Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00153426/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00163235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00172317/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00180623/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
MONTAŻ KOMPENSATORÓW ENERGII BIERNEJ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W PRZEMYŚLU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@um.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10786931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MONTAŻ KOMPENSATORÓW ENERGII BIERNEJ W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W PRZEMYŚLU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a79bde0-9371-453b-bd60-5e889cc388d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037520/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Montaż kompensatorów energii biernej w budynkach użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153426
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334723,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe Nr 1 – dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych kompensatorów dynamicznych dla budynków:a) Budynek biurowo-administracyjny Urzędu Miejskiego, Rynek 1,
b) Budynek biurowo-administracyjny Urzędu Miejskiego, ul. Ratuszowa 1,
c) Budynek biurowo-administracyjny Urzędu Miejskiego, ul. Wodna 11,
d) Budynek biurowy (Przemyski Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacji), ul. Ratuszowa 10,
e) Przemyskie Centrum Kultury i Nauki Zamek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711154-0 - Baterie kondensatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 111574,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe Nr 2 – dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych kompensatorów dynamicznych dla budynków:a) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2,
b) I Liceum Ogólnokształcące,
c) Szkoła Podstawowa Nr 5,
d) Szkoła Podstawowa Nr 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711154-0 - Baterie kondensatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 111574,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe Nr 3 – dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych kompensatorów dynamicznych dla budynków:a) Szkoła Podstawowa Nr 14,
b) Szkoła Podstawowa Nr 16,
c) Szkoła Podstawowa Nr 4,
d) II Liceum Ogólnokształcące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711154-0 - Baterie kondensatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 111574,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167403,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T.K. Management Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9691603897
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150921,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exvolt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-258-55-68
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154242,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exvolt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-258-55-68
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Przebudowa oraz nadbudowa budynku OSP w Pikulicach.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Przemyśl wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- "Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej" - dostawa kontenera biurowo socjalnego - zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO PRZY UL. WODNEJ 11 W PRZEMYŚLU
- Zad.1 "Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu" - dostawa bloków oporowych Zad.2 "Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej" - dostawa bloków oporowych i płyt drogowych
- Zad. 1 "Utworzenie nowej bazy ZDP w Przemyślu" - dostawa hali tunelowej 15x30m Zad.2 "Utworzenie bazy terenowej w Nienadowej" - dostawa 2 szt. hal tunelowych 12x18m
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie oraz montaż instalacji fotowoltaicznej w Nadleśnictwie Jawor
- REMONT TARASU BUDYNKU BIUROWEGO ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. KOLSKIEJ 12 W WARSZAWIE
- Prace i roboty budowlane dostosowujące pomieszczenia do wymagań związanych z instalacją nowo-zakupionej aparatury w Instytucie Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik
- Modernizacja Oddziału Ginekologiczno- Położniczego oraz Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz wykonanie prac remontowych i robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją istniejącego Bloku Operacyjnego
więcej: Baterie kondensatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.