanie robót budowlanych;
a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych, umieszczenie tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wroc³awia,
b) tyczenie uk³adu przestrzennego,
c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) roboty ziemne takie jak, wywóz gruzu, profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a,
f) wykonanie nawierzchni, mineralnej, drewnianej oraz z kamienia,
g) budowa strefy wypoczynkowej,
h) dostawa i monta¿ elementów ma³ej architektury,
i) odtworzenie trawników.
Szczegó³y opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z za³±cznikami (w tym wzory umów wraz z OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy, w okresie 3 lat od dzielenia zamówienia podstawowego, do wysoko¶ci 90% warto¶ci zamówienia podstawowego na roboty budowlane. Zakres zamówienia zosta³ przewidziany w og³oszeniu o zamówieniu, jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz przes³ankami art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, a jego ca³kowita warto¶æ zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu jego warto¶ci. Zgodnie z art. 214 ust. 2 ustawy Pzp w opisie zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, nale¿y wskazaæ ewentualny zakres tych robót budowlanych oraz warunki, na jakich zostan± one udzielone. I tak, w zakresie ewentualnych robót budowlanych, Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ powtórzenie podobnych robót budowlanych, polegaæ bêdzie na wykonaniu podobnych robót budowlanych, które s± objête zamówieniem podstawowym i/lub dokumentacj± projektow±. Zamówienia podobne na roboty budowlane - bêd± realizowane zgodnie z postanowieniami art. 217 ustawy Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy sposób oceny ofert zawiera SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 83

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji robót budowlanych jednej osoby niepe³nosprawnej lub bezrobotnej

4.3.6.) Waga: 1

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dysponowanie Kierownikiem budowy – który zrealizowa³ inwestycje na terenie zieleni

