eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskDostawa materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2025-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W LEŻAJSKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Leśna 22

1.4.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-lezajsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-lezajsk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254222

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00245130

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.

Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.

2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.

3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.

4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620);
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet);
4) posiadamy zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE na zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 7, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.

Po zmianie:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.

Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.

2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.

3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.

4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (MDR) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/1860 zmieniające MDR i IVDR;
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.

Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.

2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.

3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.

4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620);
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet);
4) posiadamy zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE na zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 7, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.

Po zmianie:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.

Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.

2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.

3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.

4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (MDR) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/1860 zmieniające MDR i IVDR;
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-06-04 09:00

Po zmianie:
2025-06-06 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-06-04 09:15

Po zmianie:
2025-06-06 09:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.