eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinZakup tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6671b988-0fbc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Tusze, tonery

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173521/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/21/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 342937,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tuszy i tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
2. Postępowanie zostało podzielone na trzy (3) niezależne zadania:
a) ZADANIE I – Służba Sprzętu Łączności i Informatyki - przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA I;
c) Załącznik Nr 6a do SWZ tj. - ogólne warunki umowy dla ZADANIA I;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych

30192113-6 - Wkłady drukujące

30192320-0 - Taśmy do drukarek

4.5.5.) Wartość części: 367801,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – Sekcja Wychowawcza - przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy i głowic do plotera;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
d) Załącznik Nr 6b do SWZ tj. - ogólne warunki umowy dla ZADANIA II

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.5.) Wartość części: 7145,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III – Sekcja Wychowawcza - przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy sublimacyjnych do drukarki sublimacyjnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
d) Załącznik Nr 6b do SWZ tj. - ogólne warunki umowy ZADANIA III.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192113-6 - Wkłady drukujące

4.5.5.) Wartość części: 2667,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247057,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285250,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247057,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NETPRINT s.c. Bartosz Szostak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jerzy Wasiela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492377143

7.3.3) Ulica: ul. Unii Europejskiej 10

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287453,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie III zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu III. Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zadaniu III wynosi 2 667,34 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.09.2021r do godz. 9:00 wpłynęła na Platformę Zakupową Zamawiającego – na zadanie III - tylko jedna oferta z ceną brutto oferty: 4 797,00 zł. W związku z powyższym cena oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zadania III aż o 2 129,66 zł, tj. aż o 44,40%.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE I:
1. Całkowita maksymalna wartość umowy nie może przekroczyć łącznie kwoty netto 233 702,28 zł (słownie: dwieście trzydzieści trzy tysiące siedemset dwa złote 28/100), brutto: 287 453,80 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt siedem tysięcy czterysta pięćdziesiąt trzy złote 80/100).
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
1) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego Wykonawcy) w następującej wysokości:
- netto w wysokości 200 860,00 zł (słownie: dwieście tysięcy osiemset sześćdziesiąt złotych), do której doliczony zostanie podatek VAT, co stanowić będzie wynagrodzenie brutto w wysokości 247 057,80 zł (słownie: dwieście czterdzieści siedem tysięcy pięćdziesiąt siedem złotych 80/100);

2) wynagrodzenie przypadające Wykonawcy za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w następującej wysokości:
- netto w wysokości 32 842,28 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące osiemset czterdzieści dwa złote 28/100), do której doliczony zostanie podatek VAT, co stanowić będzie wynagrodzenie brutto w wysokości 40 396,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt sześć złotych).

ZADANIE II:
W zadaniu II do upływu terminu składania ofert wpłynęła na Platformę Zakupowa Zamawiającego tylko jedna oferta, zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty i zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy na dzień 15.10.2021r. . Wykonawca dnia 13.10.2021r przysłał pismo z informacją, że odstępuje od podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.