4.3.6.) Waga: 6

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu:
2.1 zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy.
2.2 uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy.
2.3 sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿
280.000,00 z³otych.
2.4 zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
2.4.1 Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie jedn± robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 280 000,00 z³ brutto, w ramach której wykona³: budowê ci±gów komunikacyjnych o nawierzchni drewnianej oraz nawierzchni mineralnej i/lub z kostki wraz z monta¿em elementami ma³ej architektury.
2.4.2 Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ wskazanymi poni¿ej osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia tj.:
a) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, wydanej zgodnie z przepisami art. 12 i art. 12a oraz art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równorzêdne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Osoba która bêdzie uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia musi posiadaæ co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalno¶ci,
b) osob±, pe³ni±c± funkcjê inspektora nadzoru dendrologicznego, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii potwierdzone dyplomem ukoñczenia studiów na kierunku przyrodniczym, z udokumentowanym minimum rocznym sta¿em pracy na terenach zieleni, lub osob± pe³ni±c± funkcjê inspektora terenów zieleni, która posiada uprawnienia w zakresie dendrologii udokumentowane ¶wiadectwem/ certyfikatem, z udokumentowanym minimum rocznym sta¿em pracy na terenach zieleni.
c) osob±, pe³ni±c± funkcjê inspektora nadzoru ornitologicznego, która posiada uprawnienia w zakresie ornitologii potwierdzone dyplomem ukoñczenia studiów na kierunku przyrodniczym, z udokumentowanym minimum rocznym sta¿em pracy na terenach zieleni, lub osob± pe³ni±c± funkcjê inspektora terenów zieleni, która posiada uprawnienia w zakresie ornitologii udokumentowane ¶wiadectwem/ certyfikatem, z udokumentowanym minimum rocznym sta¿em pracy na terenach zieleni.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia – chodzi o nastêpuj±ce dokumenty, wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
1. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem - je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - zawarte w Za³±czniku nr 6 do SWZ, sporz±dzonym w oparciu o postanowienia § 2 i § 3 ww. rozporz±dzenia.
3. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia, stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ - w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owe.
4) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia – chodzi o nastêpuj±ce o¶wiadczenie, wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1, zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2a do SWZ.
UWAGA 1: Powy¿sze o¶wiadczenia, dokumenty - nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej, poprzez zak³adkê „Korespondencja”.
UWAGA 2: Dokumenty i o¶wiadczenia wymienione powy¿ej w pkt. 6 ppkt 3) a tam pkt 1 – pkt 3 i ppkt 4) SWZ, sk³ada w okre¶lonym poni¿ej zakresie:
1) Wykonawca,
2) ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
UWAGA 3: Podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³ada dokumenty i o¶wiadczenia wymienione powy¿ej w pkt 6 ppkt 3) a tam pkt 1 do pkt 2 i ppkt 4) SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej - chodzi o nastêpuj±ce dokumenty, wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± w Rozdziale IX pkt 2 ppkt 2.3 SWZ,
b) je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa powy¿ej w pkt 1 lit. a), Wykonawca sk³ada inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) W celu potwierdzenia przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - chodzi o nastêpuj±ce dokumenty, wskazane w Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa Rozdziale IX pkt 2 ppkt 2.4 a tam pkt 2.4.1 SWZ (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
UWAGA 1: Brak pozyskania obiektywnych dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie roboty budowlanej - nale¿y uzasadniæ sk³adaj±c Wykaz robót budowlanych.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, dokumenty - w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa Rozdziale IX pkt 2 ppkt 2.4 a tam pkt 2.4.2 lit. a)-c) SWZ (Za³±cznik nr 9 do SWZ),
c) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa Rozdziale IX pkt 2 ppkt 2.4 a tam pkt 2.4.2 lit. a) – c) SWZ (Za³±cznik nr 10 do SWZ).
UWAGA:
A. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Zamawiaj±cy ¿±da aby wykaz robót, dotyczy³ takich robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
B. Okresy wyra¿one w latach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia:
a) w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
b) z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego, w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp (zmiana umowy w przypadku gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego) oraz art. 462 ust. 7 ww. ustawy (zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ / parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, tj. stosowne dokumenty (karty techniczne i/lub opisy i/lub rysunki z opisem i/lub projekty zaproponowanych materia³ów/urz±dzeñ równowa¿nych, z których jasno wynikaæ bêd± oferowane parametry materia³ów budowlanych/urz±dzeñ, o których mowa w Rozdziale III pkt 16 SWZ), w celu porównania równowa¿no¶ci funkcjonalnej i/lub technicznej. Z³o¿one dokumenty winny/musz± w szczególno¶ci zawieraæ: wizualizacjê produktu, parametry wielko¶ciowe, materia³owe, techniczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalno¶ci zaoferowanych poszczególnych materia³ów równowa¿nych - aby Zamawiaj±cy móg³ oceniæ równowa¿no¶æ tych produktów.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ / parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, tj. stosowne dokumenty (karty techniczne i/lub opisy i/lub rysunki z opisem i/lub projekty zaproponowanych materia³ów/urz±dzeñ równowa¿nych, z których jasno wynikaæ bêd± oferowane parametry materia³ów budowlanych/urz±dzeñ, o których mowa w Rozdziale III pkt 16 SWZ), w celu porównania równowa¿no¶ci funkcjonalnej i/lub technicznej. Z³o¿one dokumenty winny/musz± w szczególno¶ci zawieraæ: wizualizacjê produktu, parametry wielko¶ciowe, materia³owe, techniczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalno¶ci zaoferowanych poszczególnych materia³ów równowa¿nych - aby Zamawiaj±cy móg³ oceniæ równowa¿no¶æ tych produktów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotycz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.400,00 z³.
