Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245130/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00262221/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00365182/01 - Wynik z dnia 2025-08-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W LEŻAJSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306650
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Leśna 22
1.4.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzoz-lezajsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz-lezajsk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00254222
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00245130
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.
Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.
2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.
3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.
4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620);
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet);
4) posiadamy zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE na zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 7, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.
Po zmianie:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.
Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.
2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.
3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.
4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (MDR) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/1860 zmieniające MDR i IVDR;
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.
Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.
2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.
3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.
4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620);
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet);
4) posiadamy zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wraz z wszystkimi załącznikami w klasie 2a reguła 7 oraz deklaracje zgodności i certyfikaty CE na zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 7, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.
Po zmianie:
1. Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1) część nr 1 poz. 1-4 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
2) część nr 2 poz. 1-3 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 4 i 5 jedno opakowanie z każdej pozycji;
3) część nr 3 poz. 3-9 co najmniej 4 sztuk z każdej pozycji;
4) część nr 4 poz. 1-5 najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
5) część nr 6 poz. 1 i 4 co najmniej 1 opakowanie z każdej pozycji;
6) część nr 11 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji;
7) część nr 16 poz.1-2 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
8) część nr 17 co najmniej 10 sztuk;
9) część nr 18 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji;
10) część nr 21 co najmniej 3 opakowania;
11) część nr 23 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji;
12) część nr 24 poz.1-2 co najmniej 10 sztuk z każdej pozycji, poz. 3-5 co najmniej 5 sztuk z każdej pozycji, poz. 6-8 co najmniej 10 opakowań z każdej pozycji;
13) część nr 25 poz. 1-2 co najmniej 5 opakowań z każdej pozycji.
Próbki należy złożyć zgodnie z zapisami Rozdziału 11 SWZ.
2. Dokumenty oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, w szczególności specyfikacje wyrobu wystawione przez producenta, aktualne karty techniczne (katalogowe), foldery ulotek informacyjnych, instrukcje obsługi w języku polskim.
3. Oświadczenie producenta potwierdzające chłonność oferowanego przedmiotu zamówienia w części nr 6.
4. Oświadczenie – Załącznik nr 2, że:
1) zaoferowane wyroby posiadają napisy i etykiety w języku polskim;
2) posiadamy i przedłożymy na każde żądanie Zamawiającego ważne i aktualne dokumenty dopuszczające zaoferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2024 poz. 1620) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych (MDR) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2024/1860 zmieniające MDR i IVDR;
3) zaoferowany przedmiot zamówienia w części nr 5, 7, 21 i 25 posiada etykiety z odcinkami umożliwiającymi wklejenie do dokumentacji szpitalnej, zawierający pełną identyfikację wyrobu (LOT, data ważności, nr identyfikujący pakiet).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-04 09:00
Po zmianie:
2025-06-06 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-04 09:15
Po zmianie:
2025-06-06 09:15
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1259R Gniewczyna (gr. pow.) - Grodzisko - Giedlarowa w km od 4+785 do 6+674 w miejscowości Grodzisko Dolne"
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- "Zakup wyposażenia i sprzętu w ramach krajowego "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Budowa drogi leśnej "SIÓDMA LINIA" położonej w leśnictwie Marynin
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1242R Przychojec - Stare Miasto
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków opatrunkowych, pieluchomajtek i opatrunków specjalistycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH: STERYLNYCH, NIESTERYLNYCH, SPECJALISTYCZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa środków opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.