Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193048/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zadanie nr 2: Zakup ambulansu typu "B" oraz wyposażenia prosektorium
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.obornik.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.szpital.oborniki.info/#1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 2: Zakup ambulansu typu "B" oraz wyposażenia prosektorium2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583cf548-1f74-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006407/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ambulansu ratowniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Profilaktyczny program szczepień przeciwko grypie w Metropolii Poznań" rozszerzony o Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do walki z epidemią COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193048/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPD/05/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet na 1: Ambulans typu "B"4.5.3.) Główny kod CPV: 34114100-0 - Pojazdy pogotowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114110-3 - Pojazdy ratownicze
4.5.5.) Wartość części: 380370,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Komora chłodnicza + wózek hydrauliczny4.5.3.) Główny kod CPV: 33945000-6 - Komory chłodnicze do kostnic
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Wózek do transportu zwłok4.5.3.) Główny kod CPV: 33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33947000-0 - Tace na zwłoki
33949000-4 - Pojemniki do transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4: Stół sekcyjny4.5.3.) Główny kod CPV: 33933000-9 - Stoły lub akcesoria do przeprowadzania autopsji
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021r. Zamawiający nadał zmianę ogłoszenia o zamówieniu dotyczącą ogłoszenia nr 2021/BZP 00193048/01 w sprawie zmiany terminu składnia i otwarcia ofert z dnia 07.10.2021r. na 13.10.2021r., wybierając formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Na platformie e-zamówień wygenerowało się jednak nowe ogłoszenie o zamówieniu o nowym numerze 2021/BZP 00193048/02 zamiast ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Zła publikacja wynikła z prac serwisowych na platformie e-zamówienia – taką informację przekazano Zamawiającemu. Otrzymany e-mail z numerem ogłoszenia o zmianie ogłoszenia okazał się nieaktywnym linkiem z błędem. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 04.10.2021r. zgłosił problem poprzez infolinię platformy e-zamówień wyjaśniając zaistniałą sytuację. Zgłoszenie przyjęto w trybie incydentu o wysokim priorytecie. Jednakże z powodu braku reakcji do dnia 07.10.2021r. Zamawiający ponownie zgłosił wciąż nierozwiązany problem. Kolejne przypomnienie z prośbą o pilną interwencję dokonano w dniu 08.10.2021r. i 11.10.2021r. oraz dodatkowo w dniu 11.10.2021r. Zamawiający dokonał samodzielnego zgłoszenia internetowo poprzez platformę.
W związku z wciąż trwającym problemem, brakiem reakcji do dnia 12.10.2021r. oraz widniejącymi na platformie dwoma aktywnymi ogłoszeniami o zamówieniu (pierwotnym nr 2021/BZP 00193048/01 oraz błędnym 2021/BZP 00193048/02, które winne być ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia), Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie z powodu wady, której nie można usunąć, ze względu na niezgodność formalną oraz naruszenia procedury zamówień publicznych tj. brak możliwości opublikowania prawidłowego ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, traktowaną jako brak informacji gwarantującej zasadę przejrzystości postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021r. Zamawiający nadał zmianę ogłoszenia o zamówieniu dotyczącą ogłoszenia nr 2021/BZP 00193048/01 w sprawie zmiany terminu składnia i otwarcia ofert z dnia 07.10.2021r. na 13.10.2021r., wybierając formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Na platformie e-zamówień wygenerowało się jednak nowe ogłoszenie o zamówieniu o nowym numerze 2021/BZP 00193048/02 zamiast ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Zła publikacja wynikła z prac serwisowych na platformie e-zamówienia – taką informację przekazano Zamawiającemu. Otrzymany e-mail z numerem ogłoszenia o zmianie ogłoszenia okazał się nieaktywnym linkiem z błędem. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 04.10.2021r. zgłosił problem poprzez infolinię platformy e-zamówień wyjaśniając zaistniałą sytuację. Zgłoszenie przyjęto w trybie incydentu o wysokim priorytecie. Jednakże z powodu braku reakcji do dnia 07.10.2021r. Zamawiający ponownie zgłosił wciąż nierozwiązany problem. Kolejne przypomnienie z prośbą o pilną interwencję dokonano w dniu 08.10.2021r. i 11.10.2021r. oraz dodatkowo w dniu 11.10.2021r. Zamawiający dokonał samodzielnego zgłoszenia internetowo poprzez platformę.
