eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Dostawa materiałów drogowych wraz z ich rozprowadzeniem na drogach na terenie gminy Bychawy w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów drogowych wraz z ich rozprowadzeniem na drogach na terenie gminy Bychawy w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bychawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Bychawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bychawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bychawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.bychawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów drogowych wraz z ich rozprowadzeniem na drogach na terenie gminy Bychawy w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d4f160-ddb6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012020/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów drogowych wraz z ich rozprowadzeniem na drogach na terenie gminy Bychawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia – dostawa wraz z rozprowadzeniem na drogach kruszywa dolomitowego łamanego frakcji 31,5 – 63 w ilości 750 ton.
3.2. Materiał drogowy, o którym mowa w pkt 3.1., musi odpowiadać w swych cechach technicznych i jakościowych wymaganiom określonym w Polskich Normach. Wraz z każdą partią dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu świadectwo dopuszczające materiał do stosowania na drogi oraz oryginalny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane kruszywo odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
3.3. Materiał drogowy, o którym mowa w pkt. 3.1., powinien być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych, nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np.: azbest popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło). Materiał drogowy musi być bez domieszek gliny i piasku.
3.4. Zamówienie obejmuje:
3.4.1. dostarczenie materiałów drogowych na drogi zlokalizowane na terenie 34 sołectw,
tj. Bychawka Pierwsza, Bychawka Druga, Bychawka Trzecia, Bychawka
Druga-Kolonia, Bychawka Trzecia-Kolonia, Gałęzów, Gałęzów-Kolonia Pierwsza, Gałęzów-Kolonia Druga, Grodzany, Józwów, Łęczyca, Leśniczówka, Kowersk, Marysin, Osowa, Osowa-Kolonia, Olszowiec, Olszowiec-Kolonia, Podzamcze, Romanów, Skawinek, Stara Wieś Pierwsza, Stara Wieś Druga, Stara Wieś Trzecia, Urszulin, Wincentówek, Wola Duża, Wola Duża-Kolonia, Wola Gałęzowska, Wola Gałęzowska-Kolonia, Zaraszów, Zaraszów-Kolonia, Zadębie i Zdrapy znajdujących się na terenie gminy Bychawa oraz na drogi znajdujące się na terenie miasta Bychawy. W harmonogramach dostaw kruszywa, stanowiących załącznik Nr 1 projektu umowy (zał. Nr 4 do SWZ) wskazane są sołectwa i ilości kruszywa jakie należy dostarczyć w ramach realizacji zamówienia, odrębnie dla Części I i Części II zamówienia.
Szczegółowe harmonogramy dostawy kruszywa dla poszczególnych sołectw zostaną dołączone przez Zamawiającego do umowy/ów w momencie ich podpisania (załącznik nr 1 do umowy),
3.4.2. rozprowadzenie dostarczonego kruszywa poprzez jego równomierne rozsypanie na całej szerokości wskazanego odcinka drogi lub w miejscach wskazanych wraz z wykonaniem profilowania dróg równiarką oraz zagęszczenie walcem – dla Części I zamówienia,
3.4.4. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie samochodami spełniającymi wymagania dyrektywy 98/69/EC dla co najmniej normy EURO 5.
3.5. Dokładne miejsca rozprowadzenia kruszywa będą każdorazowo wskazane przez sołtysów wsi lub przedstawicieli Zamawiającego. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia samochodami o maksymalnej ładowności 25 ton, a w przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o ww. ładowności, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o max. ładowności do 12 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 99937,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia - Dostawa wraz z rozprowadzeniem na drogach materiałów drogowych
w następujących ilościach:
- kruszywa dolomitowego łamanego (frakcja 0 – 31,5) – 3 545 ton
- kruszywa dolomitowego łamanego (frakcja 4 – 7) – 180 ton

3.2. Materiał drogowy, o którym mowa w pkt 3.1., musi odpowiadać w swych cechach technicznych i jakościowych wymaganiom określonym w Polskich Normach. Wraz z każdą partią dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu świadectwo dopuszczające materiał do stosowania na drogi oraz oryginalny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczane kruszywo odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
3.3. Materiał drogowy, o którym mowa w pkt. 3.1., powinien być jednorodny bez zanieczyszczeń obcych, nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np.: azbest popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło). Materiał drogowy musi być bez domieszek gliny i piasku.
3.4. Zamówienie obejmuje:
3.4.1. dostarczenie materiałów drogowych na drogi zlokalizowane na terenie 34 sołectw,
tj. Bychawka Pierwsza, Bychawka Druga, Bychawka Trzecia, Bychawka
Druga-Kolonia, Bychawka Trzecia-Kolonia, Gałęzów, Gałęzów-Kolonia Pierwsza, Gałęzów-Kolonia Druga, Grodzany, Józwów, Łęczyca, Leśniczówka, Kowersk, Marysin, Osowa, Osowa-Kolonia, Olszowiec, Olszowiec-Kolonia, Podzamcze, Romanów, Skawinek, Stara Wieś Pierwsza, Stara Wieś Druga, Stara Wieś Trzecia, Urszulin, Wincentówek, Wola Duża, Wola Duża-Kolonia, Wola Gałęzowska, Wola Gałęzowska-Kolonia, Zaraszów, Zaraszów-Kolonia, Zadębie i Zdrapy znajdujących się na terenie gminy Bychawa oraz na drogi znajdujące się na terenie miasta Bychawy. W harmonogramach dostaw kruszywa, stanowiących załącznik Nr 1 projektu umowy (zał. Nr 4 do SWZ) wskazane są sołectwa i ilości kruszywa jakie należy dostarczyć w ramach realizacji zamówienia, odrębnie dla Części I i Części II zamówienia.
Szczegółowe harmonogramy dostawy kruszywa dla poszczególnych sołectw zostaną dołączone przez Zamawiającego do umowy/ów w momencie ich podpisania (załącznik nr 1 do umowy),
3.4.3. rozprowadzenie dostarczonego kruszywa poprzez jego równomierne rozsypanie na całej szerokości wskazanego odcinka drogi lub miejscowo – uzupełnienie ubytków nawierzchni dróg – dla części II zamówienia
3.4.4. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie samochodami spełniającymi wymagania dyrektywy 98/69/EC dla co najmniej normy EURO 5.
3.5. Dokładne miejsca rozprowadzenia kruszywa będą każdorazowo wskazane przez sołtysów wsi lub przedstawicieli Zamawiającego. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia samochodami o maksymalnej ładowności 25 ton, a w przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o ww. ładowności, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o max. ładowności do 12 ton.
3.6. Wykonawca Części II zamówienia zobowiązany jest realizować dostawy kruszywa na wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg po uprzedniej realizacji dostaw w ramach Części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 99937,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78412,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91788,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91788,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Zeleźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387913120

7.3.4) Miejscowość: Drzewce, Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91788,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na realizację Części II zamówienia złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.