Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245356/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM”
(z podziałem na części A-C)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 279256000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 55 247 22 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgopsndg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgopsndg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94dfc556-0123-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM”(z podziałem na części A-C)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94dfc556-0123-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227610 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ A: w okresie od udzielenia zamówienia/ zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. do maksymalnie 8 (jednocześnie) mężczyzn (zdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 33120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ B: w okresie od udzielenia zamówienia/ zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1 października 2023 r. do 30 kwietnia 2024 r. do maksymalnie 18 (jednocześnie) mężczyzn (zdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 172530 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ C: w okresie od udzielenia zamówienia/ zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1 maja 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. do maksymalnie 8 (jednocześnie) mężczyzn (zdolnych do samoobsługi, których stan zdrowia nie zagraża zdrowiu i życiu innych osób przebywających w placówce) w schronisku, z możliwością skorzystania z jednego gorącego posiłku dziennie lub do trzech posiłków dziennie, w tym jednego gorącego oraz zapewnienie usług ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, wyjście z bezdomności i uzyskanie samodzielności życiowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 21960 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- SR.272.d.13.2025.MD Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów na potrzeby wyposażenia bazy Wydziału Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim.
- SR.272.u.18.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Kąty Rybackie"
- Budowa drogi do gruntów rolnych ul. Wałowej w miejscowości Marzęcino - Etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami przy ul. Przemysłowej w Nowym Dworze Gdańskim
- SR.272.u.16.2025.PW Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa zatok parkingowych w msc. Jantar - skrzyżowanie DW 501 z ul. Morską"
- SR.272.rb.17.2025.MD "Budowa zatok parkingowych w msc. Kąty Rybackie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów OIK w Nawojowej, w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne. Postępowanie 2.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA WRAZ Z MOŻLIWOŚCIĄ WYŻYWIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH - ŚWIADCZENIOBIORCÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W RUMI (cz. II)
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych - cz. II
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na 2025 rok
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.