eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stok Lacki-Folwark › Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane elewacji budynku pałacowego w Stoku Lackim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane elewacji budynku pałacowego w Stoku Lackim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000244280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stok Lacki-Folwark

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soswst@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.soswstoklacki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://soswst.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane elewacji budynku pałacowego w Stoku Lackim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d5b47f-cca5-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102171/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane elewacji budynku pałacowego w Stoku Lackim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/272-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projekt dotyczy dawnego Pałacu Wyszomirskich w Stoku Lackim wzniesionego w 1875 roku w stylu neorenesansowym według projektu Bolesława Podczaszyńskiego na planie prostokąta z wysuniętym portykiem dźwigającym taras, nad nim attyka. Krótszy bok wzbogacony drewnianym wykuszem. Cały Zespół Pałacowo-Parkowy wpisano do rejestru zabytków pod numerem A-343 w 1983 roku. Parter baniowany, piętro gładkie z pilastrami w narożnikach, w płycinach i wzdłuż okien i przy gzymsach stiukowe dekoracje roślinne z liśćmi akantu. W drugiej połowie XX w. jego użytkownikiem stał się Specjalny Ośrodek Szkolno –Wychowawczy dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. Aktualnie Zespół Pałacowo – Parkowy w Stoku Lackim jest perełką na mapie dziewiętnastowiecznych rezydencji w regionie siedleckim. Od ponad 100 lat ten obiekt służy ludziom. Oprócz podopiecznych i ich rodzin pałac bardzo często odwiedzają turyści zwiedzający malownicze tereny u styku Mazowsza, Podlasia i Lubelszczyzny. Ostatni remont elewacji pałacowej był przeprowadzony w 2005 roku, jednak ze względu na ograniczone środki, prace rekonstrukcyjne objęły jedynie najbardziej zniszczoną grzybem i wilgocią część tynków. Budynek od początku nie posiadał izolacji, w efekcie grube, ceglane mury nasiąkły wodą, wilgoć sprzyja rozwojowi pleśni i grzyba budowlanego. Wszystko to niekorzystnie działa na stan obiektu i przebywających w nim ludzi. Ponieważ mur na poziomie gruntu ma ponad metr grubości sprawa nie jest prosta i wymaga kompleksowego podejścia. Wykaz działań planowanych w ramach realizacji inwestycji: - wykonanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej - odkopanie i oczyszczenie ścian fundamentowych w rejonie piwnic budynku, - wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji krystalicznej i pionowej dwuskładnikowymi szlamami mineralnymi, - skucie tynków zewnętrznych, wymiana obróbek blacharskich w tym rynien i rur spustowych, - remont kapitalny wykusza wschodniego, - naprawa pęknięcia poprzez założenie klamer stalowych na zachodniej ścianie pałacu, - wykonanie tynków renowacyjnych,- malowanie elewacji, - remont tarasu północnego, - wykonanie opaski wokół budynku. Celem realizacji projektu jest zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie zabytkowego pałacu. Realizacja zadania przyczyni się do wyeksponowania istniejących, oryginalnych elementów zabytkowego pałacu. Podniesie się również komfort dzieci korzystających z usług edukacyjnych.
Zamówienie ma zostać zrealizowane metodą „zaprojektuj wybuduj”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie pełnej dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) w zakresie opisanym w niniejszym PFU wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
2. Wykonanie robót budowlanych wymienionych i opisanych w niniejszym PFU, zgodnie z dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą) i zaleceniami konserwatorskimi.
3. Uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień, opinii.
4. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez Projektanta nad realizacją inwestycji zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023, poz. 682 z późn. zm.).

Szczegółowy zakres robót określa: program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1577700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1825170,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1577700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL – POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644901

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7a

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1577700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.