2. Nie dopuszcza siê sk³adania wadium w innej walucie ni¿ PLN.
3. Szczegó³y dotycz±ce wniesienia wadium okre¶la SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± ofertê oraz wymagane przez Zamawiaj±cego dokumenty i o¶wiadczenia, zgodnie z wymogami SWZ.1. Oferta i inne wymagane do z³o¿enia wraz z ni± o¶wiadczenia i dokumenty-powinna byæ podpisana - przez ustanowionego Pe³nomocnika. 2.W przypadku gdy podmiotowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny - przekazuje siê ten dokument. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie ocenie podlegaæ bêdzie spe³nienie przez nich warunków udzia³u w postêpowaniu w sposób szczegó³owo opisany w dokumentach zamówienia – w Rozdziale IX pkt 6 SWZ (brak mo¿liwo¶ci opisania w niniejszym og³oszeniu z uwagi na ograniczon± liczbê znaków) 4. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada - O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (dotyczy sytuacji, z której wynika wykonanie przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) 5. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji zamówienia, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Zamawiaj±cy ¿±da aby - wykaz robót budowlanych, dotyczy³ takich robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. 6. Wadium (w ka¿dej z dopuszczalnych form) mo¿e byæ wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, i¿ ³±czna wysoko¶æ wniesionego wadium odpowiadaæ bêdzie wymaganej kwocie. W takim przypadku sk³adaj±c wadium nale¿y wskazaæ w imieniu kogo i tytu³em jakiego postêpowania jest wnoszone. 7.W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 8. Szczegó³y dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie okre¶la SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowieñ umowy niezale¿nie od warto¶ci zmiany, s± mo¿liwe zgodnie z postanowieniami Wzoru umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Wzór umowy zawiera rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia.
2. Wszelkie przewidziane w ust. 1 powy¿ej mo¿liwo¶ci ograniczenia zakresu zamówienia nie mog± spowodowaæ obni¿enia ca³o¶ciowego wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy w ten sposób, ¿e wynagrodzenie to bêdzie ni¿sze ni¿ 20% ca³o¶ciowego wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 5 ust. 1.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany postanowieñ umowy w wypadku gdy z przyczyn których Zamawiaj±cy nie by³ w stanie przewidzieæ, mimo nale¿ytej staranno¶ci, ujawni³y siê lub wyst±pi³y okoliczno¶ci uzasadniaj±ce zmianê umowy inne ni¿ wskazane w ust. 1, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy i nie prowadzi do zwiêkszenia wynagrodzenia ponad 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4. W wypadku zmiany umowy powoduj±cej wyd³u¿enie terminu jej wykonania lub zwiêkszenie wysoko¶ci wynagrodzenia zmianie ulegaj± ka¿dorazowo równie¿ postanowienia umowy dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¶li zosta³y przewidziane, poprzez zwiêkszenie (uzupe³nienie) wysoko¶ci zabezpieczenia oraz zmianê terminów zwrotu zabezpieczenia. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± w wypadku odmowy zmiany umowy z uwzglêdnieniem zmian postanowieñ dotycz±cych zabezpieczenia, a Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony z tej przyczyny do obci±¿enia Wykonawcy kar± umown± w wysoko¶ci takiej jak przy odst±pieniu przez Zamawiaj±cego od umowy z winy Wykonawcy, przy czym nie wyklucza to dochodzenia roszczeñ przenosz±cych warto¶æ kary umownej.
5. Wprowadzenie zmiany postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zmiana umowy z przyczyn niele¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, o których wiedzê posiada Wykonawca wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego wniosku o dokonanie zmiany umowy w terminie 7 dni od wyst±pienia lub ujawnienia siê okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê umowy, w którym Wykonawca obowi±zany jest wskazaæ zmianê umowy, o której dokonanie wnioskuje wraz z podaniem uzasadnienia oraz przed³o¿eniem dowodów potwierdzaj±cych wyst±pienie okoliczno¶ci faktycznych uzasadniaj±cych dokonanie zmiany umowy. Powy¿sze nie kreuje uprawnienia po stronie Wykonawcy do ¿±dania dokonania zmiany umowy zgodnie ze z³o¿onym wnioskiem.
7. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy na podstawie przepisów ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej Zamawiaj±cego, na której opublikowano przedmiotowe postêpowanie u Zamawiaj±cego pod adresem: https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl i poprzez któr± bêdzie istnia³a wy³±czna mo¿liwo¶æ sk³adania ofert oraz innych ¿±danych z ni± o¶wiadczeñ i dokumentów – w zak³adce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Informacje dotycz±ce wymogów zwi±zane z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby – odbywa siê w sposób szczegó³owo okre¶lony w postanowieniach w SWZ.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami SWZ.
3. Zamawiaj±cy przewiduje dodatkowe wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z przepisem art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022r. poz. 835)
Na podstawie przepisu wyklucza siê:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.