Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację O. Chirurgii Ogólnej, O. Położniczo-Ginekologicznego i O. Urologii w ramach środków z KPO...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272790824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (032) 47-84-500
1.5.8.) Numer faksu: (032) 47-84-506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wss2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wss2.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wss21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację O. Chirurgii Ogólnej, O. Położniczo-Ginekologicznego i O. Urologii w ramach środków z KPO...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59969a76-86c5-4b75-ae3a-48b480e08bce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001942/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej, Oddziału Położniczo-Ginekologicznego oraz Oddziału Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności – komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”, inwestycji D1.1.1 Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.38.382-15.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację Oddziału Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddziału Położniczo-Ginekologicznego (odcinek Ginekologii), Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej w ramach dostosowania infrastruktury i wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 5871000,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację Oddziału Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddziału Położniczo-Ginekologicznego (odcinek Ginekologii), Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej w ramach dostosowania infrastruktury i wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 4269330,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie dostępności do onkologicznych świadczeń zdrowotnych poprzez przebudowę i modernizację Oddziału Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddziału Położniczo-Ginekologicznego (odcinek Ginekologii), Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej w ramach dostosowania infrastruktury i wyposażenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 6729330,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5871000,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7987005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5871000,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Częstobud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732936293
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Monte Cassino 40
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych i instalacyjnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5871000,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4269330,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5395433,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4269330,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Częstobud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732936293
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Monte Cassino 40
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych i instalacyjnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4269330,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6729330,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8061420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6729330,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Częstobud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732936293
7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Monte Cassino 40
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót budowlanych i instalacyjnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6729330,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-20INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach sal widzeń, szatni funkcjonariuszy i markowni w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju
- Projekt przebudowy ulicy Klubowej w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remont nawierzchni ul. Pszczyńskiej od wiaduktu do ul. Niepodległości w Jastrzębiu-Zdroju"
- Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i magazynowych budynku domu przedpogrzebowego przy ul. Okrzei 5 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Pielęgnacja drzew będących pomnikami przyrody, tj. wykonanie cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych metodą alpinistyczną"
- "Remont sali lekcyjnej w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju na potrzeby Projektu: Profesjonalne pracownie 4 w Jastrzębiu-Zdroju - pracownia programisty"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Remont kotłowni znajdującej się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Budowa żłobka w Wojsławicach
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- "Modernizacja obiektów szkolnych - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku CKZiU wraz z wyposażeniem" 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 25.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie "poduszek" betonowych z tabliczkami na krzyże granitowe na terenie Cmentarza Bohaterów Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.