Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f1614b7-9435-42df-a66e-233cfbc41006
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107244/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Obsługa prawna KOWR OT we Wrocławiu w zakresie bieżącej obsługi prawnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WO.260.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 689951,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu1.2 Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
1.3 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa prawnego, sporządzania opinii prawnych w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
1.4 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 24 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu, przez osoby wskazane w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze KOWR OT we Wrocławiu przez maksymalnie dwie osoby. Osoby pełniące dyżur muszą spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 2.4 pkt 2 SWZ .
1.5 Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 159219,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu1.2 Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
2.3 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa
prawnego, sporządzania opinii prawnych w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
2.4 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 16 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się przy ul. Mińskiej 60 we Wrocławiu zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu, przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze KOWR OT we Wrocławiu przez maksymalnie jedną osobę w wymiarze 16 godz. tygodniowo Osoba pełniąca dyżur musi spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 2.4 pkt 2 SWZ .
2.5 Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 106146,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się przy ul. Jaworzyńskiej 199 w Legnicy3.2 Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
3.3 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa prawnego, sporządzania opinii prawnych w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
3.4 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 24 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się przy ul. Jaworzyńskiej w Legnicy zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu, przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze przy ul. Jaworzyńskiej 199 w Legnicy przez maksymalnie jedną osobę w wymiarze 24 godz. tygodniowo Osoba pełniąca dyżur musi spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 2.4 pkt 2 SWZ .
3.5 Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 159219,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski4.2 Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
4.3 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa prawnego, sporządzania opinii prawnych w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
4.4 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 24 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu, przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski przez maksymalnie jedną osobę w wymiarze 24 godz. tygodniowo Osoba pełniąca dyżur musi spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 2.4 pkt 2 SWZ .
4.5 Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 159219,51 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu świadczona w siedzibie mieszczącej się przy ul. Kliczkowskiej 28 w Świdnicy5.2 Świadczenie usługi wymaga biegłej znajomości aktualnych przepisów w tym w szczególności:
• ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
• ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami,
• ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
• ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
• ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
• ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
• ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
• ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Świadczenie usługi prawnej w zakresie doradztwa prawnego w sprawach prowadzonych przez KOWR OT Wrocław, winno odbywać się zgodnie i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych lub Ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze.
5.3 Zakres zamówienia obejmuje m.in.: stałą i kompleksową obsługę prawną i doradztwa prawnego, sporządzania opinii prawnych w zakresie:
a) gospodarowania i obrotu mieniem będącym w dyspozycji Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu - w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz spraw powierzonych bezpośrednio przez Dyrektora KOWR OT we Wrocławiu;
b) zamówień publicznych na dostawy, usługi oraz roboty budowlane udzielanych w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
c) udział w negocjacjach z kontrahentami oraz współudział w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
e) współudział w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji oraz windykacji należności w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 19 października 1991r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa i/ lub ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
5.4 Wymaga się pełnienia dyżuru przez 16 godz. w tygodniu w biurze, mieszczącym się przy ul. Kliczkowskiej 28 w Świdnicy zgodnie z harmonogramem podanym w ofercie w godzinach urzędowania KOWR OT we Wrocławiu, przez osobę wskazaną w wykazie osób na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia dyżuru w biurze przy ul. Kliczkowskiej 28 w Świdnicy przez maksymalnie jedną osobę w wymiarze 24 godz. tygodniowo Osoba pełniąca dyżur musi spełniać warunki udziału opisane w rozdziale XV ust. 2.4 pkt 2 SWZ .
5.5 Zamawiający nie stawia wymagań, o których w art. 95 ustawy Pzp, tj. nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Przy wykonywaniu tych czynności nie zachodzą bowiem okoliczności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
4.5.5.) Wartość części: 106146,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adw. Anna Kłos – Krej Kancelaria Adwokacka KREJ & KREJ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020308700
7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 11 lok. 501
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-071
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KŁOS-KREJ KANCELARIA ADWOKACKA KREJ&KREJ
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KŁOS-KREJ KANCELARIA ADWOKACKA KREJ&KREJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Irena Smarzewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022352377
7.3.3) Ulica: Ul. Świebodzka 2/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-046
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO IRENA SMARZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO IRENA SMARZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Stanisław Małko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390240213
7.3.3) Ulica: Ul. Lubuska 10
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-213
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Stanisław Małko
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Stanisław Małko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radców Prawnych Dorota i Janusz Pietrzykowscy s.c. - Janusz Pietrzykowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Dorota i Janusz Pietrzykowscy s.c. - Dorota Pietrzykowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230147080
7.3.3) Ulica: Ul. Kopernika 1
7.3.4) Miejscowość: Piechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-573
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radcy Prawnego Ewa Kwiatkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hanna Koncewicz Kancelaria Adwokacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890709953
7.3.3) Ulica: Ul. Piotra Wysockiego 1/8
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EWA KWIATKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EWA KWIATKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106272,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





