Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00253290/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00272584/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00327285/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.7.) Numer telefonu: 943488654
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.woznicka@um.koszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255264
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00253290
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
Po zmianie:
1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
1) Zadanie nr 1 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Juniper przez okres jednego roku lub do daty zakończenia wsparcia przez producenta - w zależności od tego, który z tych okresów upłynie wcześniej, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2 – dostarczenie dokumentów potwierdzających uprawnienia Zamawiającego do korzystania z usługi rocznego wsparcia technicznego dla oprogramowania BackBox, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – kopię umowy regulującą współpracę tych Wykonawców;
2) informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna kobiet
- Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
- WYKONANIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSOB I MIENIA ORAZ USŁUG ELEKTRONICZNEJ OCHRONY OBIEKTU FILHARMONII KOSZALIŃSKIEJ.
- DOSTAWA GENERATORÓW NA POTRZEBY POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- "Wynajęcie, montaż, eksploatacja elementów iluminacji świątecznej na okres świąteczny 2025/2026 r."
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Piekoszów"
- Opracowaniu systemu fotogrametrycznego oraz skryptu do modularnego modelowania podziemnych korytarzy górniczych zgodnie z Polską Szkołą Budowy Kopalń
- Dostawa systemu do ewidencjonowania zbiorów i zasobów Muzeum Krakowa oraz portalu udostępniającego je on-line
- Obsługa informatyczna i obsługa infrastruktury serwerowej oraz urządzeń drukujących Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





