Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów okresowych budowli hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ums.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka morska
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów okresowych budowli hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b1f687-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076109/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie przeglądów obiektów hydrotechnicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2610.12.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192640,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rocznych i pięcioletnich kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie:Część I – Wydziału Dróg i Budowli Morskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.5.5.) Wartość części: 62900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rocznych i pięcioletnich kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie:Część II – Inspektoratu Ochrony Wybrzeża
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.5.5.) Wartość części: 40415,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie rocznych i pięcioletnich kontroli okresowych obiektów hydrotechnicznych Urzędu Morskiego w Szczecinie:Część III – Wydziału Oznakowania Nawigacyjnego
4.5.3.) Główny kod CPV: 71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
4.5.5.) Wartość części: 89325,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45879,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66966,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59027,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571839467
7.3.3) Ulica: Alpinistów 41
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-050
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
jakie przetargi wygrała firma
Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59027,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 174 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571839467
7.3.3) Ulica: Alpinistów 41
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-050
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
jakie przetargi wygrała firma
Obsługa Inwestycji Budowlanych INBUKO mgr inż. Konrad Opar
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 174 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66966,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84857,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80872,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVPRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571118047
7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 73C lok. 7
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-283
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80872,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 174 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego
- roboty budowlane: dostawa i wymiana istniejących transformatorów 1000KVA na dwa nowe transformatory o mocy każdy 630KVA dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Szczecinie
- wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 48 w Szczecinie w podziale na części
- Roboty budowlane polegające na wydzieleniu pomieszczenia łazienki, przebudowie instalacji oraz zmianie sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Światowida 69 w Szczecinie.
- Przebudowa części piętra na potrzeby oddziału urologii 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 143004-2 Orońsko- część 4.
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków części jednostki ewidencyjnej 143004-2 Orońsko- część 4.
- Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Jeżowe
- Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Obrowo
- Program ochrony Miasta przez skutkami eksploatacji górniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.