Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253290/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00272584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00327285/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488654
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.woznicka@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255264
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00253290
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
Po zmianie:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper przez okres jednego roku lub do daty zakończenia wsparcia przez producenta - w zależności od tego, który z tych okresów upłynie wcześniej, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w m. Rekowo w ciągu DW 107
- Dostawa części ścieralnych do urządzenia do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) MICROMAT 2200 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie .
- "Dostawa nowych opon w rozmiarach: 15,5 R25; 20,5 R25; 23,5 R25; 27x10-12 do Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie ."
- Dostawa części ściernych do rozrywarki worków Matthiessen SRIII - K4 (ze stałymi nożami) o numerze seryjnym 150310 do RZOO w Sianowie
- Wyposażenie jednorazowego użytku do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z utrzymaniem (w tym z hostingiem) oraz rozwojem Serwisu MojePPK prezentującego podgląd rachunków uczestników Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)
- Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i usługą wdrożenia w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wraz z dostawą do Urzędu Gminy w Celestynowie fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem w ilości 20 sztuk.
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- WZMOCNIENIE SYSTEMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W JST - URZĄD MIEJSKI W KALETACH ORAZ W JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.