W związku z wciąż trwającym problemem, brakiem reakcji do dnia 12.10.2021r. oraz widniejącymi na platformie dwoma aktywnymi ogłoszeniami o zamówieniu (pierwotnym nr 2021/BZP 00193048/01 oraz błędnym 2021/BZP 00193048/02, które winne być ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia), Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie z powodu wady, której nie można usunąć, ze względu na niezgodność formalną oraz naruszenia procedury zamówień publicznych tj. brak możliwości opublikowania prawidłowego ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, traktowaną jako brak informacji gwarantującej zasadę przejrzystości postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021r. Zamawiający nadał zmianę ogłoszenia o zamówieniu dotyczącą ogłoszenia nr 2021/BZP 00193048/01 w sprawie zmiany terminu składnia i otwarcia ofert z dnia 07.10.2021r. na 13.10.2021r., wybierając formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Na platformie e-zamówień wygenerowało się jednak nowe ogłoszenie o zamówieniu o nowym numerze 2021/BZP 00193048/02 zamiast ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Zła publikacja wynikła z prac serwisowych na platformie e-zamówienia – taką informację przekazano Zamawiającemu. Otrzymany e-mail z numerem ogłoszenia o zmianie ogłoszenia okazał się nieaktywnym linkiem z błędem. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 04.10.2021r. zgłosił problem poprzez infolinię platformy e-zamówień wyjaśniając zaistniałą sytuację. Zgłoszenie przyjęto w trybie incydentu o wysokim priorytecie. Jednakże z powodu braku reakcji do dnia 07.10.2021r. Zamawiający ponownie zgłosił wciąż nierozwiązany problem. Kolejne przypomnienie z prośbą o pilną interwencję dokonano w dniu 08.10.2021r. i 11.10.2021r. oraz dodatkowo w dniu 11.10.2021r. Zamawiający dokonał samodzielnego zgłoszenia internetowo poprzez platformę.
W związku z wciąż trwającym problemem, brakiem reakcji do dnia 12.10.2021r. oraz widniejącymi na platformie dwoma aktywnymi ogłoszeniami o zamówieniu (pierwotnym nr 2021/BZP 00193048/01 oraz błędnym 2021/BZP 00193048/02, które winne być ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia), Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie z powodu wady, której nie można usunąć, ze względu na niezgodność formalną oraz naruszenia procedury zamówień publicznych tj. brak możliwości opublikowania prawidłowego ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, traktowaną jako brak informacji gwarantującej zasadę przejrzystości postępowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.10.2021r. Zamawiający nadał zmianę ogłoszenia o zamówieniu dotyczącą ogłoszenia nr 2021/BZP 00193048/01 w sprawie zmiany terminu składnia i otwarcia ofert z dnia 07.10.2021r. na 13.10.2021r., wybierając formularz ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Na platformie e-zamówień wygenerowało się jednak nowe ogłoszenie o zamówieniu o nowym numerze 2021/BZP 00193048/02 zamiast ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Zła publikacja wynikła z prac serwisowych na platformie e-zamówienia – taką informację przekazano Zamawiającemu. Otrzymany e-mail z numerem ogłoszenia o zmianie ogłoszenia okazał się nieaktywnym linkiem z błędem. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 04.10.2021r. zgłosił problem poprzez infolinię platformy e-zamówień wyjaśniając zaistniałą sytuację. Zgłoszenie przyjęto w trybie incydentu o wysokim priorytecie. Jednakże z powodu braku reakcji do dnia 07.10.2021r. Zamawiający ponownie zgłosił wciąż nierozwiązany problem. Kolejne przypomnienie z prośbą o pilną interwencję dokonano w dniu 08.10.2021r. i 11.10.2021r. oraz dodatkowo w dniu 11.10.2021r. Zamawiający dokonał samodzielnego zgłoszenia internetowo poprzez platformę.
W związku z wciąż trwającym problemem, brakiem reakcji do dnia 12.10.2021r. oraz widniejącymi na platformie dwoma aktywnymi ogłoszeniami o zamówieniu (pierwotnym nr 2021/BZP 00193048/01 oraz błędnym 2021/BZP 00193048/02, które winne być ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia), Zamawiający zmuszony jest unieważnić postępowanie z powodu wady, której nie można usunąć, ze względu na niezgodność formalną oraz naruszenia procedury zamówień publicznych tj. brak możliwości opublikowania prawidłowego ogłoszenia o zmianie ogłoszenia, traktowaną jako brak informacji gwarantującej zasadę przejrzystości postępowania.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ambulansu typu C z mobilnym wyposażeniem
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Zakup ambulansu drogowego z mobilnym wyposażeniem diagnostycznym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





