eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 2582025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali i innych pomieszczeń oraz wykonywania przeprowadzek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac9886c-147d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRÓŻNIANIA LOKALI I POMIESZCZEŃ ORAZ W ZAKRESIE DOKONYWANIA PRZEPROWADZEK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196515/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.053.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 639020,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 1 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 1). Rejon OEB 1 obejmuje: Koszutkę, Dąb, Wełnowiec, Bogucice. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 3600 m2 a usługi przeprowadzek 3800 m2;
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 205400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 2 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 2). Rejon OEB 2 obejmuje: Giszowiec, Dąbrówkę Małą, Szopienice. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 5760 m2 a usługi przeprowadzek 720 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 178560 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 3 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 3). Rejon OEB 3 obejmuje: Centrum. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 4200 m2 a usługi przeprowadzek 840 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 139020 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 4 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 4). Rejon OEB 4 obejmuje: obszar na południe od Dworca PKP, w granicach ul. Francuskiej i ul. Pukowca do linii Brynów-Park Kościuszki. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 1200 m2 a usługi przeprowadzek 720 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 53160 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5 - obejmuje usługi opróżniania lokali/pomieszczeń oraz przeprowadzek z lokali administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków numer 5 Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach (w skrócie OEB 5). Rejon OEB 5 obejmuje: Ligotę, Piotrowice, Brynów, Murcki. Maksymalna ilość powierzchni, z której konieczne będzie świadczenie usługi opróżnienia wyniesie 1920 m2 a usługi przeprowadzek 360 m2.
2. Poprzez usługę opróżniania lokali i innych pomieszczeń należy rozumieć usunięcie wskazanych przez Zamawiającego ruchomości i odpadów z lokali lub innych pomieszczeń przynależnych (lokal mieszkalny, użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica, pomieszczenie gospodarcze np. komórka itp.), w tym także ruchomości znajdujących się w meblach, szafkach półkach itp., demontaż mebli i wyposażenia oraz, po uprzedniej segregacji, wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego.
3. Poprzez usługę przeprowadzek Zamawiający rozumie opróżnienie lokali i pomieszczeń oraz transport wskazanych przez Zamawiającego ruchomości w związku z przeniesieniem lub eksmisją i ich wniesienie do lokali lub pomieszczeń (w tym noclegowni) wskazanych przez Zamawiającego.
4. Maksymalna wielkość lokalu lub pomieszczenia, z którego realizowana będzie usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi ok. 200 m2, minimalna ok. 4 m2, a średni metraż lokalu/pomieszczenia, z którego będzie realizowana usługa opróżnienia lub przeprowadzki wynosi 50 m2, przy czym powierzchnia, z której konieczne będzie wykonanie usługi przeprowadzki lub opróżnienia wahać się będzie od 40 do 100% powierzchni danego lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający informuje, że większość ruchomości znajdujących się w opróżnianych pomieszczeniach będzie można wywieźć do GPZO w Katowicach, jednakże Zamawiający nie wyklucza konieczności wywozu części ruchomości na wysypisko (własne lub takie z którym Wykonawca ma podpisaną umowę).
5. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w zależności od treści zlecenia, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp.,
b) demontażu mebli i wyposażenia,
c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, szkło, sprzęt elektryczny i elektroniczny itp., zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Miasta Katowice w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów),
d) przygotowania mienia/ruchomości do transportu i jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem
e) wyniesienia i wywozu mienia/ruchomości znajdującego się w lokalu lub pomieszczeniu, a także w pomieszczeniach przynależnych (piwnice, komórki, pomieszczenia gospodarcze) i jego załadunku na podstawiony przez siebie środek transportu,
f) posprzątania lokalu lub pomieszczenia (w tym pomieszczeń przynależnych) oraz miejsc zabrudzonych podczas prowadzonych czynności,
g) przewiezienia mienia do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego lub do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów albo innego miejsca prawem dopuszczonego,
h) w przypadku przeprowadzek, wniesienia przetransportowanych ruchomości do lokalu docelowego (ewentualnie magazynu) wskazanego przez Zamawiającego,
i) zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (w szczególności kontenera na odpady, gdy Wykonawca uzna jego podstawienie za niezbędne do wykonania zlecenia, samochodu odpowiedniego do wywozu ruchomości i odpadów, worków na odpady, ubrań roboczych dla osób wykonujących zlecenie, worków, kartonów, zadaszonego samochodu do transportu mebli i innych ruchomości, wyposażonego w burty, pasy zabezpieczające itp.).
6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej:
a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa przeprowadzek lub opróżniania lokali i pomieszczeń,
b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi,
c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać niniejszą umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
8. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
9. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, polegające w szczególności na opróżnianiu mebli, szafek, półek itp., demontażu mebli i sprzętów, segregacji mienia, pakowaniu ruchomości, wyniesieniu ruchomości i odpadów z lokalu/pomieszczenia, załadunku na samochód i rozładunku ruchomości i odpadów, zabezpieczeniu na czas transportu, wniesieniu do lokalu/pomieszczenia docelowego, sprzątnięciu lokalu/pomieszczenia po wykonanych czynnościach, przewiezienia i przekazania odpadów do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca dopuszczonego prawem.
Wymóg nie dotyczy fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 62880 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147009,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147009,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147009,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118818,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118818,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118818,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53431,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53431,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US DESTELLO Wojciech Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311410275

7.3.3) Ulica: Górna 23

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53431,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.