eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków38/2025 Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
38/2025 Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

38/2025 Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc60bb37-0a5c-46cb-abe7-329116fa57ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019325/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Sukiennice - odtworzenie wiernej repliki 8 żaluzji w hali kupieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00183778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648909,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie - wykonanie pancerzy żaluzji poprzez wierne zrekonstruowanie, malowanie pancerzy, wymiana pancerzy na nowe, zabezpieczenie mechanizmów napędowych, wykonanie pomostu roboczego nad kramami.

Dostarczony produkt tj. pancerz żaluzji musi spełniać wymagania szczegółowe STWiOR, w tym pkt:
- „3.2.1. Materiał: blacha niskowęglowa zimnowalcowana, gatunek: DC01+C390(EN10130/EN10131) Gr. 0,5 mm, szer. ark. 750 mm”,
- „3.2.2. Technologia wykonania pancerzy żaluzji musi opierać się na ręcznym tłoczeniu metodą rzemieślniczą, z wykorzystaniem historycznych maszyn produkcyjnych lub ich wiernych odpowiedników. Proces wykonania obejmuje zachowanie historycznego profilu fali oraz łączenia nitowane zgodnie z technologią z epoki. Blacha musi spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej, zarówno w zakresie własności materiałowych jak i wymiarów. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania identycznych parametrów technicznych, estetycznych i użytkowych, potwierdzonych przez komisję konserwatorską”.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji wymienionej w § 1 ust. 3 Projektowanych postanowień umowy, dostawę materiałów, wyrobów i towarów, uporządkowanie terenu robót, objęcie rękojmią i gwarancją całości przedmiotu umowy, uzyskanie odbioru robót od Zamawiającego oraz wszelkich innych czynności określonych w Załączniku Nr 8 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

Wykonanie przedmiotu umowy zostało podzielone na następujące etapy:
a) Etap I (rok 2025) – rekonstrukcja 7 sztuk żaluzji (w tym żaluzji wzorcowej), wykonanie pomostów technicznych, zakup kompletnych napędów elektrycznych,
b) Etap II (rok 2026) - rekonstrukcja 11 sztuk żaluzji, wykonanie dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej,
c) Etap III (rok 2027) - rekonstrukcja 8 sztuk żaluzji, konserwacja zabezpieczająca egzemplarz historyczny, wykonanie dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. Pierwszy wniosek o zaliczkę może zostać złożony po zaakceptowaniu żaluzji wzorcowej. Wartość zaliczki nie może przekroczyć 20 % wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianego w kosztorysie ofertowym Wykonawcy na dany rok kalendarzowy (etap). Informacje o zaliczce opisano w § 8 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ).

Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej - planowane terminy to:
- 24.04.2025 r. godz. 13:30 ( czwartek) ,
- 29.04.2025 r. godz. 13.30 ( wtorek).
Zbiórka przed wejściem do hali kupieckiej Sukiennic – od strony ul. Brackiej. Dokumentem potwierdzającym odbycie wizji lokalnej będzie protokół wizji lokalnej sporządzony przez Zamawiającego, z podpisami przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji lokalnej. Zamawiający informuje, że nie odbycie wizji lokalnej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podst. art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Załącznik Nr 9 do SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
– Załączniki Nr 10 do SWZ - Przedmiary robót,
- Załączniki Nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa
- Załączniki Nr 12 do SWZ – Pozwolenie konserwatorskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769617,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339363,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769617,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany WOBUD Jarosław Wołocznik

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RENOVA ELIZA OSTAFIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451807519

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-698

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769617,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.