Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225760/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00227350/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wigry_pn@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a197908-a2ba-4f7d-8165-a3889840b63d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a197908-a2ba-4f7d-8165-a3889840b63d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000062/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Elementy interaktywnej edukacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Modernizacja ośrodka edukacyjnego Wigierskiego Parku Narodowego - Muzeum Wigier”, numer FEPW.02.03-IW.01-0004/24 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225760
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGB261.1.2025AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Binokular” 2 zestawy edukacyjne umożliwiające wybór i obejrzenie 10 różnych filmów o mikroorganizmach żyjących w jeziorze Wigry lub Sucharach. Każdy zestaw składać ma się z:1) Stolika prostokątnego
2) Taboretu laboratoryjnego
3) Atrapy mikroskopu
4) Urządzenia sterującego umożliwiającego odczyt dedykowanych kart z zapisem i odtwarzaniem oraz możliwością przekazywania obrazu mikroskopu na inny wyświetlacz z wejściami vga, dvi, hdmi i usb
5) Szufladki pod stolikiem bądź szafeczki do przechowywania nieużywanych kart.
6) 10 filmów przynajmniej 10-cio sekundowych, przedstawiających mikroorganizmy występujące w j. Wigry i Sucharach ze szczegółową listą do uzgodnienia z zamawiającym.
7) Zamówienie obejmuje dostawę, montaż i inne potrzebne do uruchomienia zestawu edukacyjnego zadania np. kalibrację urządzenia.
2) Kioski stereoskopowe 3D- 2 szt. wolnostojące stanowiska
3) Edukacyjne gry interaktywne:
1) Walce edukacyjne „Fauna i flora jeziora” 2-szt.
2) Układanka „Leptodora” ze stolikiem
3) Fotoplastykon „Batyskaf”
4) Fotoplastykon „Ludzie nad Wigrami”
5) Gra edukacyjna pt. „Do domu” 4-szt.
4) Modele plastyczne, oddające rzeczywistość- 7 zestawów
1) Modele płazów ( skala 1:1) – 24 sztuki
2) Modele gadów ( skala 1:1) -5 sztuk
3) Modele nietoperzy ( skala 1:1) – 3 gatunki
4) Modele owadów ( skala 7:1) – 5 gatunków
5) Modele śluzowców ( skala 1:1) – 5 gatunków
6) Modele jaj ptaków ( skala 1:1) – 30 gatunków występujących w Wigierskim Parku Narodowym
7) Modele rosnących siewek z nasionami ( skala 1:1) 4 gatunki drzew
4.5.3.) Główny kod CPV: 37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 223130,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Plakaty 10 szt. format A2 o tematyce:1) jaja różnych gatunków ptaków;
2) tropy różnych gatunków zwierząt;
3) nasiona różnych gatunków drzew;
4) pióra – budowa i rodzaje piór u ptaków;
5) cykl rozwojowy ryby;
6) cykl rozwojowy płazów na przykładzie jakiegoś gatunku żaby;
7) przekrój jeziora – strefy jeziora;
8) przekrój jeziora i zespoły organizmów jeziornych;
9) rodzaje jezior ze względu na trofię (żyzność);
10) zanieczyszczenie wody – źródła zanieczyszczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.5.) Wartość części: 1000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Remont pawilonu "A" w Areszcie Śledczym w Suwałkach wraz z wymianą drzwi więziennych w celach mieszkalnych.
- "Przebudowa kanalizacji deszczowej w rejonie Zalewu Arkadia wraz z separatorem zlokalizowanym przy ul. Zastawie oraz Wylotem przy ul. Wojska Polskiego".
- Konserwacja nawierzchni dróg - dojazdów pożarowych i dróg istotnych z punktu widzenia zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów Wigierskiego Parku Narodowego
- Przebudowa ulicy Wylotowej i Kolejowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 655 (ul. Północna) oraz niezbędną infrastrukturą - zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Suwałkach - ochrona p.poż.
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi drukowania na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego
- Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Dostawa i montaż wyposażenia w związku z utworzeniem 16. nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Żłobku "Tuptusie".
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kamieńsku w ramach projektu pn.: "Szkoła przyszłości - bądź gotowy na sukces".
- Wydanie monografii naukowej
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.