Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00200838/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cz. 1 - Stoły próżniowe i niskociśnieniowe oraz wanno-stół ciśnieniowy
Cz. 2 - Stoły szklane podświetlane
Cz. 3 - Stoły podświetlane
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz. 1 - Stoły próżniowe i niskociśnieniowe oraz wanno-stół ciśnieniowyCz. 2 - Stoły szklane podświetlane
Cz. 3 - Stoły podświetlane
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41be3919-e188-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Monumentum Sonus Visio. Akademickie Centra Przemysłów Kreatywnych Kultury, Sztuki i Ochrony Zabytków”, współfinansowanego na podstawie umowy nr WP-II-E.433.1.104.2017 z dn. 29.12.2017 r. ze środków EFRR w ramach RPO WK-P na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200838/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.074.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 388234,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów próżniowych i niskociśnieniowych oraz wanno-stół ciśnieniowy2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 296203,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów szklanych podświetlanych;zwanych dalej „sprzętem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 34772,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów podświetlanych,zwanych dalej „sprzętem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1c do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 18880,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356066,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356066,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Restauro-Technika Anna Przedpełska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Restauro-Technika Krzysztof Przedpełski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562308185
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289484,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Restauro-Technika Anna Przedpełska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Restauro-Technika Krzysztof Przedpełski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562308185
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34772,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 1 Ustawy. W postępowaniu w części 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY OLSZTYNEK WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- MODERNIZACJA INSTALACJI SPALINOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ INSATLACJI GRZEWCZEJ W ISTNIEJĄCYCH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O. PRZY UL. GERWAZEGO 4 I UL. GERWAZEGO 16
- Dostawa sprzętu informatycznego
- REMONT BUDYNKU NR 1 - ETAP III W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEŚNEJ 27 WE WŁOCLAWKU
- Usługa polegająca na aktualizacji zbiorów bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) z opracowaniem obiektów kategorii ,,rzeźba terenu" w niej gromadzonymi dla wybranych powiatów z woj. kuj.-pom.
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie: Część 1 - mebli biurowych; Część 2 - krzeseł.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
więcej: Stoły robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.