Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00210013/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
31/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11007751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
31/PA/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zarządzanych przez „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy zlokalizowanych w obrębie działania Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45a62ab2-92f6-4654-ae86-99752be366ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 31/PA/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 361745,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki okiennej na PCV w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. zlokalizowanych w obrębie działania ROM-3 z siedzibą przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy.UWAGA: w przypadku następujących lokali mieszkalnych:
• przy ul. Dworcowa 50/6B
• przy ul. Kanałowa 11/4
• przy ul. Podolska 4/1
• przy ul. Podolska 4/3
zakres zamówienia obejmuje jednocześnie zarówno wymianę stolarki okiennej stolarki okiennej PCV jak i drewnianej, co wykonawca winien uwzględnić w wycenie tej pozycji formularza cenowego. W pozostałych lokalach objętych zakresem niniejszego zadania są roboty dotyczące wyłącznie stolarki okiennej PCV
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 156989,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki okiennej na drewnianą w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. zlokalizowanych w obrębie działania ROM-3 z siedzibą przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 199210,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
roboty budowlane obejmujące wymianę stolarki drzwiowej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. zlokalizowanych w obrębie działania ROM-3 z siedzibą przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 5545,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146158,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207140,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146158,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5562804143
7.3.3) Ulica: KS.W . KĘSICKIEGO 11
7.3.4) Miejscowość: PAKOŚĆ,
7.3.5) Kod pocztowy: 88-170
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146158,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362140,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: phu LINEAPaweł Oleszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7660002090
7.3.3) Ulica: Łaziska 87
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OLESZAK PAWEŁ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "LINEA"
jakie przetargi wygrała firma
OLESZAK PAWEŁ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "LINEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14555,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16600,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacja dachów budynków sali gimnastycznej i łącznika III Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- Usługa transportu, prania i czyszczenia bielizny szpitalnej dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy
- Remont łazienek w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy oraz w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Gzin - Unisław od km 13+311 do km 14+179 dł. 0,868 km
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli i urządzeń wyposażenia technologicznego zaplecza kuchennego zespołu gastronomicznego mieszczącego się w nowo budowanym budynku kampusu AMFN w Bydgoszczy
- ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA ROBÓT POLEGAJĄCYCH NA WYKONANIU IZOLACJI PRZECIWWODNEJ POMIESZCZEŃ PODZIEMNYCH HALI SPORTOWO - WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- WYKONANIE SYSTEMU WCZESNEJ DETEKCJI POŻARU ORAZ STAŁEGO SYSTEMU GAŚNICZEGO GAZOWEGO W CZTERECH POMIESZCZENIACH Z ROZDZIELNICAMI ELEKTRYCZNYMI DO OBSŁUGI MULTIMEDIÓW NA WYSTAWIE STAŁEJ
- Budowa budynku wielofunkcyjnego - etap I (sala widowiskowa)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.