eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielany-Żyłaki › Poprawa dostępności usług dla mieszkańców Gminy Bielany



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności usług dla mieszkańców Gminy Bielany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Bielany-Żyłaki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminabielany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bielany.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności usług dla mieszkańców Gminy Bielany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13cdcbd9-d51b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029347/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa dostępnosci usług dla mieszkańców Gminy Bielany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Bielany Żyłaki przy ul. Słonecznej na działkach nr ewidencyjny 138/2 i 138/4. Robota będzie obejmować budynek 2-kondygnacyjny niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, w technologii tradycyjnej murowanej z rdzeniami i słupami żelbetowymi. Stropy monolityczne żelbetowe, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą dachówkową. Obiekt utrzymany w jasnej kolorystyce z elementami drewna. Zakres prac obejmuję przebudowę istniejącej części konstrukcji dachu od strony wschodniej z dachu kopertowego na dach dwuspadowy o takim samym pochyleniu, wykonanie gzymsu na części istniejącej, połączenie komunikacyjne budynku istniejącego oraz projektowanej rozbudowy poprzez usunięcie części ścian w budynku istniejącym zgodnie z rysunkami. Usunięcie drzwi wejściowych oraz schodów od strony północnej oraz wykonanie drzwi i schodów od strony południowej. Zadanie obejmuje także wykonanie miejsc parkingowych 9szt. o wym. 250x500cm.
Budynek będzie dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami. W budynku będzie sala konferencyjnokinowa, pomieszczenia policji, świetlica z zajęciami dla dzieci , młodzieży oraz seniorów, centrum doradztwa prawnego oraz inne pomieszczenia służące poprawie obsługi interesantów. Budynek wyposażony będzie w pompy ciepła, fotowoltaikę, klimatyzację, meble i sprzęt. Wokół budynku powstaną dojścia i parkingi oraz winda.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262210-6 - Fundamentowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262520-2 - Roboty murowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

39130000-2 - Meble biurowe

30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6444085,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6844950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6444085,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIR SYSTEM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522194054

7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 9c/19

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-758

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6444085,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.