eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Jelczu-Laskowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Lucyna Borucka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932833260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bożka 13

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (71) 318 23 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kasaprs61@02.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodniajelczlaskowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b954acb6-1525-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122107/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Jelczu-Laskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166032,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
Budowa Mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 49,78 kWp
na obiekcie Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej
w Jelczu-Laskowicach
Obejmująca instalowanie kompletnego systemu urządzeń fotowoltaicznych, a w tym m.in.:
- montaż konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
- instalowanie instalacji fotowoltaicznej,
- montaż i konfigurację inwertera/ów fotowoltaicznych,
- instalowanie okablowania oraz wymaganych zabezpieczeń, w tym instalacji odgromowej;
- montaż i konfiguracja systemów monitorowania instalacji PV;
- prace i czynności nie wymienione ale konieczne do wykonania, uruchomienia i włączenia do sieci operatora instalacji.
2.Zamówienie obejmuje również wykonanie :
1) Analizy ryzyka wyładowań atmosferycznych zgodnie z PN
2) Projektu wykonawczego instalacji odgromowej
3) Projektu wykonawczego konstrukcji i obliczenia statyczne
4) Projekt wykonawczego instalacji elektrycznej w tym PWP
5) Automatykę i monitorowanie – system zarządzania energią (inteligentny licznik)
6) Aktualizację instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego IBP
7) Zgłoszenie ZM uruchomienia mikroinstalacji do operatora sieci dystrybucyjnej tj. Tauron
Dystrybucja
8) Zgłoszenie do Państwowej Straży Pożarnej
9) Dostosowanie obiektu do wymagań przeciwpożarowych w zakresie budowy instalacji
fotowoltaicznej (w tym wydzielenie rozdzielni głównej pod względem przeciwpożarowym i
oznakowanie obiektu)
10) Inne dokumenty obowiązujące wykonawcę wynikające z przepisów i aktów prawnych na
dzień realizacji zadania

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208789,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genner Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5272692724

7.3.3) Ulica: ul.Grudniowa 44,

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.